خالق بهترین باغستان منطقه خود باشید!

زمان مطالعه: 5 دقیقه

شما هم می توانید خلق کنید و با دستان توانمند خود خالق زیبایی باشید! شاید رسالت ما به عنوان یک مخلوق روی زمین این است که کار خالق خود را ادامه دهیم، آن هم تنها با کاشتن یک نهال یا یک درخت؛ پس بیایید رسالت خود را درست به پایان برسانیم.

اگر می خواهید خالق باشید و یک اثر هنری زیبا خلق کنید، لازم نیست یک موزیسین، نقاش، نویسنده یا یک بازیگر باشید! شما می توانید یک درخت بکارید، یک باغستان پر از بادام احداث کنید. این کار هم به شما سود می رساند هم زیبایی به وجود می آورد و هم برای حفظ محیط زیست و زیستگاهمان زمین بسیار مفید است. با این اوصاف اگر می خواهید خالق زیبایی ها باشید ادامه این مطلب را از دست ندهید!

بهترین بادام خوشه ای

به کسب و کار خود رونق ببخشید!

بله می توانید کسب و کاری پر رونق داشته باشید، روحیه خود را تقویت کنید و یک اثر درست مانند قطعه والسه یوگنی گرینکو یا حتی تابلوی لبخند مونالیزا شاید هم یکی از برترین آثار کریستفرنولان خلق نمایید.

هیچ اشکالی ندارد، گاهی اوقات از هنر هم می توان پول درآورد، به خصوص اگر خالق یک چیز طبیعی مانند درختی پربار و به بلوغ رسیده باشید. نهال بادام اصلاح شده به نظر بهترین انتخاب برای انجام این کار است.

نهال های اصلاح شده بادام کیفیت فوق العاده ای داشته و با شرایط اقلیمی و محیط های جغرافیایی مختلف سازگار هستند. نقاط ضعف این رقم نهال ها در اثر اصلاحاتی که روی آن ها انجام شده کاملا بهبود یافته اند و نقاط قوتشان هم تقویت شده اند.

این مدل نهال ها جزو بهترین نهال ها برای پرورش و کاشت هستند که می توانند سرمایه شما را چندین برابر کرده و باغستانی زیبا برای شما ایجاد کنند. بدون آنکه ذره ای قمپز در کار باشد به شما این اطمینان را می دهیم که این رقم نهال ها بالاترین سود را دارند؛ چرا که عمر اقتصادی بی نظیر این مدل نهال ها هم کاملا ثابت شده است.

از مناسب ترین نهال های بادام اصلاح شده ای که شما می توانید در شرایط اقلیمی کشورمان بکارید، می توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

  • نهال فرانیس
  • نهال آذر
  • نهال نون پاریل
  • نهال مامایی
  • نهال تونو
  • نهال سوپرنوا

نهال های اصلاح شده چیزی حدود 4 تا 5 تن در هر هکتار محصول می دهند و شما می توانید تا 60 سالگی این درخت ها روی بار دهی آن ها حساب باز کنید؛ پس از آن هم زیبایی یک درخت کهن سال را برای شما به نمایش می گذارند که به کاهش آلودگی های زیست محیطی کمک می کنند.

وزن مغز این رقم نهال های بادام چیزی حدود 65 درصد است و اگر می خواهید آن ها به خوبی رشد کنند باید در ارتفاع 400 تا 2500 متر بالاتر از سطح دریا بکارید. نهال های اصلاح شده همچنین در برابر آفت ها و بیماری ها از خود مقاومت بالایی نشان می دهند.

بهترین بادام اصلاح شده

سرمایه خود را به نهالوند بسپارید!

نهالوند به شما کمک می کند ضمن افزایش سرمایه خود باغستانی زیبا خلق کنید. چه کسی می گوید که سرمایه گذاری فقط باید روی چیزهایی مانند طلا، دلار یا سکه صورت گیرد، محض رضای خدا یکبار هم که شده ایمن سرمایه گذاری کنید.

خرید طلای سبز چه ایرادی دارد؟ به جز آنکه سرمایه شما را چندین برابر کرده، آینده شما و فرزندانتان را تامین می کند، روی بهبود روحیه شما تاثیر گذاشته و برای حفظ محیط زیست مفید است؟

پس بیاید سرمایه گذاری های استرس زا را کنار بگذاریم و به جای آن با خرید نهال هایی سالم، شناسنامه دار که کارت سلامت و کارت قرنطینه دارند از بهترین نهالستان ایران یعنی نهالستان نهالوند علاوه بر افزایش سرمایه خود به حفظ زیستگاهمان زمین هم کمک کنیم.

بادام خوب بفروش، پول خوب به جیب بزن!

با فروش بادام های باکیفیت و خوش طعم، پول پارو کن! بادام های خوش طعم و با کیفیت از بهترین نهال های بادام به دست می آیند. نهال بادام خوشه ای می تواند به شما برای داشتن محصولی خوش طعم کمک کند.

بادام خوشه ای از پیوند دو رقم بادام فراگنس و تواونو به وجود می آید و ریشه ای فرانسوی دارد. نهال های خوشه ای هم درست مانند دیگر نهال های بادام از میوه هایی کوچک اما درخشان و خوش طعم برخوردار هستند.

این رقم نهال ها زودرس و خودبارور هستند و بلااستثنا هر سال ثمر دارند. در میان مقاوم ترین نهال های بادام، نهال های اصلاح شده جایگاه بالایی داشته و یکی از منحصر به فردترین و محبوب ترین نهال های بادام در میان باغدارن به شمار می روند.

شاید برای شما هم جالب باشد که بدانید نهال های اصلاح شده هیچ چیز دور ریختنی ندارد و علاوه بر مغز آن از برگ، ساقه و حتی پوسته درخت آن هم برای ساخت محصولاتی متنوع استفاده می کنند؛ از همین رو می توان آن را نوعی درخت اقتصادی دانست.

شما می توانید این نهال های بادام را در مناطقی با اقلیم متعدل تا سرد بکارید، البته اگر دمای هوای آن مناطق چیزی بین منفی 15 تا 42 درجه سانتی گراد است. ضمن اینکه نهال های خوشه ای را فقط می توان در 700 تا 2500 متر بالاتر از سطح دریا کاشت و نور گریزی خاصی هم ندارند.

بادام های خوشه ای چندان بلند نمی شوند و شاید ارتفاع آن ها به 5 متر برسد اما قامتی گسترده دارند. طعم ترد، شرین و کمی تلخ مغز بادام های خوشه ای باعث می شود شما هیچگاه نتوانید آن را فراموش کنید. ضخامت بالای پوسته چوبی نهال های خوشه ای باعث شده آن ها را پوست سنگی بنامند.

شما می توانید در هر هکتار تقریبا 30 کیلوگرم از این نهال ها ثمر بگیرید، البته به شرط آنکه نهال ها بیشتر از دو سال سن داشته باشند. اگر به بادام های خوشه ای خوب رسیدگی کنید تا 25 سال عمر مفید داشته و ثمر می دهند. برای کاشتن آن هم ما پیشنهاد می کنیم که از نیمه دوم اسفند ماه اقدام نمایید، بدین شکل شانس شما برای کاشت محصولی پربار بیشتر خواهد شد.

نهال بادام خوشه ای اصلاح شده

با نهالوند سبز شو و جوانه بده!

نهالوند به شما کمک می کند روزبه روز باغستان خود را سبزتر کنید. این نهالستان نهال هایی با کیفیت بالا به شما عرضه خواهد کرد و می توانید مطمئن باشید اگر شرایط محیطی برای نهال های نهالوند فراهم شده و به خوبی از آن ها نگهداری شود، باردهی زیادی خواهند داشت.

نهال هایی که در نهالوند عرضه می شوند همگی دارای ریشه و ساقه کاملا سالمی هستند و شما تنها با یک نگاه کوچک متوجه این مسئله خواهید شد. هیچ گونه آفت یا بیماری روی این نهال ها وجود نداشته و تمامی آن ها با ضمانت واقعی بازگشت کالا برای شما ارسال می گردند.

اگر برای خرید نهال از نهالوند مشتاق هستید، تنها کافی است مرورگرتان را باز کرده و به نشانی nahalvand.com مراجعه کنید. در این وب سایت مشخصات انواع مختلفی از نهال های بادام به همراه قیمت آن ها وجود دارد؛ پس بعد از مقایسه های لازم مناسب ترین را انتخاب و خریداریی نمایید.

ضمن اینکه اگر در مورد انتخاب نهال مورد نظر خود دو دل هستید، جای هیچ نگرانی نیست! می توانید با برقراری تماس با شماره تلفن های 09144801930 / 09144801940 با کارشناسان خبره و توانمند نهالوند تماس گرفته و از آن ها در مورد نحوه انتخاب بهترین نوع نهال مشورت بگیرید.

کارشناسان خبره نهالوند به صورت 24 ساعته آماده خدمات رسانی به شما هستند!

5/5 - (2 امتیاز)

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/BbOrsW
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *