نکاتی درباره انتخاب صرافی و نحوه انجام احراز هویت بایننس

زمان مطالعه: 5 دقیقه

نکاتی درباره انتخاب صرافی و نحوه انجام احراز هویت بایننس

 

یک صرافی ارز دیجیتال خوب ویژگی‌هایی چون امنیت بالا، پشتیبانی از ارزهای دیجیتال مختلف، ارائه خدمات پیشتیبانی به صورت ۲۴ ساعته و گزینه‌های واریز و برداشت مختلف را دارد. بایننس یکی از بهترین صرافی‌های جهان برای انجام انواع معاملات ارز دیجیتال است. اما ایرانیان به دلیل تحریم نمی‌توانند از عبور کنند. با این حال، با کمک سایت‌هایی چون پرشین الیت می‌توانید از این مانع عبور کرده و در پلتفرمی امن به معامله بپردازید.

از معامله‌گران فردی گرفته تا معامله‌گران سازمانی، همه به دنبال راه‌هایی برای ورود به دنیای ارز دیجیتال و کسب سود از آن هستند. محبوب‌ترین و راحت‌ترین راه از طریق صرافی ارز دیجیتال است. تعداد صرافی‌های زیادی در بازار موجود است و انتخاب صرافی مناسب شاید سخت و مشکل باشد. با وجود این، همه می‌دانند بایننس یکی از بهترین و معروف‌ترین صرافی‌های دنیا و بهترین انتخاب برای شما است. با انجام احراز هویت بایننس و ورود به دنیای ارز دیجیتال در فضایی امن معاملات خود را انجام خواهید اما. اما صرافی بایننس چه مزایایی دارد؟ و ایرانیان چگونه می‌توانند احراز هویت بایننس را  انجام دهند؟

نکاتی که باید قبل از انتخاب صرافی در نظر بگیرید

هر صرافی، امکانات و‌ ویژگی‌های خاص خود را دارد. اما انتخاب صرافی مطمئن و با اعتبار شاید سخت‌ترین کار قبل از ورود به این بازار باشد. از همین رو، در ادامه، به چند نکته‌ای که قبل از انتخاب صرافی باید در نظر بگیرید اشاره می‌کنیم.

امنیت و ایمنی

بازار ارزهای دیجیتال، بازار نسبتا جدیدی است و در معرض آسیب و هک قرار دارد. بنابراین، قوانین جهانی برای هر صرافی ارزهای دیجیتال، اجباری شده و اطلاعات KYC را از هر مشتری می‌خواهد. این قابلیت «مشتری خود را بشناسید» از مشتری می‌خواهد قبل از افتتاح حساب در هر صرافی ارز دیجیتال، مدرک شناسایی را بارگذاری کند.

علاوه بر این، برخی صرافی‌های ارزهای دیجیتال مانند بایننس از سایر اقدامات امنیتی مانند احراز هویت بایننس دو مرحله‌ای (2FA)، الزامات سخت‌گیرانه برای انتخاب رمز عبور، تکنیک‌های ضد فیشینگ و قرار دادن آدرس در لیست سفید استفاده می‌کنند. بهتر است قبل از انتخاب صرافی‌های ارز دیجیتال که این اقدامات امنیتی را ارائه می‌‌دهند به این نکات توجه کنید.

گزینه‌های واریز و برداشت

استفاده از یک صرافی ارز دیجیتال که از انواع روش‌های پرداخت پشتیبانی می‌کند گزینه مناسبی خواهد بود. باید مطمئن شوید که صرافی ارز دیجیتال، انواع مختلفی از جایگزین‌های تامین مالی متناسب با نیاز شما را می‌پذیرد. برخی از رایج‌ترین گزینه‌های پرداخت و برداشت در بخش اروپایی، انتقال مستقیم از حساب بانکی شخصی، نقل و انتقالات الکترونیکی و سپرده‌های ارز دیجیتال هستند.

 

نکاتی درباره انتخاب صرافی و نحوه انجام احراز هویت بایننس

 

تعداد کوین‌ها و ارزهای دیجیتال پشتیبانی شده

بیش از ۱۰ هزار ارز  دیجیتال در بازار وجود دارد و هر روز نیز تعداد بیشتری ظاهر می‌شوند. با این وجود، شما باید یک صرافی ارز دیجیتال را پیدا کنید که از ارزهای دیجیتالی که بیشترین معامله را دارند پشتیبانی ‌کند، زیرا ارزهای دیجیتالی مانند بیت کوین و اتریوم بسیار پرطرفدار هستند و بیش از همه مورد داد و ستد قرار می‌گیرند. بی تردید شما نیز از همان ابتدا می‌خواهید از آن‌‌ها در معاملات خود استفاده ‌کنید.

ارائه خدمات مالی مختلف

بهترین نکته درباره ارزهای دیجیتال این است که روش‌های مختلفی برای کسب درآمد ارائه می‌دهند. به غیر از نگهداری و معامله ساده، چندین گزینه دیگر نیز برای کسب درآمد وجود دارد از جمله، فروش NFT، سهولت مبادله ارز دیجیتال به ارز فیات، استفاده از توکن خود و بسیاری موارد دیگر. اگر به دنبال یک صرافی ارز دیجیتال هستید که بیشترین خدمات را ارائه دهد، باز هم صرافی بایننس یکی از بهترین گزینه‌ها است و با احراز هویت بایننس و استفاده از آن می‌توانید گزینه‌های بیشتری برای نگهداری و معامله ارز دیجیتال داشته باشید.

اپلیکیشن موبایل

یک صرافی ارز دیجیتال که ویژگی اپلیکیشن موبایلی را ارائه دهد برای شما بسیار مفید خواهد بود. با انتخاب صرافی که اپلیکیشن موبایلی دارد به حساب خود در حین سفر و جابجایی به راحتی دسترسی خواهید داشت. دسترسی و کار با اپلیکیشن‌های موبایل نه تنها راحتی است، بلکه امکان اجرای سریع معاملات را نیز فراهم می‌کند. صرافی بایننس، با یک اپلیکیشن امن و پر از امکانات ، روند امکان انجام معامله در هر مکانی را تسهیل می‌کند.

پشتیبانی مشتری

هنگام انتخاب یک صرافی ارز دیجیتال باید مواردی چون پشتیبانی ایمیلی، پشتیبانی مشتری و دسترسی ۲۴ ساعته را در نظر گرفت. از آنجایی که بازار ارز دیجیتال، بازار جدیدی است شاید سؤالات بی‌پاسخی داشته و به تماس با صرافی ارز دیجیتال و پاسخگویی آن‌ها نیاز داشته باشید. بنابراین بهتر است به دنبال یک صرافی ارز دیجیتال با خدمات پشتیبانی مشتری پاسخگو و دقیق باشید.

 

نکاتی درباره انتخاب صرافی و نحوه انجام احراز هویت بایننس

 

چرا صرافی بایننس را انتخاب کنیم؟

قبل از شروع معامله در بازار ارز دیجیتال باید آموزش ببینید، بهترین کانال سیگنال ارز دیجیتال را پیدا کنید و از آن برای یافتن استراتژی مناسب و یادگیری بیشتر استفاده کنید و در کنار آن بهترین صرافی را انتخاب کنید. صرافی بایننس یکی از بهترین صرافی‌های ارز دیجیتال در دنیا است و بسیاری از تریدرها برای انجام معاملات خود و کسب‌ سود از این بازار، این صرافی را انتخاب می‌کنند. صرافی بایننس امکان انجام انواع معاملات اسپات و فیوچرز را فراهم می‌کند.

امنیت بسیار بالایی دارد و تمام نکاتی که در بالا ذکر شد و جزو ویژگی‌های یک صرافی معتبر و خوب است را دارا است. به همین دلیل، بسیاری از تریدرها، بایننس را مطمئن‌ترین پلتفرم برای انجام تریدهای خود می‌دانند. اما ایرانیان چگونه می‌توانند از مانع تحریم عبور کنند و احراز هویت بایننس را انجام دهند؟

چگونه احراز هویت بایننس را انجام دهیم؟

همه ما می‌دانیم که به دلیل تحریم‌ها امکان باز کردن حساب بایننس در ایران به طور مستقیم وجود ندارد و حتی در صورت احراز هویت به محض تشخیص موقعیت مکانی شما، حسابتان مسدود خواهد شد. اما راه‌های غیرمستقیم و امنی برای انجام احراز هویت بایننس وجود دارد و آن هم استفاده از سایت‌های ارائه دهنده خدمات احراز هویت بایننس مانند پرشین الیت است. سایت پرشین الیت ثبت نام و احراز هویت شما در صرافی بایننس را به راحتی و به شیوه‌ای مطمئن انجام داده و تمام راهنمایی‌های لازم را به شما ارائه می‌دهد.

سخن پایانی

بازار ارزهای دیجیتال جدیدترین بازار مورد علاقه سرمایه‌گذاران و معامله‌گرانی است که به سطح بالای نوسانات آن جذب می‌شوند. هر روز شاهد معرفی کوین‌ها یا فناور‌ی های جدیدی در صنعت ارز دیجیتال هستیم. ارزهای دیجیتال و خود صنعت بلاک‌چین در حال حاضر به ارائه خدمات پیشرفته‌ای به صنایع بخش‌های مختلف مانند مالی، بیمه، سرگرمی، ورزش و تجارت کمک می‌کنند. بنابراین، اگر قصد ورود به این بازار را دارید، به دنبال احراز هویت بایننس یا آموزش صفر تا صد پرایس اکشن و یا کانال‌های سیگنال ارز دیجیتال معتبر هستید پرشین الیت با سال‌ها تجربه در زمینه بازارهای ارز دیجیتال بهترین خدمات را به شما ارائه می‌دهد. برای دریافت پاسخ سوالات خود درباره بازار ارز دیجیتال، نحوه احراز هویت و … می‌توانید به این سایت مراجعه کنید.

 

5/5 - (1 امتیاز)

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/uqw
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *