نحوه فرمت کارت microSD در دوربین های امنیتی Tapo

زمان مطالعه: 2 دقیقه

با مجله هشت پیک با مقاله ی نحوه فرمت کارت microSD در های امنیتی Tapo همراه ما باشید

یکی از قانع‌کننده‌ترین ویژگی‌های محصولات تاپو (مانند دوربین خارجی 2K بدون سیم و دوربین داخلی/خارجی) پشتیبانی از ذخیره‌سازی محلی است. بسیاری از دوربین‌های امنیتی Tapo به شما امکان نصب کارت microSD را می‌دهند، بنابراین لازم نیست برای ذخیره همه ویدیوهای خود به فضای ذخیره‌سازی ابری تکیه کنید – در عوض، آنها به‌خی درست روی دوربین شما ذخیره می‌شوند. با این حال، قبل از شروع استفاده از حافظه محلی، باید کارت microSD خود را فرمت کنید. Tapo الزامات بسیار سختگیرانه ای برای نحوه کارکرد این کار دارد، اما خود این فرآیند بسیار ساده است.

برای شروع ذخیره همه کلیپ های ویدیویی خود به صورت محلی آماده اید؟ در اینجا نحوه فرمت کردن کارت microSD در Tapo خود آورده شده است.

Tapo C120 روی حصار نصب شده است.

نحوه استفاده از حافظه محلی در دوربین تاپو

تاپو چندین محصول مختلف تولید می‌کند که از ذخیره‌سازی محلی پشتیبانی می‌کنند، اما فرآیند زیر باید برای اکثر آنها کارساز باشد. پس از گذراندن مراحل تنظیم منظم و نصب دوربین، در اینجا کاری که باید انجام دهید آمده است.

مرحله 1: برنامه موبایل Tapo را باز کنید.

گام 2: کلیک کنید روی کاشی برای دوربین می خواهید برای ضبط محلی آماده شوید.

مرحله 3: انتخاب کنید تنظیمات نماد در سمت راست بالای صفحه نمایش (شکل آن مانند یک چرخ دنده شش ضلعی است).

مرحله 4: انتخاب کنید ذخیره سازی و ضبط.

مرحله 5: انتخاب کنید کارت microSD.

مرحله 6: سپس از شما می خواهد که کارت microSD را در دوربین خود نصب کنید. تاپو استفاده از کارت کلاس 10 یا بالاتر، با فضای ذخیره سازی 8 تا 512 گیگابایت را توصیه می کند.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  نحوه تماشای کنفرانس مطبوعاتی Sony CES 2024

مرحله 7: پس از قرار دادن کارت، باید نمای دوربین خود را تأیید کنید و مناطق فعالیت دقیق هستند.

مرحله 8: در نهایت، از شما خواسته می شود که فرآیند اولیه سازی را شروع کنید.

مرحله 9: توجه داشته باشید: Tapo به شما اجازه نمی دهد کارت microSD را در رایانه یا از طریق نرم افزار شخص ثالث فرمت کنید. انجام این کار به کارت اجازه نمی دهد با دوربین شما کار کند.

مرحله 10: پس از انجام این کار، می توانید دوباره به داخل آن شیرجه بزنید ذخیره سازی و ضبط منو برای فعال کردن ضبط کارت microSD.

 

امیدواریم از این مقاله نحوه فرمت کارت microSD در دوربین های امنیتی Tapo مجله هشت پیک نیز استفاده لازم را کرده باشید و در صورت تمایل آنرا با دوستان خود به اشتراک بگذارید و با امتیاز از قسمت پایین و درج نظرات ، ما را در مجله 8pic همراهی کنید . همچنین سایت هشت پیک فضای رایگان برای آپلود عکس و آپلود فایل را در بخش آپلود سنتر برای شما مهیا کرده است و آماده ی میزبانی از فایلهای شماست . در بخش مجله نیز میتوانید همواره از به روزترین مقالات هشت پیک استفاده کنید

 

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/xphAKY
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *