همه چیز در مورد چسب دوقلو غفاری

زمان مطالعه: 5 دقیقه

همه چیز در مورد چسب دوقلو غفاری

 

چسب دوقلو غفاری جز مواد شیمیایی پر مصرفی بوده که امروزه در صنایع مختلف مورد استفاده قرار می گیرد. این چسب دوجزیی  بوده که یک جز آن سفید و جز دیگر خاکستری می باشدو برای چسباندن مواد مختلفی مانند انواع فلزات، چوب، ظروف چینی، شیشه ها و سایر وسایل بهترین گزینه است. بوی کم این چسب باعث شده تا شما بتوانید در هر شرایطی از آن استفاده کنید. این چسب به صورت تئوری روانه بازار می شود و شما هنگام استفاده باید تا جزء را به مقدار مشخص با هم ترکیب کنید تا درجه سختی بالایی داشته باشند.

چسب غفاری

این نوع چسب در مدت زمان کمی خشک می شود بدین ترتیب شما می توانید برای چسباندن سطوح مختلف از آن استفاده کنید. این مدل برای مصارف خانگی و صنعتی یک گزینه عالی بوده که می تواند بهترین بازدهی را از خود نشان دهد. در مقابل رطوبت و حرارت و فشار دوام زیادی از خود نشان می دهد و به مرور زمان هم دچار افت کیفیت نمی شود. تولید این چسب در سایزهای مختلف این امکان را به مصرف کنندگان داده تا بتوانند متناسب با نیاز و بودجه خود به راحتی خرید را انجام دهند.

ویژگی چسب دوقلو غفاری

چسب دوقلو غفاری با ویژگی های زیادی روانه بازار می شود و همین امر هم برتری آن را نسبت به چسب های دیگر خصوصا نمونه های شفاف بیشتر کرده است. این ویژگی ها عبارتند از:

اولین و مهمترین ویژگی این نوع چسب استحکام بالای آن است که باعث شده تا بتواند در هر شرایطی تمام سطوح را کنار هم نگه دارد. لوازم چوبی و فلزی و شیشه ای و حتی چینی به کمک این چسب به خوبی کنار هم قرار می گیرند.
ویژگی دیگر این ماده مقاومت زیاد آن در برابر مواد شیمیایی و اسیدی است که این امکان را برای کاربر فراهم کرده تا در هر محیطی از این چسب استفاده کند.
خشک شدن این چسب آن هم در زمان اندک باعث شده تا دو سطح در کمترین زمان استحکام لازم را پیدا کنند و کنار هم قرار بگیرند.
قدرت چسبندگی این چسب فوق العاده بوده و زمانی که شما چسب را استفاده می کنید به هیچ وجه از هم جدا نمی شوند.
این چسب در زمان استفاده و حتی وقتی خشک می شود بافت و ساختار خود را به خوبی حفظ می کند.
وزن آن کاملا سبک بوده بدین ترتیل به راحتی جابجا می شود.
امکان استفاده از این چسب برای رادیاتور ماشین ، باک بنزین و … هم وجود دارد چون دوام آن زیاد است.
این چسب قابلیت تراش دارد بنابراین شما می توانيد پس از مصرف آن را تراش داده و ساختاری ظریف تر ایجاد کنید.

خرید چسب غفاری ابزار میهن

نحوه استفاده از چسب دوقلو غفاری

نحوه استفاده از چسب دوقلو غفاری بسیار آسان بوده و اگر شما آن را به صورت کاملا دقیق و اصولی استفاده کنید قطعا بهترین عملکرد را خواهد داشت. این چسب دارای دو شماره ۱ و ۲ بوده که هنگام استفاده باید ابتدا مقدار مساوی از هر دو چسب را با یکدیگر مخلوط کنید. از این ترکیب روی هر دو سطح قرار داده و آنها را به هم نزدیک کنید. برای خشک شدن چسب تنها ۰۱ دقیقه زمان کافیست تا دو سطح استحکام کامل را پیدا کنند و به خوبی کنار هم قرار بگیرند. هر دو سطح باید با دو چسب به طور کامل پوشش دهی شوند.

اگر عمل چسباندن را در هوای آزاد انجام می دهید قطعا خشک شدن هم در مدت زمان کمتری صورت می گيرد. قبل از مالیدن چسب بر روی دو طرح سطح ابتدا از تمیز بودن آن اطمینان حاصل کنید و اگر لک و آلودگی باشد ابتدا آن را پاک کرده و سپس چسب را روی سطح قرار دهید که در این صورت قدرت چسبندگی آن بیشتر خواهد شد. در صورتی که یکی از چسب ها به مقدار بیشتری استفاده شود قطعا عملکرد آن کاهش پیدا می کند. برای مخلوط کردن چسب ها باید نهایت دقت را صرف کنید تا بازدهی کار افزایش پیدا کند. قبل از مصرف بهتر است از دستکش و عینک استفاده کنید تا خطری شما را تهدید نکند.

کاربرد و مزایای استفاده از چسب دوقلو غفاری

کاربرد چسب دوقلو غفاری بسیار زیاد بوده و برای مصارف خانگی و صنعتی قطعا بهترین گزینه است. این چسب برای چسباندن چوب و فلز و شیشه و همچنین چینی و … بهترین گزینه است که می تواند دو سطح را به خوبی کنار هم قرار دهد. ا دیگر کاربردهای این چسب می توان به صنعت تولید مبلمان اشاره کرد که استحکام سرویس چوب را بیشتر می کند. مزیت استفاده از این چسب بسیار زیاد بوده و شما می توانید در محیط های گرم و پر حرارت هم به راحتی از آن استفاده کنید.

از دیگر مزایای استفاده از این چسب می توان به بدون بو بودن آن اشاره کرد که این امکان را به مصرف کننده می دهد تا حتی در محیط های بسته هم بتواند از آن استفاده کند. غلظت استاندارد این چسب باعث شده تا به خوبی دو سطح را پوشش دهد که در این صورت قدرت چسبندگی آن بیشتر خوبی مشخص می گردد. چسب های سایز بزرگ و کوچک هر کدام ظرفیت مختص به خود را دارند بنابراین شما می توانید متناسب با حجم کار آنها را انتخاب کنید. برای صنایع بیشتر مدل های بزرگ و حجیم انتخاب می شوند.

کاربرد چسب غفاری

شرایط نگهداری از چسب دوقلو غفاری

چسب دوقلو غفاری دارای ساختاری منحصر به فرد بوده و زمانی که آن را ستفاده می کنید باید مجدد درب تیوپ را ببندید تا خشک نشوند. انتخاب محیطی سرد و خنک برای نگهداری بهترین گزینه بوده و مانع از افت کیفیت آن می شود. گرما باعث رقیق شدن چسب شده و عملکرد آن را تحت تاثیر قرار می دهد. بهتر است چسب را بدور از تابش مستقیم خورشید قرار دهید چون حرارت زیاد باعث می شود تا قدرت چسبندگی آن کاهش پیدا کند بدین ترتیب رقیق شده و به راحتی روی سطح مورد نظر قرار نمی گیرد. دمای زیر ۰۱ درجه سانتی گراد برای نگهداری این نوع چسب مناسب می باشد. در صورت برخورد با دست می توانید آن را با آب گرم و صابون پاک کنید.

بهترین چسب دوقلو عفاری

چسب دوقلو غفاری دارای سطح کیفی بالایی بوده و به عنوان بهترین نوع چسب در بازار معرفی می شود. افرادی که از این چسب استفاده کرده آن رضایت کامل دارند و حتی شما می توانید رضایت آنها را هم در سایت مشاهده کنید. در صورت نگهداری درست می توانید چسب را برای مدت طولانی نگهداری و استفاده کنید بدون اینکه دچار افت کیفیت شود. این چسب دوجزیی بر پایه اپوکسی بوده بدین ترتیب بافتی متراکم دارد و زمانی که دو چسب با یکدیگر ترکیب می شوند قدرت آنها دو چندان شده و قابلیت این را پیدا می کنند که حتی سطوح ضخیم را هم به هم متصل کنند.

انتخاب مارک عفاری مشتری را از کیفیت محصول مطمئن کرده و سبب شده تا بازدهی خوبی داشته باشد. چسب های با کیفیت غفاری دارای بسته بندی های استانداردی هستند و به صورت تیوپ های کوچک و بزرگ روانه بازار می شوند و شما دسترسی آسانی به آنها خواهید داشت. معایبی که در این چسب دیده می شود کم بوده به همین دلیل زیاد به چشم نمی آید و کیفیت بالا و قیمت مناسب آن باعث شده تا رقابت برای خرید و فروش دو چندان شود.

مرکز خرید چسب غفاری کجاست ؟

ابزار میهن به ادرس abzarmihan.com ، به عنوان مرکز خرید انلاین انواع چسب غفاری فعالیت می کند. کاربران و مشتریان گرامی می توانند محصولات چسب غفاری را در مدل های مختلف با بهترین قیمت بازار به صورت تک و عمده خریداری نمایند .

4.3/5 - (7 امتیاز)

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/CzW
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *