موتورولا ریزر پلاس در حین تست دوام به عجیب ترین شکل می شکند –

زمان مطالعه: 2 دقیقه

به گزارش مجله هشت پیک به نقل از Android Authority اندروید اتوریتی

گزارشی از مجله هشت پیک :

  • موتورولا ریزر پلاس در تست دوام معروف یوتیوبر زک نلسون قرار گرفت.
  • حتی با یک رتبه IP غیر قابل توجه از قرار گرفتن در معرض گرد و غبار جان سالم به در برد.
  • با این حال، تست خمش ضعف عجیبی را در گوشی نشان داد.

من یک کودک نوپا تقریبا دو ساله دارم که عاشق باز کردن کتاب است. اما او اغلب آنها را در جهت مخالف خم می کند، صحافی را می شکند و صفحات را پاره می کند. بعد از تماشای این JerryRigEverything تست دوام برای Razr Plus، من کاملاً مطمئن هستم که فرزندم می تواند تاشو پرچمدار موتورولا را بشکند.

رژیم شکنجه معروف یوتیوب زک نلسون برای گوشی های هوشمند با تلاش برای خراش دادن صفحه نمایش ریزر پلاس آغاز می شود. صفحه نمایش داخلی 6.9 اینچی با یک محافظ صفحه پوشانده شده است که در سطح دو مقیاس سختی Mohs خراشیده می شود. شیارهای عمیق تری روی صفحه نمایش در سطح سه ظاهر می شوند. از آنجایی که نمی‌توانید محافظ صفحه را بردارید، می‌توانید در نهایت با سطحی آسیب‌دیده مواجه شوید، حتی با خراش ناخن.

Motorola Razr Plus با استاندارد IP52 محافظت محدودی در برابر آب و گرد و غبار دارد. با این حال، پس از قرار گرفتن در معرض مقدار زیادی شن، عملکرد بسیار مناسبی دارد. یوتیوبر خاطرنشان می کند که هیچ صدای سایشی قابل توجهی وجود ندارد که نشان دهنده آسیب احتمالی دستگاه باشد.

جایی که همه چیز واقعا عجیب می شود، تست خمش است. به نظر می رسد که نمایشگر بزرگ 3.6 اینچی AMOLED نمی تواند خود را تحت فشار نگه دارد. دلیلش این است که به نظر نمی رسد حمایتی داشته باشد. وقتی ریزر پلاس از پشت به سمت بیرون خم می شود، صفحه نمایش داخلی تاشو دست نخورده باقی می ماند. با این حال، صفحه نمایش بیرونی تکه تکه می شود. همچنین در جایی که انگشت شست نلسون را فشار می داد، فرو رفت و یک فضای خالی توخالی در پشت صفحه نمایان شد. این یک راه عجیب برای شکستن تلفن است.

در مقابل، گلکسی زد فلیپ 4 هیچ آسیب فیزیکی در طول تست دوام نلسون نشان نداد. خیلی سخت خم می شد و صدایی به صدا در می آمد اما عملکردی باقی می ماند. بنابراین آیا سامسونگ کار ساختاری بهتری نسبت به موتورولا روی گوشی تاشو خود انجام داده است؟ این طور به نظر می رسد. باید منتظر بمانیم و ببینیم که گلکسی Z Flip 5 در این تست دوام چقدر خوب عمل می کند، با توجه به اینکه این بار صفحه نمایش خارجی بزرگی نیز دارد.

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/UclxHQ
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *