دستگاه امین، تحولی برای مغازه داران

زمان مطالعه: 4 دقیقه

همۀ کسب‌وکارها با دو هدف ارتباط با مشتریان و البته افزایش فروش راه‌اندازی می‌شوند که در این خصوص بسیاری از مشاغل به دلیل عدم مدیریت درست، خیلی زود برچیده شده و عملاً هیچ بازدهی‌ای نخواهند داشت. حال سوال اینجاست که دلیل موفقیت بعضی از کسب‌وکارها چیست و آیا نمی‌توان از این دیت مشاغل الگوبرداری کرد؟ گفتنی است که در حال حاضر طبق آمارها، به‌کارگیری از قابلیت دستگاه ذخیره شماره موبایل فوق‌العاده برای پیشرفت و دیده شدن مشاغل کاربردی بوده و نتایج استفاده از این دستگاه پیشرفته غیرقابل مقایسه با روش‌های سنتی جذب مشتری است. حال احتمالاً از این دستگاه پرکاربرد اطلاعات چندانی نداشته باشید که به همین منظور توصیه می‌کنیم تا انتهای مقاله ما را همراهی کنید تا از اهمیت استفاده از دستگاه ذخیره شماره موبایل مشتریان حضوری با شما مدیران کسب‌و‌کارها صحبت کنیم .

معرفی دستگاه ثبت شماره امین

گسترش کسب‌وکار از مهم‌ترین اهداف مجموعه‌ها به‌شمار می‌رود که در گذشته ازجمله روش‌های تبلیغات برای دیدن شدن و جذب مشتری، استفاده از کارت‌ ویزیت فیزیکی بوده که در حال حاضر کاربرد چندانی ندارند. درواقع با روی کار آمدن دستگاه ذخیره شماره موبایل که امکانات مختلفی را در اختیار مدیران مشاغل قرار داده است، به‌کارگیری از کارت ویزیت به‌دست فراموشی سپرده شده‌است. در نظر داشته باشید که حدقل مزیت این روش، برقراری ارتباط با مشتریان در قالب پیامک و برنامه‌های مختلف اجتماعی مانند واتساپ خواهد بود.

ضمناً برای اطلاع‌رسانی‌های موردی مانند تغییر موقعیت شرکت، رستوران و یا هر نوع کسب‌وکار، معرفی محصولات جدید، ارائه تخفیفات و… استفاده از دستگاه ثبت شماره فوق‌العاده بوده و به پیشرفت و افزایش فروش کمک می‌کند، بنابراین فقط کافی است که مدیران مجموعه‌ها به جمع‌آوری شماره موبایل مشتریان اقدام کنند تا از این طریق با افراد در تماس باشند. همچنین توجه داشته باشید که ارائه خدمات مختلف مانند ایجاد نظرسنجی و دیگر موارد نیز از طریق دستگاه ذخیره شماره موبایل امکان‌پذیر خواهد بود.

مهم‌ترین امکانات سامانه ثبت شماره

همۀ کسب‌وکارها به‌راحتی می‌توانند از خدمات دستگاه ثبت شماره استفاده کنند که جذاب‌ترین این خدمات عبارت‌اند از:

      • ارتباط راحت با مشتریان

از بهترین ویژگی‌های این سامانه می‌توان به ارسال پیام به مشتریان اشاره کرد. درواقع کسب‌وکارها به‌راحتی می‌توانند در بازۀ زمانی دلخواه و به دلایل مختلف، به مشتریان پیام ارسال کنند. حتی امکان ارسال پیام به جهت خوش‌آمدگویی و یا تبریک تولد نیز وجود دارد. به‌طورکلی ارتباط گرفتن با مشتریان با به‌کارگیری از دستگاه ذخیره شماره موبایل آسان‌تر شده و بازدهی فوق‌العاده عالی برای افزایش فروش دارد.

      • نمایش آمار و اطلاعات

با توجه به این‌که امکان ثبت اطلاعات کامل مشتریان در این سامانه وجود دارد، به‌راحتی آمار همۀ افراد در دسترس خواهد بود که این موضوع می‌تواند ارائه خدمات کسب‌وکارها را آسان‌تر کند. گفتنی است که ازجمله اطلاعاتی که برای مدیران مغازه‌داران و… قابل مشاهده است، می‌توان به تشخیص مراجعۀ مجدد متقاضیان به جهت خرید محصولات اشاره کرد، بنابراین اگر علاقه‌مند به مدیریت بهتر کسب‌وکارتان هستید، حتماً استفاده از این سامانه را مدنظر قرار دهید.

      • ارسال پیام به بلک لیست

دستگاه ذخیره شماره موبایل این قابلیت را در اختیار مشاغل قرار داده است که حتی به شماره‌هایی که در لیست سیاه مخابرات هستند نیز امکان ارسال پیامک وجود داشته باشد. درواقع می‌توان گفت که کسب‌وکارها می‌توانند از توان صددرصدی این سامانه برای ارتباط بهتر با مشتری بهره‌مند شوند. ضمناً ناگفته نماند که این دستگاه امکان دریافت پیامک را نیز دارد و مشتریان در صورت نیاز، می‌توانند با مدیران شرکت‌ها، کسب‌وکارها و یا مغازه‌داران گفتگو کنند.

      • طرح ریفرال

از بهترین قابلیت‌های دستگاه ثبت شماره این است که با ایجاد طرح ریفرال مارکتینگ، فروش محصولات افزایش داده شده‌است. درواقع مشتریان می‌توانند با معرفی دوستان، نزدیکان و… با استفاده از کدهای تخفیف، سود به‌دست آمدۀ مغازه‌داران یا حتی شرکت‌ها را به سه برابر افزایش دهند. به‌طورکلی این طرح به همۀ مشتریان این انگیزه را می‌دهد که در قبال استفاده از تخفیف، مشتریان بیشتری را برای کسب‌وکارها جور کنند.

      • گارانتی و خدمات پس از فروش

تهیۀ این دستگاه شامل گارانتی و خدمات پس از فروش بوده تا خریداران بدون کمترین دغدغه بتوانند از این سامانه بهره‌مند شوند. درواقع 18 ماه گارانتی تعویض دستگاه به دلیل پیش آمدن مشکلات غیرمترقبه و همچنین 36 ماه خدمات پس از فروش، ازجمله مزیت‌های به‌کارگیری از چنین قابلیتی است که به‌طور حتم می‌تواند فروش محصولات کسب‌و‌کارها را چندین برابر کند.

نحوۀ استفاده از دستگاه ذخیره شماره موبایل

در صورت تهیۀ این سامانه، ممکن است این سوال برایتان پیش آمده باشد که «آیا برای راه‌اندازی دستگاه نیاز به داشتن مهارت ضرورت دارد؟» که در پاسخ باید عرض کنیم که برای به‌کارگیری چنین سامانه‌ای، تنها کافی است که آموزش مربوط به نحوۀ استفاده از آن را مشاهده کنید، چراکه همۀ افراد به‌طور کامل می‌توانند بدون کوچک‌ترین مشکل، از قابلیت‌های این سامانه بهره‌مند شوند. همچنین ناگفته نماند که استفاده از دستگاه ثبت شماره، هزینۀ زیادی نخواهد داشت و عمده هزینه‌ای که باید در نظر گرفته شود، همان هزینه‌های مربوط به ارسال پیامک است. ضمناً خرید سالیانه چنین دستگاهی فوق‌العاده ارزان بوده که تقریباً برای هر ماه 13 هزار تومان خواهد بود.

 

جمع‌بندی

پرواضح است که افزایش فروش محصولات در هر کسب‌و‌کاری دارای اهمیت زیادی است و همۀ مدیران مراکز در تلاش هستند تا با استفاده از روش‌های بهینه، مشتریان جدیدی را جذب کنند. اما برای این منظور، به‌کارگیری از روش‌های سنتی در حالی که پیشرفت تکنولوژی چشم‌گیر بوده‌است، یک انتخاب استراتژی نادرست خواهد بود. درواقع با وجود روش‌های بهینه‌تر مانند استفاده از دستگاه ذخیره شماره موبایل، مدیران مشاغل به‌راحتی می‌توانند کسب‌و‌کارشان را مدیریت کنند و اجرا شدن این موضوع برای چند دوره، نتایج شگفت‌انگیزی خواهد داشت.

حال برای این‌که بتوانید از دستگاه ثبت شماره معرفی‌شده در این مقاله برای افزایش فروش و همچنین ارتباط با مشتریان استفاده کنید، کافی است از وب سایت ads-amin.ir برای خرید دستگاه باشگاه مشتریان امین اقدام کنید.

4.6/5 - (5 امتیاز)

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/dUT
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *