گوگل تیم های Waze و Maps خود را در آخرین اقدام برای کاهش هزینه در یک تیم ادغام می کند

زمان مطالعه: 2 دقیقه

 

تصویر استوک Waze 5

اینروزها شرکتهای بزرگ در حال کاهش هزینه هستند . از آمازون بگیرید که الکسا را منسوخ کرد تا گوگل که ویز و مپ را میخواهد با هم ادغام کند . با یک خبر دیگر از مجله هشت پیک و اینبار در مورد غول گوگل همراه ما باشید

  • گوگل همچنان در جستجوی راه هایی است که شرکت را مقرون به صرفه تر کند.
  • آخرین اقدام کاهش هزینه باعث می شود که تیم های Waze و Maps به یک واحد تبدیل شوند.
  • تغییر ساختار نوید خوبی برای استقلال Waze نیست.

در اوایل سال جاری، ساندار پیچای، مدیرعامل گوگل، ماموریت کاهش هزینه‌ها را برای کارآمدتر کردن شرکت آغاز کرد. از آن زمان، ما شاهد پایان دادن به Stadia، نیمی از پروژه‌های Area 120، لپ‌تاپ پیکسل و غیره هستیم. با این حال، آخرین اقدام کاهش هزینه، تیم‌های Google Maps و Waze را در یک تیم ادغام خواهند کرد.

همانطور که توسط روزنامه وال استریت، گوگل تیم 500 نفره Waze را با تیم Google Maps خود ترکیب می کند. به نظر می رسد تصمیم برای ادغام این دو تیم تلاشی برای حذف کارهای نقشه برداری همپوشانی در محصولات Waze و Maps باشد.

با توجه به شباهت بین هر دو محصول، زمینه های زیادی وجود دارد که این دو با هم همپوشانی دارند. Waze و Maps هر دو راهنمای ناوبری، نقشه های جهان و مکان های دیدنی را ارائه می دهند. اما ویژگی مشخص Waze گزارش جمع‌سپاری آن از مواردی مانند خطرات جاده‌ای یا تله‌های سرعت است.

بر اساس این گزارش، سخنگوی گوگل گفت روزنامه وال استریت که همه چیز خوب است و «گوگل عمیقاً به برند منحصر به فرد Waze، برنامه محبوبش و جامعه پررونق داوطلبان و کاربرانش متعهد است». روابط عمومی گوگل همچنین ادعا کرد که این شرکت قصد دارد Waze را به عنوان یک سرویس مستقل نگه دارد.

در حالی که همه اینها در ظاهر خوب به نظر می رسد، اگر کمی عمیق تر بگردید، این بازسازی نوید خوبی برای ادامه فعالیت Waze به عنوان یک شرکت مستقل نیست. این وضعیت چندان دور از اتفاقی نیست که در Nest رخ داد.

به عنوان یک تجدید، Nest در سال 2014 توسط گوگل خریداری شد و مدتی به عنوان یک شرکت مستقل به فعالیت خود ادامه داد. در نهایت این شرکت با تیم گوگل سخت افزار ادغام شد و وضعیت خود را به عنوان یک شرکت مستقل از دست داد.

احتمالاً سرنوشت مشابهی در انتظار Waze پس از این تغییر ساختار است زیرا مشخص نیست که چرا این دو برنامه از هم جدا می مانند. اما در حال حاضر، فقط باید منتظر بمانیم و ببینیم که آیا گوگل متعهد می‌شود که Waze را به‌عنوان دارایی خودش نگه دارد یا خیر ؟ ما هم در مجله هشت پیک صبر میکنیم تا ببینیم گوگل چه کار خواهد کرد … !

 

 

5/5 - (1 امتیاز)

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/Tnxgly
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *