نبرد توییتر و Threads همچنان ادامه دارد زیرا سیاستمداران به سمت دومی هجوم می آورند

زمان مطالعه: 2 دقیقه

متا پلتفرم جدید خود را با نام Threads راه اندازی کرد و این اقدام باعث ایجاد یک کشمکش قدرتمند با شد. کاربران معمولی توییتر در حال حاضر برای به اشتراک گذاشتن ایده ها و تعامل به پلتفرم جدید متا هجوم آورده اند. با این حال، در چند وقت اخیر، منابع دریافته اند که سیاستمداران نیز به مهاجرت می پیوندند.

این ضربه دیگری بر چهره توییتر است، زیرا آنها قبلاً کنترل محکمی بر سیاست داشتند. ایده ماسک از آزادی بیان در توییتر هدفی بود برای اینکه مردم بتوانند ایده های خود را در این پلتفرم به اشتراک بگذارند. مسائل مربوط به سیاست در سرتاسر جهان برای افراد زیادی مورد توجه است و توییتر یک پلت فرم عالی برای به اشتراک گذاشتن این ایده ها است.

در چند سال گذشته، توییتر در زمینه مسائل سیاسی یا پست‌های رسانه‌های اجتماعی برتری داشته است. انتقال بازیگران اصلی تأثیرگذار بر اخبار در سیاست به یک پلتفرم رسانه اجتماعی دیگر به معنای مشکل برای تجارت توییتر است. با رشد سریع کاربران در Threads، سیاستمداران ممکن است این پلتفرم را مکانی جدید برای به اشتراک گذاشتن اهداف و آرزوهای سیاسی خود ببینند.

ممکن است سیاستمداران دور بعدی نبرد توییتر و Threads را قضاوت کنند

متا یک نام تجاری بزرگ است که دارای تعداد زیادی از شرکت های رسانه های اجتماعی مانند فیس بوک، واتس اپ، اینستاگرام و Threads است. این برای نشان دادن این است که آنها در تجارت رسانه های اجتماعی تازه وارد نیستند، بنابراین راه اندازی یک رقیب توییتر برای رقابت دردسر ایجاد می کند. متا برای ایجاد مبارزه سخت تر، حساب کاربری اینستاگرام کاربران را به پلتفرم Threads پیوند داد.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  مایکروسافت، متا و بسیاری دیگر حقوق نام جدید توییتر را دارند

با این کار آنها را ساده کردند فرآیند ثبت نام برای ملحق شدن به برنامه Threads برای میلیون ها نفر در سراسر جهان. تا زمانی که یک اکانت اینستاگرام دارید، می توانید به سادگی یک حساب کاربری Threads بدون هیچ استرسی باز کنید. اینستاگرام در حال حاضر بیش از 1.4 میلیارد کاربر در سراسر جهان دارد که همه آنها کاربران آینده نگر Threads نیز هستند.

در ایالات متحده، اینستاگرام تنها در این منطقه بیش از 168.6 میلیون کاربر دارد. این یک جمعیت بزرگ است و سیاستمداران در اینجا فرصتی را می بینند. رشد Threads بسیار زیاد است و در حال حاضر بیش از 90 میلیون کاربر به دست آورده است. در حال حاضر برخی از سیاستمداران نیز برای به دام انداختن این جمعیت جوان می روند.

با انتخابات آتی، سیاستمداران در ایالات متحده ممکن است ببینند موضوعات به عنوان یک پلت فرم تبلیغاتی این ممکن است دلیل محکمی برای مهاجرت سریع آنها به رقیب جدید توییتر متا باشد. همچنین، تغییرات اخیر در توییتر عامل اصلی است که کاربران را به جستجوی پلتفرم های جایگزین ترغیب می کند.

با این حال، در ایالات متحده، رهبری دموکرات در حال حاضر به دنبال امنیت اعضای خود است که دارای حساب‌های Threads از دستگاه‌های رسمی هستند. اینستاگرام اعلام کرده است که پلتفرم جدید آن، Threads، برای اخبار یا سیاست نیست. در آینده، کاربران این پلتفرم خواهند دید که چگونه هجوم سیاستمداران را مدیریت می کند و چگونه این امر بر نبرد توییتر و Threads تأثیر می گذارد.

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/tDWwFn
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *