6 بهترین اپلیکیشن حسابداری در سال 2023
با مجله هشت پیک با مقاله ی 6 بهترین اپلیکیشن حسابداری در سال 2023 همراه ما باشید
حفظ فرآیندهای حسابداری و حسابداری مناسب برای اطمینان از صحت و رونق کسب و کار حیاتی است. امروزه، فنآوری حسابداری به دلیل توانایی آن در سادهسازی حسابداری تجاری و کاهش زمان و تلاش صرف شده برای وظایف مرتبط، مورد توجه قرار گرفته است.
برای کمک به شما در حرکت در بازار فشرده نرم افزار حسابداری، فهرستی از ابزارهای نرم افزاری را ایجاد کرده ایم که آنها را به عنوان راه حل های حسابداری بهینه برای مشاغل در سال 2023 شناسایی کرده ایم. این مقاله نگاهی عمیق به این هفت بهترین راه حل حسابداری و ایده آل آنها دارد. موارد استفاده
مقایسه نرم افزارهای حسابداری برتر
نمودار مقایسه نرم افزار زیر را برای شناسایی بهترین راه حل نرم افزار حسابداری برای کسب و کار خود در نظر بگیرید. این نمودار نحوه رویکرد راه حل های مطرح شده در این مقاله به ویژگی های برجسته نرم افزار حسابداری و قیمت های متفاوت آنها را مقایسه می کند.
قیمت شروع | ردیابی هزینه ها | قابلیت صدور فاکتور | گزارش مالی | محدودیت های کاربر | ||
---|---|---|---|---|---|---|
QuickBooks Online | 30 دلار در ماه | آره | آره | آره | 25 | QuickBooks را امتحان کنید |
کتاب های زوهو | 0 دلار برای مشاغل با درآمد سالانه زیر 50 هزار دلار آمریکا | آره | آره | آره | نامحدود | Zoho را امتحان کنید |
FreshBooks | 17 دلار در ماه | آره | آره | آره | نامحدود | FreshBooks را امتحان کنید |
Xero | 13 دلار در ماه | محدود به طرح با بالاترین هزینه | آره | آره | نامحدود | Xero را امتحان کنید |
حسابداری موج | $0 | آره | آره | آره | نامحدود | Wave را امتحان کنید |
همیشگی | $0 | آره | خیر | آره | نامحدود | Everlance را امتحان کنید |
بهترین اپلیکیشن های حسابداری در سال 2023
QuickBooks Online: بهترین برنامه حسابداری کلی
تصویر: QuickBooksاگر به دنبال یک نرم افزار حسابداری برتر برای کسب و کار خود هستید، احتمالاً نام QuickBooks Online را شنیده اید. این راه حل نرم افزار حسابداری که توسط Intuit QuickBooks ایجاد شده است، به دلیل ویژگی های قوی، طیف گسترده ای از ادغام ها و قیمت شفاف، مورد علاقه ما است.
به عنوان یک سیستم مبتنی بر ابر، QuickBooks Online قابلیتهای زیادی را برای کاربران خود ارائه میکند، از جمله تطبیق حساب بانکی، صورتحساب قابل تنظیم، ردیابی درآمد و هزینه و موارد دیگر. برخی از ویژگی های قابل توجه عبارتند از قابلیت های داخلی ردیابی زمان و پیش بینی جریان نقدی.
QuickBooks Online همچنین به دلیل سهولت استفاده و سطوح قیمت، از جمله ویژگیهای مختلف برای سازمانهایی با اندازههای مختلف – از جمله مشاغل آزاد، مورد علاقه طرفداران در بین مشاغل کوچک است. با این حال، قیمت بالاتری نسبت به سایر گزینههای موجود در این لیست دارد، بنابراین کسبوکارها باید بودجه خود را هنگام بررسی QuickBooks Online در نظر بگیرند.
قیمت گذاری
- QuickBooks Simple Start: 30 دلار در ماه با دسترسی برای یک کاربر.
- QuickBooks Essentials: 60 دلار در ماه با دسترسی حداکثر برای سه کاربر.
- QuickBooks Plus: 90 دلار در ماه با دسترسی حداکثر برای پنج کاربر.
- QuickBooks Advanced: 200 دلار در ماه با دسترسی حداکثر 25 کاربر.
مشتریان جدید QuickBooks این گزینه را دارند که برای سه ماه اول استفاده خود، 50 درصد تخفیف قفل کنند یا برای یک دوره آزمایشی رایگان 30 روزه از نرم افزار ثبت نام کنند.
امکانات
- صورتحساب مکرر خودکار
- دسترسی به QuickBooks Payments.
- صورتحساب قابل تنظیم
- اپلیکیشن موبایل.
- گزارشات حسابداری و حسابداری.
- پیش بینی جریان نقدی
طرفداران
- در چهار طرح برای پشتیبانی از نیازهای سازمان های کوچک، متوسط و بزرگ موجود است.
- همراه با طیف گسترده ای از گزارش ها، با برنامه های سطح بالاتر که بینش های عمیقی را ارائه می دهد.
- کسب و کارها می توانند تعداد نامحدودی فاکتور برای تعداد نامحدودی از مشتریان ارسال کنند.
- اغلب به خریدارانی که برای اولینبار خرید میکنند، هدیههایی ارائه میکند، و در حال حاضر کاربران جدید میتوانند 30 روز آزمایشی رایگان یا سه ماه تخفیف 50 درصدی دریافت کنند.
منفی
- ممکن است قیمت ها برای مشاغل کوچکتر با بودجه کمتر بسیار بالا باشد.
- برنامه های QuickBooks Online محدودیت هایی را در تعداد کاربران پشتیبانی شده ایجاد می کند.
برای اطلاعات بیشتر، بررسی کامل QuickBooks Online را بخوانید.
Zoho Books: جامع ترین برنامه
تصویر: Zoho BooksZoho Books یکی دیگر از راه حل های برتر است که ما مجبور شدیم به دلیل ویژگی ها و قابلیت های جامع آن را در این لیست قرار دهیم. مشاغلی که این نرم افزار را برای نیازهای حسابداری خود انتخاب می کنند، می توانند گردش کار خود را از طریق ویژگی های اتوماسیون آن ساده کرده و هر یک از جنبه های مالی خود را از طریق این ابزار همه کاره مدیریت کنند.
Zoho Books به کاربران این امکان را میدهد تا حوزههای مختلفی از امور مالی کسبوکار، مالیات، فروش، خرید و همه چیز را مدیریت کنند. کسبوکارها همچنین میتوانند از افزونههای Zapier یا اتصالات داخلی برای ادغام با برنامههای شخص ثالث استفاده کنند، و آن را به منبعی از حقیقت برای پشتیبانی از هر یک از فرآیندهای مالی خود تبدیل کنند.
یکی از ویژگی های برجسته این نرم افزار پورتال مشترک مشتریان است. این باعث افزایش شفافیت بین مشاغل و مشتریان برای حمایت از فرآیندهای تجاری ساده و روابط مثبت با مشتری می شود.
قیمت گذاری
Zoho Books نسخه رایگان نرم افزار خود را برای مشاغل کوچکتر با درآمد سالانه زیر 50000 دلار ارائه می دهد. صورتحساب طرح های پرداخت شده ماه به ماه یا سالانه با نرخ تخفیفی صورت می گیرد.
- استاندارد: 20 دلار صورتحساب ماهانه یا 15 دلار در ماه صورتحساب سالانه.
- حرفه ای: 50 دلار صورتحساب ماهانه یا 40 دلار در ماه صورتحساب سالانه.
- حق بیمه: 70 دلار صورتحساب ماهانه یا 60 دلار در ماه صورتحساب سالانه.
- نخبگان: 150 دلار صورتحساب ماهانه یا 120 دلار در ماه صورتحساب سالانه.
- نهایی: 275 دلار صورتحساب ماهانه یا 240 دلار در ماه صورتحساب سالانه.
قیمت پایه هر طرح شامل تعداد مشخصی از کاربران است. با این حال، کسبوکارها میتوانند کاربران اضافی را با 3 دلار برای هر کاربر صورتحساب ماهانه یا 8 دلار برای هر کاربر در هر ماه صورتحساب سالانه خریداری کنند.
امکانات
- نقل قول و ایجاد فاکتور.
- برنامه های موبایل
- پورتال مشترک مشتریان
- حسابداری مطابق با مالیات بر فروش
- تغذیه خودکار بانک ها
- گزارش های جامع
طرفداران
- سازمانهای در حال رشد میتوانند بین شش طرح قیمت یکی را انتخاب کنند و آنها را متناسب با نیازهای تجاری خود تنظیم کنند.
- مدیران میتوانند گردش کار خود را سفارشی کنند و تأییدیههای تراکنش را در فرآیندهای خود نصب کنند تا از صحت اطمینان حاصل کنند.
- یک راه حل رایگان منحصر به مشاغلی است که درآمد سالانه آنها زیر 50 هزار دلار است.
منفی
- برنامه های کم هزینه ممکن است شامل برخی از ویژگی ها مانند پیش بینی جریان نقدی و مدیریت جدول زمانی نباشد.
- نسخه رایگان Zoho Books منحصر به مشاغل کوچک با درآمد سالانه زیر 50 هزار دلار است.
برای اطلاعات بیشتر، بررسی کامل Zoho Books را بخوانید.
FreshBooks: بهترین برنامه صورتحساب
تصویر: FreshBooksیکی از جنبههای مهم نرمافزار حسابداری، صورتحساب است و کسبوکارها باید راهحلهایی را انتخاب کنند که به آنها امکان میدهد فروش را به درستی پردازش کنند. با این حال، ویژگیهای صورتحساب FreshBooks آن را به یک نرمافزار عالی برای فریلنسرها و مشاغل کوچکی که خدمات ارائه میدهند تبدیل میکند.
میزان نامحدود فاکتورها و برآوردهای خودکار به این معنی است که خدمات را می توان به راحتی از طریق این ابزار راحت ردیابی و مدیریت کرد. FreshBooks همچنین دارای ویژگیهایی برای تسهیل پرداختهای به موقع است، از جمله یادآوریهای خودکار پرداخت آینده و هزینههای تاخیر خودکار پس از سررسید شدن صورتحساب.
سایر جنبه های مهم این سیستم شامل ابزارهای تعبیه شده ردیابی زمان و ردیابی پروژه است که به اطمینان از فرآیندهای پرداخت بدون خطا کمک می کند. و با چهار طرح با قیمتهای متفاوت که برای فریلنسرها، مشاغل کوچک، مشاغل متوسط و شرکتها طراحی شدهاند، هر سازمانی میتواند گزینهای برای رفع نیازهای خود پیدا کند.
قیمت گذاری
- Lite: 17 دلار در ماه صورتحساب ماهانه یا 204 دلار صورتحساب سالانه. به کاربران اجازه می دهد تا برای پنج مشتری در ماه صورتحساب بگیرند.
- به علاوه: 30 دلار در ماه صورتحساب ماهانه یا 360 دلار صورتحساب سالانه. به کاربران اجازه می دهد تا 50 مشتری در ماه صورتحساب بگیرند.
- حق بیمه: 55 دلار در ماه صورتحساب ماهانه یا 660 دلار صورتحساب سالانه. شامل مشتریان قابل پرداخت نامحدود است.
- انتخاب کنید: قیمت گذاری سفارشی برای شرکت ها.
امکانات
- ردیابی مسافت پیموده شده.
- بودجه بندی و صورتحساب بر اساس پروژه.
- ردیابی خودکار هزینه ها
- پورتال های مشتری مشترک
- پیگیری و گزارش مالیات بر فروش
طرفداران
- شامل ویژگی ها و قابلیت هایی برای پشتیبانی از فرآیندهای صورتحساب قابل اعتماد است.
- نرم افزار FreshBooks یک رابط کاربرپسند دارد و برنامه حسابداری موبایلی آن به کاربران اجازه می دهد تا وضعیت مالی کسب و کار خود را در حال حرکت پیگیری کنند.
- ایده آل برای سازمان های تجاری خدمات گرا و فریلنسرها.
منفی
- قابلیت های آن ممکن است برای مشاغل بزرگتر یا مشاغلی که موجودی کالا می فروشند مناسب نباشد.
- همه طرحهای FreshBooks، به غیر از طرح انتخاب، فقط یک کاربر را مجاز میکنند. کاربران اضافی را می توان با هزینه بالاتر از میانگین 11 دلار اضافی در ماه خریداری کرد.
برای اطلاعات بیشتر، بررسی کامل Freshbooks را بخوانید.
Xero: بهترین ردیابی سود در حال حرکت
تصویر: Xeroبرای کاربران پرمشغله در حال حرکت، باید Xero را پیشنهاد کنیم. Xero ابزارها و برنامه هایی را برای کمک به کاربران در پردازش حسابداری خود از هر کجا ارائه می دهد. راحتی این نرم افزار همچنین تا حدی توسط رابط بصری و کاربر پسند آن پشتیبانی می شود که برای کاربران آسان است.
نرمافزار Xero به کسبوکارها کمک میکند تا حسابداری خود را با جمعآوری خودکار دادهها و مدیریت مستندات سادهتر کنند، بنابراین کاربران هنگام پیگیری و گزارش امور مالی خود چیزی را از دست ندهند. پشتیبانی چند ارزی راه حل همچنین گزارش آسان فعالیت های تجاری بین المللی را تسهیل می کند.
در پایان، لازم به ذکر است که آنچه این نرم افزار در ویژگی های داخلی فاقد آن است، با ادغام های خود جبران می کند. Xero از بیش از 1000 اتصال از پیش ساخته شده با سیستم های مختلف حسابداری، تجارت الکترونیک و حقوق و دستمزد پشتیبانی می کند. گزینه های ادغام محبوب عبارتند از Hubdoc برای اسکن اسناد و Gusto برای حقوق و دستمزد.
قیمت گذاری
- اولیه: 13 دلار در ماه و شامل 20 فاکتور و پنج قبض در ماه است.
- رشد: 37 دلار در ماه و شامل صورتحساب نامحدود و ورود صورت حساب.
- تاسیس: 70 دلار در ماه و همچنین شامل صورتحساب نامحدود و ورود صورتحساب است.
همه برنامه ها امکان اضافه کردن کاربران نامحدود بدون هزینه اضافی را می دهد.
امکانات
- ذخیره سازی فایل آنلاین
- تسویه حساب بانکی
- ابزارهای اساسی مدیریت موجودی
- ضبط خودکار داده ها
- پیگیری پروژه
- صورتحساب سفارشی
طرفداران
- داشبورد حسابداری قابل تنظیم یک نمای جامع از امور مالی مهم کسب و کار ارائه می دهد.
- هیچ محدودیتی در تعداد کاربران برای هیچ یک از برنامه های آن وجود ندارد.
- برنامه حسابداری موبایل Xero امکان دسترسی آسان در حال حرکت را فراهم می کند.
منفی
- طرحهای ارزانتر Xero تعداد تخمینهای ایجاد شده، صورتحسابهای مدیریتشده و فاکتورهایی را که میتوان در ماه ارسال کرد، محدود میکند.
- Xero از استفاده چندتجاری پشتیبانی نمیکند، بنابراین کاربران باید برای هر کسبوکاری که میخواهند حسابداری را انجام دهند، حسابهای جداگانه خریداری کنند.
برای اطلاعات بیشتر، بررسی کامل Xero را بخوانید.
حسابداری موج: بهترین اسکنر رسید
تصویر: موجWave Accounting یک نرم افزار کاملاً رایگان ردیابی درآمد و هزینه است که یک گزینه عالی برای مشاغل با بودجه است. با این حال، قیمت اقتصادی سیستم تنها جنبه ای نیست که آن را به یک انتخاب عالی تبدیل می کند. همچنین ابزارهای عالی را برای کاربرانی که به دنبال بهینه سازی ردیابی و گزارش مالی خود هستند، فراهم می کند.
کسبوکارها میتوانند با اتصال حسابهای بانکی خود به نرمافزار Wave Accounting، تراکنشها و عکسهای فوری مالی را در سیستم بهروز نگه دارند. مدیریت هزینه از طریق ویژگی اسکن رسید که به طور خودکار هزینه های کسب و کار را دسته بندی می کند، ساده و ساده می شود.
اگرچه Wave Accounting خدمات اضافی اختیاری را به کاربران ارائه می دهد، نرم افزار پایه برای همیشه رایگان است. ابزارهای مقرون به صرفه مانند اسکنر رسید حسابداری موج می تواند به ویژه برای مشاغل کوچک و فریلنسرهایی که می خواهند در مدیریت مالی خود بدون شکستن بانک باقی بمانند مفید باشد.
قیمت گذاری
- Wave Accounting یک نرم افزار همیشه رایگان است.
امکانات
- مدیریت چند کسب و کار
- صورتحساب سفارشی
- ردیابی هزینه و درآمد نامحدود
- اتصالات بانکی و کارت اعتباری نامحدود.
- یادآوری پرداخت خودکار
- اپلیکیشن موبایل.
طرفداران
- نرم افزار حسابداری مادام العمر با افزونه های اختیاری ارزان قیمت که برای انجام کارهای اساسی حسابداری لازم نیست.
- محدودیت های بسیار کمی برای قابلیت های کاربران – فاکتورهای نامحدود، مشتریان قابل پرداخت، ردیابی فاکتور، ردیابی هزینه ها، اتصالات کارت اعتباری و موارد دیگر را ارائه می دهد.
- منحنی یادگیری پایین برای کاربران جدید.
منفی
- آیا هزینه های پردازش برای پرداخت پرداخت می شود، اما این هزینه ها در خدمات نرم افزار حسابداری استاندارد است.
- Wave Accounting هیچ اتصال داخلی با برنامه های شخص ثالث را پشتیبانی نمی کند.
برای اطلاعات بیشتر، بررسی کامل حسابداری موج را بخوانید.
Everlance: بهترین مسافت پیموده شده و ردیابی هزینه
تصویر: EverlanceEverlance یک ابزار خوب برای مشاغل حسابداری است که به دنبال ساده سازی ردیابی هزینه های خود به طور خودکار هستند. Everlance هزینه ها را با اتصال به بانک ها، ادغام کارت های اعتباری و پردازش گزارش های هزینه مدیریت می کند.
کسبوکارها همچنین میتوانند دادههای خود را به طور موثر از طریق برنامه تلفن همراه Everlance ردیابی کنند و به طور خودکار مسافت پیموده شده رانندگان را با استفاده از GPS ردیابی کنند. این ویژگیها ارسال، بررسی و تأیید گزارشهای مسافت پیموده شده و هزینهها را مستقیماً در برنامه آسان میکند تا کاربران بتوانند سوابق دقیق خود را حفظ کنند.
کاربران و شرکتهای خوداشتغال به طور یکسان از ویژگیهای ردیابی هزینههای کاری نرمافزار لذت میبرند و بازپرداخت بازپرداخت را آسان میکند. راه حل یکپارچه همچنین در فصل مالیات سودمند است، و ویژگی هایی را برای کمک به پردازش مالیات کارکنان، گزارش مالیات و مدیریت انطباق ارائه می دهد.
قیمت گذاری
Everlance نرم افزار خود را از طریق طرح های قیمت گذاری مختلف به کاربران و مشاغل مختلف ارائه می دهد.
طرح ها برای شرکت ها:
- درایور گاه به گاه: 0 دلار
- برنامه پیگیری مسافت پیموده شده و CPM: 12 دلار برای هر کاربر صورتحساب ماهانه یا 10 دلار برای هر کاربر در هر ماه صورتحساب سالانه.
- برنامه نرخ ثابت و متغیر (FAVR): 33 دلار برای هر کاربر در ماه صورتحساب سالانه.
طرح هایی برای افراد:
- رایگان: 0 دلار
- حق بیمه: 8 دلار صورتحساب ماهانه یا 5 دلار برای هر کاربر در ماه صورتحساب سالانه.
- Premium Plus: 12 دلار صورتحساب ماهانه یا 10 دلار در ماه با پیش پرداخت یک ساله.
امکانات
- ردیابی مسافت پیموده شده خودکار
- ردیابی هزینه ها
- گزارش جریان های تایید
- گزارش مسافت پیموده شده مطابق با IRS.
- گزارش تیم
طرفداران
- هیچ محدودیتی در تعداد کاربران پشتیبانی شده برای هیچ یک از برنامه های آن وجود ندارد.
- گزارش های هزینه به صورت خودکار با تمام برنامه ها ایجاد می شود.
- طرح رایگان با عملکرد محدود.
- کسبوکارها میتوانند با ایجاد قوانین هزینههای سفارشی و خودکارسازی هزینههای مکرر، ثبت سوابق خود را ساده کنند.
منفی
- نسخه رایگان با حساب های بانکی یا کارت های اعتباری کاربران ادغام نمی شود، زیرا این ویژگی فقط از طریق برنامه های پولی گنجانده شده است.
- طرحهای رایگان فقط ردیابی مسافت پیموده شده با تشخیص خودکار سفر را برای 30 سفر اول هر ماه ارائه میکنند.
ویژگی های کلیدی نرم افزار حسابداری
ردیابی هزینه ها
یک قانون اساسی در تجارت این است که برای کسب درآمد باید پول خرج کنید. راهحلهای حسابداری با ویژگیهای ردیابی هزینهها به کسبوکارها کمک میکند تا مخارج خود را مدیریت کنند و اطمینان حاصل کنند که هزینههای آنها با اهداف شرکت هماهنگ است. این ابزارها به کسبوکارها اجازه میدهند تا هزینهها را ردیابی و دستهبندی کنند، دادههای مخارج خود را همگامسازی کنند و گزارش هزینهها را ایجاد کنند. این ویژگی به آنها امکان میدهد دادههای مخارج خود را پیگیری کنند و بینشی در مورد اینکه مخارجشان چگونه بر سلامت مالی آنها تأثیر میگذارد به دست آورند.
قابلیت صدور فاکتور
راه حل های نرم افزار حسابداری ویژگی هایی را ارائه می دهند که تولید و پردازش فاکتورها را تسهیل می کند. این ابزارها می توانند به کسب و کارها کمک کنند تا فاکتورهای قابل تنظیم ایجاد کنند، آنها را به مشتریان خود ارسال کنند و وضعیت پرداخت آنها را نظارت کنند. بسیاری از راه حل های حسابداری حتی به کاربران این امکان را می دهند که یادآورهای خودکار را برای مشتریان با پرداخت های صورت حساب عقب افتاده ارسال کنند. این ویژگی ها از نظر ردیابی درآمدهای مالی و اطمینان از اینکه کسب و کار به طور مناسب جبران می شود، مفید هستند.
گزارش مالی
یک سیستم نرم افزاری حسابداری قوی ابزارها و منابعی را برای پشتیبانی از کاربران در تولید گزارش های مالی بر اساس داده های تجاری آنها فراهم می کند. این قابلیتهای گزارشدهی اغلب شامل ویژگیهایی برای توسعه صورتهای جریان نقدی، ترازنامه، صورتحساب درآمد و سایر گزارشهایی است که وضعیت مالی کسبوکار را منعکس میکند. این گزارشها همچنین اغلب قابل تنظیم هستند و به کاربران اجازه میدهند تا گزارشهای دقیقی را در مورد سناریوهای تجاری منحصر به فرد خود ایجاد کنند.
برنامه های موبایل
عملیات تجاری می تواند در هر مکان و در هر زمان رخ دهد. برنامههای کاربردی موبایل میتوانند انعطافپذیری راهحلهای حسابداری را افزایش دهند و به کاربران این امکان را میدهند که در حین حرکت، اقدامات حسابداری را به موقع انجام دهند. استفاده از این سیستم ها از طریق برنامه های کاربردی تلفن همراه می تواند کسب و کارها را قادر سازد به داده های مالی خود دسترسی داشته باشند و ردیابی هزینه، صورتحساب و سایر فرآیندهای مدیریت مالی را از هر کجا انجام دهند.
ادغام های شخص ثالث
نرم افزار حسابداری یک کسب و کار باید بتواند به طور یکپارچه با سایر راه حل های موجود در پشته نرم افزار خود ادغام شود. سیستمهایی با اتصالات داخلی با برنامههای کاربردی تجاری و ابزارهای نرمافزاری محبوب شخص ثالث بهترین هستند، زیرا میتوانند از همگامسازی دادهها بین سیستمها پشتیبانی کنند و به اطمینان از صحت اطلاعات مورد استفاده برای گزارشهای مالی کمک کنند.
چگونه بهترین نرم افزار حسابداری را برای کسب و کار خود انتخاب کنم؟
اگرچه QuickBooks Online راه حلی چشمگیر است، اما ممکن است گزینه های بهتری برای نیازهای حسابداری کسب و کار شما وجود داشته باشد. برای شناسایی بهترین راه حل نرم افزار حسابداری برای کسب و کار خود، عوامل لازم برای مدیریت مالی و گزارشگری سازمان خود را در نظر بگیرید. این میتواند جنبههایی مانند تعداد افرادی که نیاز به استفاده از نرمافزار دارند، نوع گزارشهایی که سازمان شما باید تولید کند و نیازهای یکپارچهسازی شخص ثالث را شامل شود.
برای مثال، کسبوکاری که تحویل محلی ارائه میکند ممکن است از ویژگیهای ردیابی مسافت پیموده شده در Everlance بهره مند شود. از سوی دیگر، یک کارآفرین انفرادی که خدمات ارائه میکند، میتواند با راهحلهای فاکتور محور مانند FreshBooks شانس بیشتری داشته باشد.
این الزامات می تواند به شما کمک کند تا ابزارهایی را که می توانند با ارزش ترین ویژگی ها را برای کسب و کار شما ارائه دهند، محدود کنید. از اینجا می توانید بودجه و نیازهای مقیاس پذیری خود را در نظر بگیرید و طرحی را انتخاب کنید که با این الزامات هماهنگ باشد.
روش شناسی
این مرور یک قطعه فنی است که بر اساس ادبیات گردآوری شده از پایگاه های داده مربوطه تحقیق شده است. اطلاعات ارائه شده در این مقاله از وبسایتهای فروشنده یا بر اساس انبوهی از بازخورد کاربران جمعآوری شده است تا از بررسی با کیفیت بالا اطمینان حاصل شود.
امیدواریم از این مقاله 6 بهترین اپلیکیشن حسابداری در سال 2023 مجله هشت پیک نیز استفاده لازم را کرده باشید و در صورت تمایل آنرا با دوستان خود به اشتراک بگذارید و با امتیاز از قسمت پایین و درج نظرات باعث دلگرمی مجموعه مجله 8pic باشید
لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/xTjAkn
کوتاه کننده لینک
کد QR :
آخرین دیدگاهها