اگر در نیویورک باشید، Google One VPN دیگر شما را در تگزاس قرار نخواهد داد

زمان مطالعه: 2 دقیقه

به گزارش مجله هشت پیک به نقل از Android Authority اندروید اتوریتی

عکس استوک اعلان VPN توسط Google One در Pixel 7 Pro

ادگار سروانتس / Android Authority

گزارشی از مجله هشت پیک :

  • VPN By Google One ویژگی جدیدی برای بهبود تجربه شما در برنامه‌ها و وب‌سایت‌های مبتنی بر مکان دریافت می‌کند.
  • به‌زودی موقعیت IP شما را به‌طور پیش‌فرض به‌جای یک منطقه وسیع‌تر، روی یک منطقه محلی تنظیم می‌کند.
  • همچنان می‌توانید برای حفظ حریم خصوصی بیشتر گزینه دوم را انتخاب کنید.

VPN توسط Google One گزینه‌ای برای بهبود تجربه شما با سرویس‌های مبتنی بر مکان دریافت می‌کند. اگر در VPN گوگل مشترک شوید، به زودی به شما این امکان را می دهد که منطقه آدرس IP پیش فرض خود را از گسترده به محلی تغییر دهید.

در حال حاضر، VPN توسط Google One به سادگی به نزدیک‌ترین سرور در همان کشور متصل می‌شود. کاربران هیچ کنترلی روی این موضوع ندارند و این اتصال معمولاً آنها را در وضعیت کاملاً متفاوتی قرار می دهد و تجاربی مانند آب و هوا و سایر خدمات مبتنی بر مکان را مختل می کند. اکنون، 9to5Google گزارش می دهد که گوگل در حال رفع این مشکل است.

در پایان این ماه، VPN توسط Google One موقعیت IP شما را به‌طور پیش‌فرض روی یک منطقه محلی تنظیم می‌کند تا تجربه‌های مبتنی بر مکان را در برنامه‌ها و وب‌سایت‌هایی که بازدید می‌کنید بهبود بخشد. این به‌روزرسانی از 29 ژوئیه 2023 منتشر می‌شود. Google شروع به ارسال ایمیل به کاربران در مورد این تغییر کرده است و گفته است که به “ممانعت از اطلاع ارائه‌دهنده شبکه یا وب‌سایت‌ها از آدرس IP واقعی یا مکان دقیق شما جلوگیری می‌کند.”

با این اوصاف، شما همچنان می‌توانید پیش‌فرض قبلی را حفظ کنید و از یک «منطقه آدرس IP گسترده‌تر» مانند کشور خود به جای منطقه محلی خود استفاده کنید. گوگل می گوید که این امر به شما حریم خصوصی بیشتری می دهد. این تنظیم در برنامه Google One در Android، آی او اس، Mac و Windows ظاهر می‌شود.

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/vIj
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *