در اینجا نحوه نگهداری گوشی در جیب شما آمده است

زمان مطالعه: 3 دقیقه

 

گوشی Samsung Galaxy Z Flip 3 کشویی در جیب

 

گوشی های هوشمند مدرن بسیار بزرگ هستند، به این معنی که فضای زیادی در جیب ما برای این دستگاه ها وجود ندارد. پس از آن، لباس های زنانه در وهله اول، جیب های قابل استفاده را از دست می دهند.

با این وجود، ما کنجکاو بودیم که بدانیم چگونه گوشی خود را در جیب خود ذخیره کرده اید. پیرو یک نظرسنجی در یکی از سایتهای جهانی نتایج جالب زیر به دست آمده است :

چگونه گوشی خود را داخل جیب خود قرار می دهید؟

 

نتایج

در این نظرسنجی بیش از 2400 رای داده شد و یک برنده در هر مایل کشور وجود داشت. به نظر می رسد که 68.1٪ از پاسخ دهندگان (یا تقریباً دو سوم) تلفن خود را به صورت وارونه و صفحه نمایش رو به پای خود ذخیره می کنند. برخی از نظرات خوانندگان خاطرنشان می کنند که این جهت گیری به این معنی است که وقتی آن را از جیب خود بیرون می آورید، آن را دقیقاً همانطور که باید نگه دارید. برخی از نظر دهندگان همچنین احساس کردند که قرار گرفتن صفحه نمایش رو به پایشان به این معنی است که نمایشگر در برابر ضربه محافظت می شود.

در رتبه دوم “سمت راست به بالا، با صفحه نمایش رو به پای من” بود که 19.55 درصد از آرا را به خود اختصاص داد. در همین حال، «وارونه، با صفحه نمایش رو به بیرون» 7.54 درصد آرا و رتبه سوم را به خود اختصاص داد.

در نهایت، کمترین جهت گیری در این لیست “سمت راست به بالا، با صفحه نمایش رو به بیرون” (4.81٪) بود. ما کاملاً مطمئن نیستیم که در اینجا چه سودی خواهد داشت. سپس برخی از تلفن‌ها دارای یک پورت 3.5 میلی‌متری در بالا هستند که اگر می‌خواهید از هدفون‌های سیمی استفاده کنید، باید از سمت راست به سمت بالا استفاده کنید.

نظرات

  • Beardednomad: من به ندرت به نحوه ورود آن توجه می کنم، اما حدس می زنم سمت راست به بالا با صفحه نمایش رو به بیرون.
  • Tennisfreak: من فلیپ 4 را در جیبم گذاشتم هر چند که در دستم جهت یابی شود. آنقدر کوچک است و صفحه نمایش در هنگام تا شدن محافظت می شود، مهم نیست. به گزینه ای برای تاشوها نیاز دارید!
  • مایکل شاپ: وارونه. من قبلاً صفحه‌نمایش را رو به پایم می‌گذاشتم، زیرا ایمن‌تر به نظر می‌رسید، اما در یک نقطه تلفن من در آن زمان (یا OnePlus 7 Pro یا Pixel 6 Pro، یادم نمی‌آید) اغلب صفحه نمایش را روشن می‌کند، سعی می‌کنم با اثر انگشت قفل را باز کنم. اسکنر و خراب می شود و صفحه نمایش را روشن می کند.
  • ب!: وارونه، با صفحه نمایش رو به پای من.
  • مایک: وارونه، با صفحه نمایش رو به پای من. بسیار منطقی است زیرا وقتی دستم را بیرون می کشم، از قبل در جهت درستی قرار دارد.
  • دلتاتوکس: برای من، وارونه، پای صفحه رو به رو. قرار دادن و خارج کردن آن از جیب ساده تر است. بعلاوه، رو به داخل بودن صفحه برای محافظت از صفحه نمایش منطقی تر است. به جای اینکه کیس به چیزهایی برخورد کند تا صفحه نمایش.
  • اسکات: شایان ذکر است که این نظرسنجی در واقع فقط از مردان انجام می شود، زیرا زنان اغلب جیب ندارند، و زمانی که دارند، تقریباً همیشه برای یک تلفن کوچک هستند.
  • ب. لوسیچ: افرادی که گوشی خود را با صفحه نمایش رو به بیرون در جیب خود می گذارند، در حاشیه زندگی می کنند!
  • نه!: وارونه + صفحه نمایش رو به پای من، بنابراین وقتی آن را از جیب بیرون می آورید، همانطور که هنگام استفاده از آن نگه می دارید، به همان شکل نیز آن را نگه می دارید. به علاوه قرار دادن صفحه نمایش رو به پا از نمایشگر محافظت می کند. اگر تصادفاً پایم را به سطح سختی مانند لبه میز بزنم، این پشت گوشی است که ضربه میخورد نه نمایشگر. و از آنجایی که من از کیس استفاده می کنم، ضربه زدن به پشت تلفن مشکلی نیست.

امیدواریم از این مقاله مجله هشت پیک که برای شما به صورت اختصاصی ترجمه کردیم لذت برده باشید و در نظرات برای ما بنویسید شما چطور از گوشی خود محافظت میکنید ؟

5/5 - (1 امتیاز)

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/FQI
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *