نحوه تنظیم برنامه خواب در آیفون

زمان مطالعه: 7 دقیقه

با مجله هشت پیک با مقاله ی نحوه تنظیم برنامه خواب در آیفون همراه ما باشید

می توانید آیفون خود را روی حالت Do Not Disturb تنظیم کنید تا حواس پرتی از اعلان ها را در حین کار کاهش دهید. پس از بازگشت به خانه، می‌توانید اعلان‌های دوستان و خانواده را که ممکن است در طول روز از دست داده باشید یا نادیده گرفته باشید، دریافت کنید.

برای جلوگیری از هرگونه اعلان هنگام خواب شبانه، آیفون شما به شما اجازه می‌دهد تا فوکوس خواب و زمان‌بندی خواب را تنظیم کنید. در این پست مراحل راه اندازی آن را به اشتراک می گذاریم تا بتوانید از چرخه خواب خود مراقبت کنید و برای روز بعد شارژ شوید.

برنامه خواب را در آیفون خود تنظیم کنید

تنظیم یک برنامه خواب مانند افزودن یک یادآوری زمان خواب در آیفون شما است. این به شما کمک می کند که مراقب خواب باشید و به موقع از خواب بیدار شوید. برای دسترسی به این ویژگی می توانید از اپلیکیشن Health در آیفون خود استفاده کنید. مطمئن شوید که از آخرین نسخه آی او اس استفاده می کنید.

مرحله 1: برنامه Health را در آیفون خود باز کنید.

باز کردن برنامه سلامت آیفون

مرحله 2: روی Browse در گوشه پایین سمت راست ضربه بزنید و به پایین اسکرول کنید تا Sleep را انتخاب کنید.

مرحله 3: به پایین اسکرول کنید و روی Add در زیر برنامه خود ضربه بزنید.

برنامه سلامتی آیفون قبل از خواب را اضافه کنید

مرحله 4: از نوار لغزنده نیم دایره ای برای تنظیم زمان خواب و بیداری خود استفاده کنید.

تغییر زمان بیداری با استفاده از برنامه سلامت لغزنده آیفون

شما همچنین می توانید یک زنگ هشدار را برای همان فعال کنید و آهنگ زنگ خود را انتخاب کنید.

تنظیم زنگ ساعت برای زمان بیداری قبل از خواب آیفون

مرحله 5: روی Add در گوشه سمت راست بالا ضربه بزنید.

اضافه کردن زمان بیداری به برنامه سلامت خواب آیفون

مرحله 6: روی Add Schedule ضربه بزنید.

اضافه کردن برنامه به برنامه سلامت خواب آیفون

مرحله 7: روی Set Your First Schedule ضربه بزنید.

اولین برنامه برنامه سلامت خواب خود را برای آیفون تنظیم کنید

مرحله 8: روزهایی را برای پیروی از برنامه خواب خود انتخاب کنید.

برنامه سلامتی برنامه خواب روزهای فعال برای آیفون

مرحله 9: زمان خواب و بیداری خود را بررسی کنید.

همچنین می توانید یک زنگ هشدار را برای همین کار فعال کنید.

فعال کردن زنگ برای برنامه سلامت برنامه خواب آیفون

مرحله 10: برای تأیید روی Add در گوشه سمت راست بالا ضربه بزنید.

برنامه سلامت برنامه خواب آیفون خود را اضافه کنید

همچنین می توانید زمان خود را برای Wind Down انتخاب کنید و یک Sleep Goal اضافه کنید.

برنامه سلامتی iphone wind down و sleep target

برنامه خواب را در آیفون حذف کنید

در اینجا نحوه حذف برنامه خواب خود در آیفون آورده شده است.

مرحله 1: برنامه Health را در آیفون خود باز کنید.

باز کردن برنامه سلامت آیفون

مرحله ۲: روی Browse در گوشه سمت راست پایین ضربه بزنید و Sleep را انتخاب کنید.

مرحله 3: به پایین اسکرول کنید و روی Edit در زیر برنامه خود ضربه بزنید.

برنامه سلامت خواب برنامه آیفون خود را ویرایش کنید

مرحله 4: به پایین بروید و روی Delete Schedule ضربه بزنید.

برنامه سلامت خواب برنامه آیفون را حذف کنید

با استفاده از برنامه ساعت در آیفون، برنامه خواب را تنظیم کنید

همچنین می توانید با استفاده از برنامه ساعت در آیفون خود، برنامه خواب خود را تنظیم کنید. در اینجا چگونه است.

مرحله 1: برنامه ساعت را در آیفون خود باز کنید.

باز کردن ساعت در آیفون

مرحله ۲: روی Alarm در پایین ضربه بزنید.

ساعت زنگ دار آیفون

مرحله 3: تنظیم را انتخاب کنید.

برنامه ساعت بیداری خواب آیفون را تنظیم کنید

مرحله 4: روی Set Up In Health ضربه بزنید.

راه اندازی در برنامه ساعت سلامت آیفون

صفحه‌نمایش اسپلش App Health در آیفون شما نمایش داده می‌شود. مراحل روی صفحه را دنبال کنید تا برنامه خواب خود را تنظیم کنید و حالت فوکوس خواب را نیز فعال کنید.

به پست ما در مورد نحوه ایجاد یک حالت فوکوس سفارشی در آیفون خود مراجعه کنید.

با استفاده از Sleep Focus در iPhone حالت خواب را تنظیم کنید

راه دیگر برای تنظیم برنامه خواب، تنظیم Sleep Focus در آیفون است. ویژگی Focus Mode به شما امکان می دهد اعلان های برنامه خود را در ساعات خاصی از روز کنترل کنید. درست مانند نحوه تنظیم حالت فوکوس شخصی، کاری و بازی، گزینه تنظیم فوکوس خواب را نیز دارید. در اینجا چگونه است.

مرحله 1: برنامه تنظیمات را در آیفون خود باز کنید.

تنظیمات را در آیفون باز کنید

مرحله 2: روی Focus ضربه بزنید.

یک فوکوس سفارشی تنظیم کنید

مرحله 3: پروفایل خواب را انتخاب کنید.

تنظیمات آیفون فوکوس پروفایل خواب

اگر قابل مشاهده نیست، روی نماد Plus در گوشه پایین سمت راست ضربه بزنید و Sleep را از لیست پروفایل ها انتخاب کنید.

تنظیمات حالت فوکوس پروفایل خواب آیفون را انتخاب کنید

مرحله 4: به پایین اسکرول کنید و گزینه های تنظیم زمان خواب و بیدار شدن را انتخاب کنید.

تنظیم زمان خواب و بیدار شدن از خواب با تمرکز آیفون

مرحله 5: برای تنظیم زمان، دوباره روی Bedtime and Wake-Up ضربه بزنید.

برنامه بعدی تنظیمات تمرکز خواب آیفون

مرحله 6: زمان و زنگ هشدار را انتخاب کنید. روی Done در گوشه بالا سمت راست ضربه بزنید.

تنظیم حالت فوکوس برنامه خواب آیفون

حالت فوکوس خواب شما فعال شده است.

با ضربه زدن روی Delete Focus در پایین، می‌توانید حالت فوکوس خواب خود را حذف کنید.

حالت فوکوس خواب آیفون را حذف کنید

برنامه خواب خود را تنظیم کنید

می‌توانید فوکوس خواب و زمان‌بندی خواب را در آیفون خود تنظیم کنید تا زمان خواب خود را به طور موثر مدیریت کنید. این همچنین به کنترل چرخه خواب شما کمک می کند و مستقیماً بر برنامه روزانه شما تأثیر می گذارد. همیشه می‌توانید Do Not Disturb را برای بی‌صدا کردن تماس‌ها و اعلان‌ها در آیفون خود فعال کنید. اما اگر این ویژگی به صورت خودکار روشن شد، می‌توانید به پست ما مراجعه کنید که راه‌حل‌هایی برای رفع خودکار روشن شدن Do Not Disturb در آیفون پیشنهاد می‌کند.

امیدواریم از این مقاله نحوه تنظیم برنامه خواب در آیفون مجله هشت پیک نیز استفاده لازم را کرده باشید و در صورت تمایل آنرا با دوستان خود به اشتراک بگذارید و با امتیاز از قسمت پایین و درج نظرات باعث دلگرمی مجموعه مجله 8pic باشید

5/5 - (1 امتیاز)
اشتراک گذاری

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *