تاریخ عرضه آیفون 15: چه زمانی در دسترس خواهد بود؟

زمان مطالعه: 4 دقیقه

به گزارش مجله هشت پیک به نقل از Android Authority اندروید اتوریتی

آیفون 14 پرو در دست

Dhruv Bhutani / Android Authority

آیفون 15، جانشین اپل برای آیفون 14، در افق است. اپل رسم کرده است که جدیدترین سری آیفون های خود را هر سال در سپتامبر رونمایی کند و سال 2023 نیز تفاوتی ندارد. به غیر از معرفی آیفون 15، ما بسیاری از دستگاه های هیجان انگیز دیگر را نیز پیش بینی می کنیم. با توجه به اینکه شمارش معکوس برای رویداد اصلی از قبل شروع شده است، در اینجا همه چیزهایی است که باید در مورد تاریخ عرضه آیفون 15، رویداد اپل 2023 و سایر محصولاتی که اپل قرار است معرفی کند، بدانید.

جواب سریع

انتظار می‌رود آیفون 15 در سپتامبر 2023 عرضه شود. سری جدید گوشی‌ها در رویداد اپل در آن ماه در مرکز توجه قرار خواهند گرفت.


پرش به بخش های کلیدی

آیفون 15 چه زمانی عرضه می شود؟

انتظار می رود اپل در ادامه سنت قدیمی خود، آیفون 15 را در سپتامبر 2023 معرفی کند. در چند سال گذشته، این شرکت به طور مداوم این ماه را برای معرفی آخرین سری آیفون های خود انتخاب کرده است. تا زمانی که هیچ اختلال غیرمنتظره‌ای رخ ندهد، می‌توان تصور کرد که اپل به الگوی خود پایبند خواهد بود و خط تولید آیفون 15 را راه‌اندازی می‌کند که شامل آیفون 15، آیفون 15 پلاس، آیفون 15 پرو و ​​آیفون 15 پرو مکس بالقوه (یا احتمالاً ممکن است) باشد. آیفون 15 اولترا)، در اوایل تا اواسط سپتامبر 2023.

آیا آیفون 15 در زمان عرضه در دسترس خواهد بود؟

آیفون 14 پرو در دست با نمایشگر روشن

Dhruv Bhutani / Android Authority

اگر گذشته چیز دیگری است، آیفون 15 باید اندکی پس از معرفی رسمی خود عرضه شود. به طور کلی، کمتر از دو هفته از اعلام یک آیفون جدید و در دسترس بودن آن برای خرید می گذرد. با این حال، اگر اپل مدل جدیدی مانند آیفون 15 اولترا را معرفی کند، این شرکت ممکن است یک رویداد جداگانه را برای نمایش آن انتخاب کند. با این حال، به نظر می رسد یک نمایش اعلامی محتمل ترین باشد و همه دستگاه های سری آیفون 15 باید تاریخ عرضه یکسانی داشته باشند.

آیا پخش زنده رویداد Apple 2023 وجود خواهد داشت؟

کاملا! طرفداران اپل در سراسر جهان می توانند انتظار داشته باشند که با پخش زنده رویداد اپل 2023 هماهنگ شوند. در حال حاضر تاریخ دقیقی برای انتشار رویداد آیفون 15 وجود ندارد، اما حتما دنبال کنید. Android Authority برای آخرین اخبار

این غول فناوری معمولا رویدادهای برجسته خود را از طریق وب سایت رسمی، کانال یوتیوب، برنامه Apple Developer و برنامه Apple TV پخش می کند. بنابراین در هر کجای دنیا که باشید، لحظه ای از هیجان را از دست نخواهید داد.

اپل چه محصولات دیگری را در مراسم معرفی آیفون 15 معرفی خواهد کرد؟

در حالی که آیفون 15 بدون شک ستاره رویداد سپتامبر 2023 اپل خواهد بود، این تنها دستگاه روی صحنه نخواهد بود.

علاقه مندان به اپل واچ می توانند منتظر رونمایی از Apple Watch Series 9 و Apple Watch Ultra 2 باشند. با توجه به اهمیتی که اپل برای ادغام اکوسیستم در بین دستگاه ها قائل است، Apple AirPods Pro 2 نیز می تواند به روز شود و به طور بالقوه اتصال USB-C را معرفی کند. برای هماهنگی بهتر با تغییرات پیش بینی شده در آیفون 15.

در مورد رایانه و تبلت اپل، زمزمه‌هایی مبنی بر به‌روزرسانی آی‌پد مینی و آی‌مک 24 اینچی شنیده می‌شود. برخی حدس می زنند که حتی می توان یک iMac Pro 27 اینچی را معرفی کرد. با این حال، این نسخه ها قطعی نیستند و ممکن است تا سال 2024 به عقب بروند.

در ژوئن، در WWDC 2023، اپل از مک بوک ایر 15 اینچی و اولین هدست واقعیت مجازی/AR/VR خود، Apple Vision Pro خبر داد و سر و صدایی را در صنعت فناوری به راه انداخت. با توجه به نوآوری اخیر، شگفت‌انگیز است که هر غافلگیری دیگری که ممکن است اپل برای رویداد سپتامبر در نظر داشته باشد در مورد نحوه ادغام این هدست با آیفون 15 جدید در نظر گرفته شود.


سوالات متداول

اگر اپل همان قیمت‌های آیفون 14 را برای سری آیفون 15 در ایالات متحده حفظ کند، این قیمت‌ها به (برای 128 گیگابایت) خواهد رسید:

  • آیفون 15 – 799 دلار
  • آیفون 15 پلاس – 899 دلار
  • آیفون 15 پرو – 999 دلار
  • آیفون 15 پرو مکس – 1099 دلار

سری آیفون 15 احتمالاً درگاه لایتنینگ را برای درگاه USB-C تغییر می‌دهد. اپل اعتراف کرده است که برای پشتیبانی از کانکتورهای USB-C تا سال 2024 باید قوانین اتحادیه اروپا را رعایت کند، بنابراین ممکن است زودتر این کار را انجام دهد. اگرچه، مشخص نیست که آیا این مورد برای همه مدل‌های آیفون 15 اعمال می‌شود یا خیر.

شایعات ادعا می کنند که ممکن است رنگ های شرابی، صورتی تیره و آبی روشن وجود داشته باشد. این احتمال وجود دارد که اپل از رنگ‌های سنتی تری مانند سیاه، سفید، نقره‌ای، طلایی و قرمز استفاده کند.

گمانه زنی هایی وجود دارد که تاچ آیدی می تواند بازگشتی داشته باشد. اپل یک پتنت جدید برای یک سیستم تصویربرداری نوری که از فناوری امواج کوتاه مادون قرمز استفاده می کند، اعطا کرد. برخی پیش‌بینی می‌کنند که این پتنت می‌تواند نشان‌دهنده بازگشت Touch ID باشد، اما فقط برای iPhone 15 Pro.

ما انتظار داریم آیفون 15 دارای رتبه IP IP68 باشد، مانند آیفون 14. این باعث می شود در برابر آب مقاوم باشد و بتواند تا 15 دقیقه در آب غوطه ور شود.

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/kOLkdh
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *