آنچه مشتریان دامنه های گوگل باید درباره فروش Squarespace بدانند

زمان مطالعه: 5 دقیقه

به گزارش مجله هشت پیک آنچه مشتریان دامنه های گوگل باید درباره فروش Squarespace بدانند
که در این بخش به محتوای این خبر با شما کاربران گرامی خواهیم پرداخت

مشتریان Google Domains ممکن است بخواهند گزینه های خود را پس از تصمیم Google برای فروش کسب و کار Google Domains به Squarespace ارزیابی کنند.

Google Domains به Squarespace.
تصویر: اندی وولبر/TechRepublic

Squarespace در 15 ژوئن 2023 توافقنامه ای را برای به دست آوردن دارایی های تجارت Google Domains که شامل حدود 10 میلیون دامنه ثبت شده است، اعلام کرد. پیش بینی می شود این معامله در سه ماهه سوم سال 2023 بسته شود.

این شرکت‌ها قصد دارند مشتریان فعلی Google Domains را به دامنه‌های Squarespace منتقل کنند، و Squarespace اعلام کرد که شرکت قیمت‌گذاری تمدید را حداقل تا 12 ماه پس از تکمیل تراکنش رعایت می‌کند. پس از اعلام اولیه، گوگل یک صفحه پشتیبانی در مورد انتقال منتشر کرد و Squarespace جزئیات را در یک سایت Squarespace Domains به اشتراک گذاشت.

اگر یک یا چند مورد از 10 میلیون دامنه تحت تأثیر این فروش را ثبت کرده اید، چهار نکته کلیدی که باید در نظر بگیرید به تفصیل در زیر آمده است. متأسفانه، از زمان اعلام Squarespace در 15 ژوئن، Google Domains هنوز به مشتریان فعلی در مورد انتقال از 21 ژوئن 2023 ایمیل ارسال نکرده است.

پرش به:

شما یک فروشنده ثبت دامنه متفاوت خواهید داشت

مشتریان سابق Google Domains به مشتریان Squarespace تبدیل خواهند شد. این مشتریان باید برای اصلاح، اضافه کردن یا مدیریت رکوردهای ثبت نام دامنه ثبت شده سیستم به Squarespace وارد شوند. تمام تمدید نام دامنه در آینده از طریق Squarespace انجام خواهد شد.

قیمت ثبت دامنه احتمالا در بلندمدت تغییر خواهد کرد

یک تغییر قابل توجه در بلندمدت امکان تغییر قیمت ثبت نام دامنه خواهد بود. در اعلامیه اولیه، Squarespace ادعا کرد که قیمت تمدید را برای حداقل یک سال رعایت می کند، که مفید است زیرا دامنه های Google تمایل به ارائه ارزش عالی نسبت به قیمت دارند.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  راهنمای نهایی شما برای فروش اجتماعی از طریق اینستاگرام

شکل A

قیمت گذاری ثبت دامنه در Google Domains و Squarespace.
در حالی که Squarespace نشان داده است که قیمت تمدید را برای مشتریان فعلی Google Domains به مدت 12 ماه رعایت می کند، قیمت گذاری بین این دو سرویس متفاوت است. ثبت دامنه نمونه نشان داده شده 12 دلار در سال در دامنه های Google (سمت چپ) و 20 دلار در سال در Squarespace (راست) هزینه دارد.

برای درک تغییرات احتمالی، بیایید کارمزدهای فهرست شده برای یک دامنه فرضی، exampletechrepublic، با هر یک از انواع زیر را بررسی کنیم تا تفاوت قیمت ها را نشان دهیم.

نمونه پایان دامنه
قیمت دامنه های گوگل
قیمت مربع
.com، .net، .org، .dev
12 دلار در سال
20 دلار در سال
.برخط
30 دلار در سال
20 دلار در سال
.وبلاگ
30 دلار در سال
40 دلار در سال
.انجمن
30 دلار در سال
50 دلار در سال

مشتریان دامنه های استاندارد .com، .net، .org و dev. ممکن است هزینه های افزایش یافته را در خطوط نشان داده شده در شکل A و جدول بالا پیش بینی کنند. تغییر هزینه واقعی بر اساس مجموعه خاصی از ثبت دامنه شما متفاوت خواهد بود. در یک شرکت، که ممکن است نیاز به مدیریت دامنه های زیادی داشته باشد (به عنوان مثال، چندین نوع نام دامنه هر کدام برای چندین مارک)، تغییر هزینه می تواند قابل توجه باشد.

انتظار مشارکت کمتر و تبلیغات بیشتر را داشته باشید

دامنه‌های Google افزودن و پیکربندی ویژگی‌های Google مانند Google Workspace، Sites، Blogger یا Firebase را آسان می‌کند و همچنین راه‌اندازی ساده‌ای را با شرکای شامل Squarespace، Shopify، Bluehost، Wix و Weebly ارائه می‌دهد. هنگامی که ثبت دامنه Google Domains به Squarespace منتقل شد، احتمالا تعداد کمی از این تبلیغات شریک باقی خواهند ماند. با این حال، طبق اعلامیه‌ها، راه‌اندازی ساده Google Workspace از دامنه‌های Squarespace ادامه خواهد یافت. مشتریان دامنه های Squarespace ممکن است پیش بینی تبلیغات بیشتری از ابزارهای ایجاد وب سایت Squarespace داشته باشند.

ممکن است بخواهید گزینه های جایگزین را بررسی کنید

اقدام محتاطانه ممکن است این باشد که هیچ کاری انجام ندهید: منتظر انتقال باشید، وضعیت را رصد کنید و هر گونه تغییر قیمت در آینده را در صورت وقوع ارزیابی کنید. از آنچه در حال حاضر شناخته شده است، اگر مشتریان دامنه های گوگل کاری انجام ندهند، تمام ثبت نام ها به Squarespace منتقل می شود و قیمت برای یک سال ثابت می ماند.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  آمازون پرداخت های مبتنی بر نخل خود را به فروشگاه های بیشتری گسترش می دهد

امیدواریم زمان انتقال ثبت‌ها به گونه‌ای برنامه‌ریزی شود که به Squarespace زمان بدهد تا مطمئن شود سیستم‌هایش به اندازه دامنه‌های Google قوی هستند. برای مثال، از نظر تاریخی، وب‌سایت Squarespace خدمات DNSSEC را نمی‌فروشد (شکل B در زیر، سمت راست) و در عوض مشتریان را به ارائه دهندگان شخص ثالث معرفی کرده است که اساساً مسئولیت پیکربندی فنی مناسب را بر عهده مشتریان Squarespace قرار داده است. در مقابل، پیکربندی DNSSEC در دامنه‌های Google اغلب به‌طور پیش‌فرض فعال می‌شد (شکل B پایین، سمت چپ).

شکل B

داشبورد DNSSEC
فعال‌سازی آسان DNSSEC نقطه قوت Google Domains (سمت چپ) بوده است، در حالی که وب‌سایت Squarespace از گذشته خدمات DNSSEC (راست) را نمی‌فروشد و به مشتریان اجازه پیکربندی فنی دستی می‌دهد.

از طرف دیگر، برخی از مشتریان Google Domains ممکن است ترجیح دهند که پیشروی کنند و فعالانه به ثبت کننده دیگری تغییر مکان دهند. شما باید یک ثبت کننده مناسب را انتخاب کنید و سپس فرآیند انتقال ثبت دامنه را آغاز کنید.

برای مثال، یک نامزد قوی ممکن است یک ثبت کننده نام دامنه باشد که حریم خصوصی Whois، قیمت مناسب، نام‌ها/نمایه‌های منتشر شده رهبری کلیدی و تجربه سازمانی را به عنوان فروشنده Google Workspace ارائه می‌دهد. نمایه‌های منتشر شده نشان‌دهنده سطح مشخصی از تمایل افراد برای پذیرش مسئولیت اقدامات تجاری خود است، در حالی که تجربه فروش مجدد Workspace شانس آشنایی تیم‌های پشتیبانی با سیستم‌های Google را افزایش می‌دهد. برای آن، همانطور که در بالا ذکر شد، ممکن است یک گزینه DNSSEC با پیکربندی آسان را ترجیح دهید. Namecheap.com همه این معیارها را برآورده می کند و ارزش دارد که به دنبال جایگزین ها باشید.

اگر دامنه‌های ثبت‌شده با دامنه‌های Google دارید، آیا قصد دارید دامنه‌های خود را به Squarespace منتقل کنید یا قصد دارید آنها را به ثبت نام دامنه دیگری منتقل کنید؟ در صورت دومی، کدام ثبت کننده نام دامنه را انتخاب کرده اید؟ چرا؟ من را در Mastodon (@awolber) ذکر کنید یا به من پیام دهید تا به من اطلاع دهید که برنامه های شما در نتیجه فروش چیست.

امیدواریم از این مقاله مجله هشت پیک نیز استفاده لازم را کرده باشید و در صورت تمایل آنرا با دوستان خود به اشتراک بگذارید و با امتیاز از قسمت پایین و درج نظرات باعث دلگرمی مجموعه مجله 8pic باشید

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/CVfsXz
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *