با هتل های برتر روسیه آشنا شوید

زمان مطالعه: 3 دقیقه

با آشنا شوید

 

برترین هتل های روسیه

روسیه کشوری پهناور بوده و شامل طبیعت و نقاط دیدنی تاریخی و آثار باستانی زیادی می‌شود. این کشور شامل شهر‌های دیدنی بسیار می‌شود. شهر مسکو از شهر‌های مهمی روسیه و پایتخت این کشور محسوب می‌شود. آنجا شامل نقاط دیدنی بسیاری می‌شود و از نظر تجاری بسیار محبوب و حایز اهمیت است. روسیه با داشتن کاخ‌ها و موزه‌ها و دیدنی‌هایی مثل میدان سرخ معروف است. شهر سنت پترزبورگ نیز یکی از شهر‌های دیدنی در دنیا است و شامل کاخ‌ها و کلیسا‌های بسیار زیبا می‌شود. آنجا دارای جاذبه‌های تاریخی فراوانی است. کشور روسیه از نظر طبیعی داری اهمیتی بالایی است و با چندین دریا و اقیانوس در ارتباط است و دارای پوشش‌های گیاهی مختلفی می‌شود. این کشور دارای دریاچه‌ها و رودخانه‌های بسیار زیبا بوده و جنگل‌های انبوه و زیبای فراوان دارد. از نقاط دیدنی روسیه شهر سوچی است که شهری زمستانی برای تفریحات و ورزش‌های زمستانی است. پیست‌های اسکی و حمام‌‌های آبگرم در آنجا واقع شده‌اند و بسیاری را از سراسر دنیا به سمت خود میکشاند. اقامتگاه‌های روسیه شامل هتل‌های بسیار خوبی است. هتل‌های شهر‌های مسکو و سنت پترزبورگ هتل‌های بسیار خوبی هستند و برخی از بهتری هتل‌های 5 ستاره در این شهرها قرار گرفته اند. در ادامه تور روسیه سفر باتو شما را با برترین هتل‌های این شهر‌ها آشنا خواهیم نمود و امکانات این هتل‌های 5 ستاره را با هم مرور می‌کنیم.

هتل چخوف مسکو

از برترین هتل‌های مسکو که یک هتل 5 ستاره و لوکس است باید هتل چخوف را نام برد که هتلی مدرن و زیبا محسوب می‌شود. محیط داخلی این هتل بسیار زیبا طراحی شده و حس آرامش و امنیت را به ساکنین خود انتقال می‌دهد. این هتل دسترسی بسیار خوبی دارد و از آنجا می‌توانید پیاده به نقاط دیدنی مسکو بروید. بهترین رستوران‌ها در این هتل واقع شده است و امکانات بسیار زیادی را به میهمانان خود ارائه میکند. کادر این هتل بسیار حرفه‌ای بوده و به زبان انگلیسی تسلط دارند. لابی این هتل بسیار زیبا طراحی شده و یکی از بهترین لابی‌های هتل در دنیا است. رستوران‌های این هتل غذاهایی متنوع از سراسر دنیا را سرو می‌کنند رستوران روسی این هتل رستورانی بسیار مجلل و با کیفیت بوده و صبحانه نهار عصرانه و شامل را به مشتریان خود ارائه می‌کند. اتاق‌های این هتل بزرگ بوده و شامل همه امکانات مورد نیاز مثل یخچال، تهویه مطبوع و خدمات 24 ساعته می‌شوند. از امکانات تفریحی و رفاهی این هتل می‌توان به خدمات تور گردشی، خدمات ترانسفر فردوگاهی، خدمات نگهداری از کودکان، همچنین امکاناتی نظیر سالن‌های ورزشی، خدمات ماساژ و سالن اسپا، استخر، سونا و جکوزی اشاره کرد.

هتل حیات ریجنسی مسکو

یکی دیگر از هتل‌های 5 ستاره مسکو هتل حیات ریجنسی است. این هتل موقعیت بسیار خوبی دارد و در نزدیکی پارک پتروفسکی واقع شده است. اتاق‌های این هتل به زیبایی طراحی شده‌اند و امکانات مدرن مانند اینترنت، نورپردازی حرفه‌ای، یخچال و تهویه مطبوع را در خود دارد. رستوران‌های این هتل از بهترین رستوران‌های شهر هستند و غذاهایی مختلف را از سراسر دنیا ارائه می‌کنند. همچنین این هتل شامل کافه بسیار عالی می‌شود. از امکانات این هتل می‌توان به استخر، سالن بدنسازی، سالن یوگا، حمام سنتی، سونا و جکوزی، خدمات 24 ساعته اتاق و همچنین خدمات نگهداری از کودکان است. این هتل در ساختمانی بسیار زیبا واقع شده که نمایی تماماً شیشه ای دارد و در اطراف آنجا مناطق زیبا و دیدنی و سرسبز برای قدم زدن وجود دارد. تور اروپا ارزان را از دست ندهید.

هتل متروپل مسکو

از لوکس‌ترین و بهترین هتل‌های مسکو هتل متروپل است این هتل در موقعیت بسیار خوبی در مرکز شهر مسکو قرار گرفته است و یک ساختمان بسیار دیدنی و تاریخی دارد. آنجا از زیباترین ساختمان‌های شهر بوده و به نقاط مختلف و دیدنی شهر فاصله کمی دارد. این هتل شامل 338 اتاق است که همگی این اتاق‌ها دارای دیزاین داخلی بسیار زیبا بوده و شامل امکانات خوبی مثل اینترنت پرسرعت و حمام و تلویزین می‌شوند. در این هتل رستوران‌های بسیار خوب و باکیفیت وجود دارد و آنجا شامل کافه‌های متعدد و خوبی هم می‌شود. این هتل خدمات تفریحی و رفاهی مختلفی را هم به مشتریانش ارائه می‌کند که شامل استخر، سونا، جکوزی، سالن ماساژ، باشگاه بدنسازی و بسیاری امکانات دیگر می‌شود.

هتل دومینا سنت پترزبورگ

یکی از بهترین هتل‌های شهر سن پترزبورگ هتل دومینا است که شامل امکاناتی لوکس و مجلل می‌شود این هتل یکی از هتل‌های 5 ستاره شهر سنت پترزبورگ بوده و امکاناتی مدرن و لوکس را به مشتریان خود ارائه می‌کند. از نظر دسترسی این هتل بسیار خوب بوده و در فاصله بسیار کمی از کلیسای دیدنی سنت ایزاک است. اتاق‌ها به زیبایی تزئین شده و شامل امکاناتی نظیر تهویه مطبوع، یخچال و خدمات 24 ساعته هستند. این هتل خدمات رفاعی و تفریحی زیادی را به میهمانان خود ارائه می‌کند که از جمله آنها می‌توان به تور‌های مختلف تفریحی، رستوران‌های متعدد و بسیار خوب، مرکز اسپا، سالن بدنسازی، استخر و سونا اشاره کرد. در تمامی اتاق‌های این هتل تلویزیون صفحه تخت و هوشمند قرار دارد و اتاق‌ها شامل قهوه ساز و چای ساز می‌شوند.

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/Pkc
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *