نقد Sennheiser Accentum Plus: قیمت مناسب است

زمان مطالعه: 7 دقیقه

با مجله هشت پیک با مقاله ی نقد : قیمت مناسب است همراه ما باشید

من از زمان قبل از هدفون های حذف کننده نویز می ترسم و هرگز من را بدون گوشی های مورد اعتماد سونی WH-1000XM5 نخواهید دید. این هدفون نه تنها عالی به نظر می رسد، بلکه به من اجازه می دهد در کافه های آشفته کار کنم یا در پروازهای کوتاه کمی بخوابم. جالب اینجاست که در حالی که امروزه هدفون‌های ANC تقریباً یک دوجین هستند، هنوز هم تشخیص یک هدست ANC با کیفیت و مقرون به صرفه از یک برند معتبر دشوار است. خوب، این موضوع با Sennheiser Accentum Plus تغییر می‌کند، که جایگزین‌های محبوب را با یک حاشیه سالم کاهش می‌دهد.

Sennheiser_Accentum_Plus_Review

این همش نیست؛ این هدفون همچنین دارای کنترل های لمسی بصری، هوشمندهای ANC و موارد دیگر است. من از Sennheiser Accentum Plus برای یک دقیقه داغ استفاده کرده‌ام، و کاملاً صادقانه بگویم، قوطی‌ها در اکثر جبهه‌ها کار می‌کنند. با این حال، مواردی وجود دارد که باید قبل از گرفتن هدفون بدانید. بیایید به نکات برجسته و معایب احتمالی Accentum Plus نگاه کنیم.

طراحی و راحتی

وقتی برای اولین بار Sennheiser Accentum Plus را از کیف حمل آن خارج کردم، متعجب شدم. در همان ابتدا، هدفون‌ها کوچک‌تر یا بهتر است بگویم، فشرده‌تر از اکثر همتایان روی گوشی به نظر می‌رسیدند. Accentum Plus همچنین به طور قطعی سبک تر از WH-1000XM5 و Apple AirPods Max است که می توان آن را به استفاده از پلاستیک در ساخت آن نسبت داد.

با این اوصاف، به جز شاخک های غیر قابل توجهی که ایرکوپ ها را در جای خود محکم می کنند، Accentum Plus ارزان به نظر نمی رسد. در واقع، پوسته بیرونی دارای بافت مات نرمی است که می تواند شما را فریب دهد تا فکر کنید از آلومینیوم ساخته شده است. و با وجود اینکه هدفون ها تاشو نیستند، اما می توانند تا 180 درجه مفصل شوند، بنابراین می توانید هدفون را به طور یکپارچه روی میز قرار دهید.

نقد Sennehiser Accentum Plus 6نقد Sennehiser Accentum Plus 6

در هر صورت، من بزرگترین طرفدار تناسب هدست نبودم. به زبان ساده، هدفون خیلی محکم به سرم چسبیده بود، و من برای بیش از 1.5 ساعت تلاش کردم تا از Accentum Plus به طور مداوم استفاده کنم. برای درک بهتر تفاوت اندازه بین گوشی‌ها، گالری برخی از هدفون‌های پرکاربرد خود را در کنار Accentum Plus در زیر پیوست کرده‌ام.

همانطور که می بینید، هدفون های اکسنتوم پلاس در مقایسه با سونی WH-1000XM5 به طور قابل توجهی کوچکتر هستند. نکته مثبت این است که هدفون دارای بالشتک مناسب روی پشت سری است که باعث ناراحتی نمی شود.

علاوه بر این، ایرکاپ ها، اگرچه بسیار قابل تنفس نیستند، اما پوشش خوبی ارائه می دهند. همچنین باید اضافه کنم که Accentum Plus دارای سنسور تشخیص گوش است که به خوبی کار می کند. برای این منظور، هدفون به طور خودکار پخش موسیقی را هنگامی که آنها را در می آورید متوقف می کند.

نقد Sennehiser Accentum Plus 2نقد Sennehiser Accentum Plus 2

اگرچه Sennheiser برخی از گوشه ها را کاهش داده است، ارائه کلی برای اکثر خریداران کافی است. نکته مهم این است که هدفون همراه با لوازم جانبی فراوان و یک کیف مسافرتی مفید نیز عرضه می شود.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  نیروگاه بلوتی AC240: 7 ویژگی برتر این نیروگاه جدید قابل حمل

برنامه و کنترل ها

Accentum Plus تنها دارای یک دکمه فیزیکی است. ضامن روی گوش راست قرار دارد و به شما امکان می دهد هدست را روشن یا خا کنید. از طرف دیگر، می‌توانید برای قرار دادن هدفون در حالت جفت شدن، دکمه را برای مدت طولانی فشار دهید. از سوی دیگر، پخش موسیقی را می توان به طور یکپارچه از طریق ورودی های مبتنی بر ژست کنترل کرد.

برای این منظور، می‌توانید با کشیدن انگشت به جلو یا عقب روی گوشواره سمت راست به جلو یا عقب بروید. علاوه بر این، کشیدن انگشت به سمت بالا باعث افزایش صدا و کشیدن انگشت به سمت پایین آن را کاهش می دهد. می‌توانید روی گوشواره سمت راست دوبار ضربه بزنید تا بین حالت‌های ANC و شفافیت حرکت کنید و یک بار ضربه بزنید تا پخش موسیقی پخش یا متوقف شود.

اپلیکیشن Sennheiser Accentum Plusاپلیکیشن Sennheiser Accentum Plus

کنترل‌های مبتنی بر ژست در طول مدت زمانی که من با هدست کار می‌کردم بی‌عیب و نقص کار می‌کردند، بنابراین هیچ شکایتی در اینجا وجود ندارد. در مورد برنامه همراه، ابزار Smart Control Sennheiser دارای یک رابط صیقلی است که در آن تمام ویژگی‌ها به‌صورت کارتی نمایش داده می‌شوند. اگرچه از همان ابتدا خوب به نظر می رسد، اما می توانید با حذف برخی از کارت ها، صفحه اصلی را بیشتر شلوغ کنید، که عالی است.

ابزار Smart Control که از برنامه Headphone Connect Sony آمده بود، یک نفس تازه بود. علاوه بر این، این برنامه نیز به همان اندازه کاربردی است و می‌تواند کدک مورد استفاده را نمایش دهد و حتی به کاربران اجازه می‌دهد امضای صوتی Accentum Plus را با یک EQ داخلی 5 باند تغییر دهند.

اگر مشتاق ضربات دراماتیک تر هستید، حتی می توانید با حالت اختصاصی «تقویت باس» کمانچه بزنید. روشن کردن آن باعث بهبود خروجی پایین رده به بهای فرورفتن وسط ها می شود. با توجه به این نکته، زمان آن رسیده است که کیفیت صدای Sennheiser Accentum Plus را از نزدیک بررسی کنیم.

کیفیت صدا، ANC و عمر باتری

Sennheiser Accentum Plus با یک جفت درایور دینامیک 37 میلی متری عرضه می شود که می تواند از 10 هرتز تا 22 کیلوهرتز کار کند. این هدفون می‌تواند صدا را از طریق کدک‌های بلوتوث AAC، aptX، aptX Adaptive و SBC پخش کند. به این ترتیب، می توانید هدفون را با آیفون نیز جفت کنید. برای هدف این بررسی، من از Accentum Plus به طور انحصاری با OnePlus Open استفاده کردم. این موسیقی از اپل موزیک با کیفیت بدون افت تهیه شده است.

در مورد کیفیت صدا، Sennheiser Accentum Plus یک پایه قوی ارائه می دهد و به خوبی با اکثر ژانرهای موسیقی ژل می شود. جای تعجب نیست که امضای صدای هدفون به سمت پایین خم می شود.

با این حال، باس بر میان رده ها غلبه نمی کند. این در آهنگ جیمز بلانت مشهود است عشق خود را محدود کنید، جایی که در علامت 55 ثانیه، یک خط باس قوی وجود دارد که می توان آن را بدون غرق شدن صدا احساس کرد.

نقد Sennehiser Accentum Plus 10نقد Sennehiser Accentum Plus 10

به همین ترتیب، از گوش دادن به آهنگ هایی از سبک هیپ هاپ لذت بردم. آهنگ هایی مانند پاپ اسموک آن را بر روی من، صدای مخوفی از سازها، آوازها و بیت ها در Accentum Plus بسیار زیبا بود. هدفون جزئیات کافی را واژگون می کند و حتی در سطوح صدای بالا گل آلود به نظر نمی رسد. علاوه بر این، Accentum Plus صحنه صوتی وسیعی را ارائه می‌کند و صدایی لایه‌بندی ایجاد می‌کند که احساس نمی‌کند فقط از یک جهت می‌آید.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  بررسی HP Omen Transcend 14: تقریبا عالی !

همچنین باید اشاره کنم که اکسنتوم پلاس دارای یک تریبل پر جنب و جوش است. با اینکه به اندازه WH-1000XM5 من پرانرژی به نظر نمی رسد، از گوش دادن به آهنگ هایی مانند AC/DC لذت بردم. این یک راه طولانی به بالا است و فو فایترز این روزها روی قوطی ها صدای سازهای گیتار کسل کننده به نظر نمی رسید، و من می توانستم یک ساز را از دیگری تشخیص دهم، حتی با سرعت بالا این روزها برداشت.

نقد و بررسی Sennehiser Accentum Plus 4نقد و بررسی Sennehiser Accentum Plus 4

در مورد ANC، هدفون به خوبی نویز را حذف می کند. من اخیراً از Lucknow بازدید کردم و Accentum Plus به طور موثر صدای همسفران، خروپف همکارم و موتور هواپیما را مسدود کرد. استفاده مداوم از هدفون در حالت ANC مدتی طول می کشد تا به آن عادت کنید (تنها نمایه دیگر حالت شفافیت است)، اما من شک دارم که برای بسیاری از آن ها مشکل ساز باشد.

همین امر در مورد باتری پشتیبان هدفون نیز صدق می کند، و من در طول هشت روز کارم با Accentum Plus، جفت را یک بار شارژ کردم. این شرکت اشاره می‌کند که این جفت می‌تواند تا 50 ساعت بدون شارژ دوام بیاورد، و صادقانه بگویم، من فکر نمی‌کنم این ادعاها به هیچ وجه اغراق آمیز باشد. به این ترتیب، اگر یک جفت قوطی با عمر باتری فوق‌العاده می‌خواهید، Accentum Plus باید در بالای لیست خواسته‌های شما باشد.

حکم

من کاملاً Sennheiser Accentum Plus را دوست دارم. هدفون های Accentum Plus برخلاف برخی از رقبای خود، ادعای اغراق آمیزی در مورد کیفیت صدا یا طراحی خود ندارند. در عوض، آنها یک بسته جامع ارائه می دهند که لزوماً در هیچ زمینه خاصی عالی نیست، بلکه از انتظارات نیز کوتاه نمی آید.

نقد و بررسی Sennehiser Accentum Plus 8نقد و بررسی Sennehiser Accentum Plus 8

نیازی به گفتن نیست که Accentum Plus با قیمت 230 دلاری (15990 روپیه) بسیار مناسب است. فناوری قدرتمند ANC هدست باید به شما کمک کند تا کار را در محیط های پر سر و صدا انجام دهید. در عین حال، امضای صدا به خوبی متعادل است و وضوح را در میان رده‌های میانی، سه‌گانه و پایین‌تر حفظ می‌کند. در حالی که می‌توانید با انتخاب مدل WH-1000XM5 یا Momentum 4 جزئیات بیشتری را در آهنگ‌های مورد علاقه‌تان به کار ببرید، باید هزینه‌های بسیار بیشتری نیز بپردازید. به این ترتیب، اگر به دنبال هدفون های توانمند و مقرون به صرفه هستید، نمی توانید با Accentum Plus اشتباه کنید.

مزایا

  • صحنه صدای جادار
  • عمر باتری عالی
  • از کدک تطبیقی ​​aptX برای پخش جریانی بلوتوث با کیفیت بالا پشتیبانی می کند
  • قیمت رقابتی
  • کنترل های لمسی بی عیب و نقص کار می کنند
  • عملکرد ANC خوب

چیزی که ما دوست نداریم

  • طراحی پایه
  • نیروی گیره خیلی سفت است
  • برای گوش دادن تحلیلی طراحی نشده است

امیدواریم از این مقاله نقد Sennheiser Accentum Plus: قیمت مناسب است مجله هشت پیک نیز استفاده لازم را کرده باشید و در صورت تمایل آنرا با دوستان خود به اشتراک بگذارید و با امتیاز از قسمت پایین و درج نظرات ، ما را در مجله 8pic همراهی کنید . همچنین سایت هشت پیک فضای رایگان برای آپلود عکس و آپلود فایل را در بخش آپلود سنتر برای شما مهیا کرده است و آماده ی میزبانی از فایلهای شماست . در بخش مجله نیز میتوانید همواره از به روزترین مقالات هشت پیک استفاده کنید

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/rSwYOa
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *