با کیف پول دیجی پی چگونه شارژ بخریم؟

زمان مطالعه: 4 دقیقه

خرید شارژ تلفن همراه بدون رمز دوم یکی از بهترین و آسان‌ترین روش‌های خرید شارژ است. اما سوال این است که چگونه بدون رمز دوم شارژ بگیریم؟ این روش خرید معمولا بسیار محدود است و توسط برخی از کیف پول‌ها یا اپلیکیشن‌ها ارائه می‌شود. کیف پول دیجی پی یکی از این روش‌ها است که علاوه بر خرید آسان، از امنیت بالایی برخوردار است. برای خرید شارژ با کیف پول مهم‌ترین کار، فعال‌سازی کیف پول دیجی پی است. البته این کار نیز بسیار آسان است. فقط کافیست مرحله به مرحله پیش بروید. اگر با فعال‌سازی کیف پول آشنا نیستید، پیشنهاد می‌کنیم با این مطلب همراه شوید. ما در اینجا به مراحل فعال‌سازی کیف پول دیجی پی و خرید شارژ بدون رمز دوم پرداخته‌ایم.

روش فعال سازی کیف پول دیجی پی

کیف پول دیجی پی از طریق اپلیکیشن قابل دسترسی است. بنابراین برای گام اول باید وارد سایت دیجی پی شوید و اپلیکیشن کیف پول دیجی پی را دانلود و نصب کنید.

ثبت نام در کیف پول دیجی پی

بعد از نصب کیف پول، حالا نوبت آن است که در اپلیکیشن دیجی پی ثبت نام کنید. ثبت نام نیز به آسانی قابل انجام است. برای ثبت نام کافیست برخی از اطلاعات درخواستی را وارد کنید.

شارژ کیف پول دیجی پی

حالا که اپلیکیشن به نام شما ثبت شده است، نوبت آن است که به شارژ کیف پول خود بپردازید. برای این کار در قسمتی از سایت گزینه «افزایش موجودی» وجود دارد. در این قسمت می‌توانید موجودی خود را از حداقل 10 هزار تومان تا 1 میلیون تومان شارژ کنید. شما با این موجودی می‌توانید علاوه بر شارژ موبایل خود، خرید کنید، عملیات واریز یا پرداخت را انجام دهید و… بعد از اتمام موجودی نیز می‌توانید مجددا کیف پول خود را شارژ کنید. البته فراموش نکنید که کیف پول دیجی پی در روز حداکثر تا مبلغ یک میلیون تومان قابل شارژ است. یعنی اگر تمام 1 میلیون تومان شما در روز تمام شد، شارژ کیف پول را باید به روز بعد موکول کنید.

روش خرید شارژ از کیف پول دیجی پی

مهم‌ترین قسمت عملیات کیف پول دیجی پی، خرید شارژ موبایل است. این کار نیز بسیار آسان است. فقط کافیست از چند مرحله ساده عبور کنید. اول اینکه وارد قسمت خرید شارژ در اپلیکیشن شوید. دوم شماره موبایل خود را وارد کنید. حالا نوع سیمکارت خود را مشخص کنید. (خرید شارژ برای هر شماره موبایل اعتباری امکان‌پذیر است). در نهایت آنکه مبلغ شارژ موردنظر خود را تعیین کنید و در انتها گزینه خرید شارژ را بزنید. به همین سادگی. بد نیست بدانید با کیف پول دیجی پی می‌توانید انواع مختلفی از خریدها را نیز انجام دهید. خرید بسته‌های اینترنتی، خرید از دیجی کالا، شبکه اجتماعی پاتوق و… نمونه‌هایی از سایت‌ها و شبکه‌هایی است که امکان خرید از آن‌ها توسط کیف پول دیجی پی امکان‌پذیر است.

خرید شارژ یا هر نوع عملیات مالی دیگر از طریق کیف پول دیجی پی با امنیت بالایی روبرو است. شما تنها یک بار شماره حساب و اطلاعات بانکی خود را برای افزایش موجودی وارد می‌کنید. بعد از آن با خیال راحت می‌توانید شارژ بخرید یا از سایر سرویس‌های مالی کیف پول دیجی پی استفاده کنید. بنابراین برخلاف عملیات‌های بانکی کارت‌های بانکی که نیازمند وارد کردن مداوم شماره حساب و اطلاعات بانکی است، در این مورد نیازی به این کار نیست. همین ویژگی می‌تواند عامل مهمی برای حفظ امنیت حساب‌های بانکی شما باشد.

کیف پول دیجی پی علاوه بر امنیت و اعتبار بالا، کاربری ساده‌ای دارد و استفاده از آن آسان است. به خصوص آنکه در خرید شارژ با کیف پول دیجی پی نیازی به وارد کردن رمز دوم نیست. اگر با سختی‌های خرید شارژ با رمز دوم آشنا هستید حتما می‌توانید تصور کنید که خرید شارژ بدون رمز دوم چه لذتی دارد.

سخن نهایی: با کیف پول دیجی پی از هر خریدی لذت ببرید

با کیف پول دیجی پی می‌توانید از انواع خریدها لذت ببرید. شما نه تنها قادر به خرید انواع شارژها هساتید، بلکه می‌توانید هزینه تاکسی، قبوض مختلف، طرح ترافیک و… را نیز پرداخت کنید. البته باید قسمت‌های مربوطه را در اپلیکیشن خود فعال کنید تا بتوانید از این سرویس‌ها نیز استفاده کنید. کیف پول دیجی پی امکان انتقال پول را نیز برای شما کاربران عزیز فراهم کرده است. البته حداکثر مبلغ قابل انتقال در حال حاضر 100 هزار تومان است که انتظار می‌رود این مبلغ در آینده افزایش پیدا کند.

نکته دیگر در رابطه با انتقال پول این است که شما می‌توانید از کیف پول تنها برای انتقال پول به کیف پول دیگران استفاده کنید. انتقال از کیف پول به شماره حساب نیز در حال حاضر امکان‌پذیر نیست. با این حال علیرغم این محدودیت‌های کوچک به نظر می‌رسد کیف پول دیجی پی، روش آسان و کاربردی برای خرید شارژ در مواقع مختلف است. به خصوص زمانی که به هر دلیلی امکان دسترسی به رمز دوم وجود ندارد، ارزش کیف پول دیجی پی بهتر شناخته می‌شود. بنابراین اگر شما نیز جز کسانی هستید که در طول روز به دفعات مکرر اقدام به خرید شارژ می‌کنید، حتما همین الان به فعال سازی کیف پول دیجی پی اقدام کنید.

 

5/5 - (2 امتیاز)

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/VMR
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *