یادگیری و آموزش ارز دیجیتال به صورت گام به گام

زمان مطالعه: 5 دقیقه

ارزش دیجیتال؛ اهمیت و کاربرد

آموزش ارز دیجیتال مبحثی تخصصی است و یادگیری در این حوزه نیازمند تلاش و کوشش زیاد می باشد. استفاده از موسسات معتبر برای آموزش نیز از دیگر نکات مهم است که باید به آن توجه ویژه ای شود. در این مقاله قصد داریم مراحل آموزش ارز دیجیتال را به صورت گام به گام به شما توضیح دهیم. اگر شما هم از علاقمندان به این حوزه هستید، تا پایان با ما همراه باشید.

کسب درآمد در بازار ارز های دیجیتال، از دو طریق استخراج رمزارز و یا معامله رمزارز امکان پذیر است.

راه های کسب درآمد از ارز دیجیتال 

مردم همواره علاقمند به یافتن راه های کسب درآمد بالا هستند. یکی از این راه ها معامله در بازار ارز دیجیتال است که طی سال های اخیر مخاطبان زیادی را به خود جذب کرده است. در مجموع دو راه برای کسب درآمد از طریق ارز های دیجیتال وجود دارد. راه اول استخراج بیت کوین با دستگاه ماینر است و راه دوم معامله ارز های دیجیتال می باشد.

استخراج رمزارز نیازمند خرید دستگاه ماینرِ با کیفیت است. مصرف برق این دستگاه ها بسیار بالا است و به همین دلیل در بعضی از کشور ها استفاده از آن غیر مجاز می باشد.

به دلیل گران بودن دستگاه و همچنین غیرمجاز بودن استخراج رمزارز در بعضی از کشور ها، راه حل دوم (معامله ارز دیجیتال) برای کسب درآمد منطقی تر می باشد.

معامله ارز دیجیتال 

معامله ارز دیجیتال به معنای استفاده از نوسانات ارزش رمزارز ها است. بازار رمزارز ها بر خلاف سایر بازار های مالی، تعطیلی ندارد و قیمت ارز های دیجیتال مدام در حال تغییر است. همین عامل، بازار رمزارز ها را به بازاری پر سود برای معامله گران تبدیل کرده است.

برای معامله رمزارز شما باید بتوانید که خط روند آن را پیدا کنید. پس از پیدا کردن خط روند شما می توانید در پایین ترین قیمت، یک رمزارز را خریداری و در بالاترین قیمت به فروش برسانید. پیدا کردن خط روند و آگاهی از نحوه معامله، نیازمند آموزش ارز دیجیتال است. البته آموزش ارز دیجیتال فقط به همین دو مورد محدود نمی شود و بخش های متفاوت دیگری نیز دارد.

C:\Users\reza\Desktop\1417277_827.jpg

کسب درآمد بالا از معامله رمزارز تنها از طريق آموزش اصولی ارز دیجیتال ممکن است.

بازار ارز های دیجیتال در ایران

در ایران، بازار معامله ارز های دیجیتال طرفداران بسیاری پیدا کرده است. بعضی از این افراد به صورت اصولی وارد این بازار می شوند و قبل از ورود، دوره آموزش ارز دیجیتال را می گذرانند. این افراد می توانند معاملات موفقیت آمیزی را در بازار رمزارز ها انجام داده و به سود بالایی برسند.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  ادامه آموزش فصل دوم : میزان و ضرب

در مقابل، بعضی از افراد به صورت هیجانی و بدون هیچ آموزشی وارد بازار رمزارز ها می شوند. اینگونه وارد شدن به بازار ارز های دیجیتال تنها موجب ضرر های مالی و ورشکستگی خواهد شد. بنابراین پیشنهاد می شود تا از ورود بدون آموزش ارز دیجیتال به این نوع بازار ها خودداری نمایید.

در ایران آموزشگاه های بسیاری جهت آموزش ارز دیجیتال تشکیل شده اند. شما در هنگام ورود به یک موسسه حتما باید ابتدا از اعتبار آن موسسه مطمئن شوید. ورود به موسسه های نامعتبر نه تنها موجب یادگیری نمی شود، بلکه ضرر های بسیاری را نیز به همراه دارد.

در کشور ما، یکی از موسسات معتبر و برجسته جهت آموزش ارز دیجیتال، موسسه مدرسان پیشتاز است. این آموزشگاه دارای سال ها سابقه در زمینه آموزش ارز دیجیتال می باشد و اعتبار بالایی را در بین سایر موسسات کسب کرده است. با ورود به دوره آموزش ارز دیجیتال این موسسه، شما می توانید از آموزشِ مدرسان برجسته بهره مند شوید. دوره آموزش ارز دیجیتال مدرسان پیشتاز به سه بخش کلی تقسیم می شود: 1- تحلیل و تفسیر رمزارز. 2- استفاده از صرافی های خارجی 3- مشاوره و روانشناسی

1. آموزش ارز دیجیتال: تحلیل و تفسیر رمزارز

تحلیل و تفسیر یک رمزارز به دو صورت کلی انجام می شود. روش اول با استفاده از اندیکاتور های مختلف است و روش دوم با استفاده از پرایس اکشن. در روش اول از اندیکاتور هایی مانند ایچیموکو به منظور پیدا کردن روند استفاده می شود و در روش دوم بدون استفاده از اندیکاتور و تنها با استناد بر اخبار مرتبط با بازار رمزارز ها و افراد تاثیر گذار در این بازار ها، تحلیل انجام می گیرد.

هر دو روش نیاز به آموزش تخصصی دارد. آموزش پرایس اکشن یکی از مباحث اصلی در دوره ارز دیجیتال مدرسان پیشتاز است. پس از یادگیری شما می تواند با ترکیبی از هر دو روش، معاملات کم ریسکی را به انجام برسانید.

C:\Users\reza\Desktop\8.jpg

ترکیب دو روشِ استفاده از اندیکاتور و پرایس اکشن در تحلیل ارزش یک رمزارز، ریسک معاملات را کاهش می دهد.

2. آموزش ارز دیجیتال: استفاده از صرافی های خارجی

برای معامله در بازار رمزارز ها شما باید از خدمات یک صرافی خارجی استفاده نمایید. در واقع این صرافی ها هستند که ارتباط شما با بلاک چین را برای انجام معامله برقرار می کنند. نحوه کار با این صرافی ها به دلیل تحریم های مالی و بانکی شدید در ایران، دارای پیچیدگی های خاصی است که در دوره آموزش ارز دیجیتال مدرسان پیشتاز به تفصیل برای شما شرح داده خواهد شد.

3. آموزش ارز دیجیتال: مشاوره و روانشناسی 

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  آموزش میکس- آموزش فارسی میکس حرفه ای- بخش اول

معامله یک فعالیت ذهنی است. شما نیاز به ذهنی باز و آرام برای انجام معامله دارید. راه های کنترل ذهن و آمادگی برای انجام معامله در دوره آموزش ارز دیجیتال مدرسان پیشتاز به شما یاد داده خواهد شد.

همچنین ممکن است شما در یک معامله متضرر شوید. در این شرایط نیز راه های مختلفی برای به دست آوردن آرامش ذهن وجود دارد که این راه ها نیز در دوره آموزش ارز دیجیتال موسسه مدرسان پیشتاز به شما تدریس خواهد شد.

کانال سیگنال ارز دیجیتال 

ورود به بازار رمزارز ها بدون آموزش ارز دیجیتال به هیچ عنوان پیشنهاد نمی شود اما اگر شخصی خواهان ورود به این بازار، بدون آموزش باشد، می تواند از کانال سیگنال ارز دیجیتال استفاده نماید. کانال های سیگنال ارز دیجیتال به شما زمان مناسب خرید و فروش رمزارز را اعلام می کنند تا شما در همان زمان اقدام به معامله نمایید. البته به این نکته نیز باید توجه داشته باشید که هیچ سیگنالی صد درصد نیست.

در ایران کانال های سیگنال دهی بسیاری وجود دارند ولی اعتماد به همه آنها ممکن نیست. شما حتما باید از یک کانال معتبر سیگنال دریافت کنید تا در معامله متضرر نشوید.

کانال سیگنال ارز دیجیتال موسسه مدرسان پیشتاز، از معتبر ترین کانال های سیگنال دهی موجود در ایران است. با استفاده از این کانال که توسط مدرسان مجرب موسسه مدرسان پیشتاز اداره می شود، شما می توانید دقیق ترین سیگنال ها را دریافت نمایید.

C:\Users\reza\Desktop\staking-1.jpg

اگر دوره آموزش ارز دیجیتال را نگذرانده اید، برای کسب درآمد از بازار رمزارز ها، از کانال سیگنال ارز دیجیتال استفاده نمایید.

سخن پایانی

دنیایی که ما در آن زندگی می کنیم همواره در حال تغییر است. طبیعتاً راه های کسب درآمد نیز در حال تغییر می باشد. یک شخص اگر بخواهد در این شرایط به درآمد بالایی برسید، باید با روش های جدید کسب درآمد خود را به روز نگه دارد.

یکی از این روش های کسب درآمد بالا، معامله ارز دیجیتال است. معامله ارز دیجیتال به آموزش نیاز دارد و ورود بدون آموزش ارز دیجیتال به بازار های سرمایه، اقدامی بسیار خطرناک است.

از محدود موسسات معتبر در زمینه آموزش ارز دیجیتال می توان به آموزشگاه مدرسان پیشتاز اشاره کرد. این موسسه سالها سابقه در زمینه برگزاری دوره های آموزش ارز دیجیتال دارد و شما می توانید با شرکت در دوره های این موسسه، معامله رمزارز ها را اصولی یاد بگیرید.

موسسه مدرسان پیشتاز دوره های آموزشی دیگری را نیز برگزار می کند. از جمله این دوره ها می توان به آموزش تعمیرات موبایل، آموزش مدیریت سرمایه، آموزش فارکس و آموزش برنامه نویسی پیشرفته اشاره کرد.

5/5 - (2 امتیاز)

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/Xak
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *