بهترین معاملات گوگل پیکسل در جمعه سیاه

زمان مطالعه: 5 دقیقه

 

Pixel 7 Pro هازل پشت تلفن روی کتاب

 

خانواده Google Pixel مدت‌هاست که فهرستی از ویژگی‌هایی دارد که آن را برای طرفداران سرسخت مورد استفاده قرار می‌دهد. چه تجربه اندروید وانیلی باشد و چه دوربین قدرتمند، Pixel دارای ویژگی هایی است که آن را از مجموعه متمایز می کند. ما به‌عنوان آدم‌های اندرویدی، همیشه مراقب معاملات Google Pixel هستیم.

خط Google Pixel 7 اینجاست و ما مشتاقیم بدانیم عرضه این دستگاه جدید چگونه چشم‌انداز بازار گوشی‌های هوشمند گوگل را تغییر می‌دهد. می‌توانید خلاصه‌ای از بهترین معاملات ما را در مورد همه چیز، از Pixel 7 Pro گرفته تا Pixel 4 و حتی دستگاه‌های نوستالژیک دیگر، مطالعه کنید.

معاملات ویژه جمعه سیاه

این روزها فروش بلک فرایدی دیگر یک رویداد یک روزه یا حتی یک هفته ای نیست. کل ماه نوامبر و بعد از آن یک مهمانی بزرگ است و معاملات گوگل پیکسل نیز از این قاعده مستثنی نیستند. در اینجا انتخاب های ما از پیشنهادات تعطیلات است:

اینها فقط برخی از نکات برجسته از همه تبلیغات Pixel برای مطالعه هستند. به پیمایش ادامه دهید تا دریابید چه چیز دیگری پیشنهاد می شود.

بهترین معاملات گوگل پیکسل


معاملات Pixel 7 و 7 Pro

صفحه قفل Google Pixel 7 Pro

 

Pixel 7 و Pixel 7 Pro بالاخره آمدند و چندین ارتقاء تکراری را نسبت به خانواده پیکسل 6 ارائه می‌کنند. اما ما همچنین چند ارتقای اساسی دیگر مانند ویژگی‌های دوربین بیشتر، قابلیت‌های بیشتر مبتنی بر هوش مصنوعی و زوم برد طولانی‌تر برای Pixel 7 Pro داریم. گوگل هیچ گام اشتباه بزرگی مرتکب نشده است و مطمئن شده است که Pixel 7 Pro بهترین پیکسل تا به امروز است.

معاملات قابل توجه زیادی در مورد نسخه های آنلاک جدیدترین پرچمداران وجود ندارد، و این تفاوت در محدوده پیکسل 7 وجود ندارد. اما ما هر موردی را که پیش می‌آید پرچم‌گذاری می‌کنیم، و برخی از معاملات شرکت‌های مخابراتی فوق‌العاده در پیشنهاد وجود دارد.


Pixel 6a تخفیف دارد

گوگل پیکسل 6a در دست است

 

همانند نسل‌های قبلی، Pixel 6a نسخه مقرون به صرفه‌تر Pixel 6 است که بهترین‌های برادر پرچم‌دار خود را در بسته‌ای مقرون به صرفه‌تر ترکیب می‌کند.

مهم ترین تغییر نسبت به Pixel 5a این است که Pixel 6a اکنون تراشه Tensor داخلی گوگل را بسته بندی می کند. همچنین صفحه نمایش 6.1 اینچی OLED تخت با وضوح فول اچ دی پلاس، 6 گیگابایت رم LPDDR5 و 128 گیگابایت فضای ذخیره سازی ارائه می دهد.


معاملات Pixel 6 و 6 Pro

صفحه اصلی جلوی Google Pixel 6 Pro با شکوفه های گیلاس در پس زمینه

 

در اینجا بهترین معاملات در این محدوده آمده است:


Pixel 5 و 5a تخفیف دارد

صفحه نمایش Google Pixel 5 ایستاده 1

 

Pixel 5 گوگل مدت زیادی از راه رسید و معلوم شد ارزش انتظار را دارد. این گوشی با بالاترین مشخصات موجود در بازار نبود، اما هدف این نبود. با قیمت خرده فروشی 700 دلار، ویژگی های رده بالاتری مانند تشخیص چهره و حرکات غیرعادی Motion Sense را کنار گذاشت تا چیزهایی را که دوست دارید برای شما به ارمغان بیاورد: صفحه نمایش فوق العاده، عمر باتری عالی، و نرم افزار شاد.

گوگل تصمیم گرفته است که Pixel 5 و Pixel 4a 5G را متوقف کند تا راه را برای عرضه Pixel 6 باز کند. متأسفانه، این بدان معناست که فروش این دو گوشی فقط تا پایان موجودی فعلی باقی خواهد ماند و آنها محدود هستند. ممکن است نیاز به بازسازی داشته باشید تا بتوانید یکی از آنها را به دست آورید.

اگر به دنبال دریافت پیکسل 5 هستید، در اینجا تعدادی از گزینه‌های شما هنوز موجود است.

جایزه افتخاری برای Pixel 5a که در آگوست 2021 عرضه شد و همه چیزهایی را که گوشی‌های هوشمند گوگل به آن معروف هستند ارائه می‌دهد. عملکرد خوب، تجربه نرم‌افزاری روان، و برخی از واضح‌ترین دوربین‌های گوشی‌های هوشمند که می‌توانید با آن عکاسی کنید. همچنین بهبودهای کلیدی در کیفیت ساخت و عمر باتری به ارمغان می آورد، اما به نوعی ارزان تر از مدل قبلی خود یعنی پیکسل 5 است.


پیکسل 4a

معاملات Google Pixel 4a 5G در مقابل Pixel 4a

 

Google Pixel 4a بسیاری از نشانه‌های سبک را از Pixel 4 گرفته است، اما با قیمت پایین‌تری. همه بخش‌ها و توجه Google اکنون به سمت جدیدترین دستگاه‌های آن‌ها معطوف شده است، بنابراین این یکی دیگر از دستگاه‌های متوقف‌شده است، اگرچه گاهی اوقات می‌توانید مدل جدیدی را انتخاب کنید.

Pixel 4a 5G اساساً نسخه 5G پیکسل 4a است، اما این تنها ارتقاء نیست. این گوشی دارای صفحه نمایش بزرگتر، پردازنده اسنپدراگون 765G سریعتر و باتری بزرگتر است. در نتیجه، تعادل بین پریمیوم و بودجه را کاملاً رعایت می کند و آن را به یکی از بهترین گوشی های میان رده در بازار تبدیل می کند.

باز هم تولید این گوشی خاص متوقف شده است و قیمت ها در مدل های موجود افزایش می یابد.


پیکسل 4

رنگ‌های پیکسل 4 و نمای نزدیک دوربین

گوگل همچنین پیکسل 4 را از خط تولید خود حذف می کند، به این معنی که اگر می خواهید جدیدترین پرچمدار پیکسل را در جیب خود دارید، باید عجله کنید. Pixel 4 دارای مزایا و معایبی است، اما تجربه دوربینی را ارائه می‌کند که به سختی می‌توان آن را بالا برد.

به طور عجیبی در مقایسه با جانشینان خود، پیکسل 4 هنوز در شرایط جدید تقریباً منظم در دسترس است. هیچ حلقه ای برای پرش وجود ندارد تا بتوانید تلفن را به شرکت مخابراتی مورد نظر خود بیاورید.


پیکسل 3 و 3a

3a XL بنفش

Pixel 3a و 3a XL

گوگل پیکسل 3a و 3a XL با عقب نشینی از نیم نسل دیگر، هنوز انتخاب های خوبی برای دستگاه های میان رده دارند. آنها به پردازنده اسنپدراگون 670 کنار می‌روند، اما بسیاری از ویژگی‌ها مانند دوربین قدرتمند گوگل و دستیار گوگل یکپارچه را حفظ می‌کنند.

در حال حاضر فقط برای نسخه Pixel 3a XL تخفیف وجود دارد، بنابراین اگر می‌خواهید با این خط پیشرفت کنید، آن‌ها را بررسی کنید.

سایر معاملات گوگل پیکسل و لوازم جانبی پیکسل

دست قاب واقعی هدفون بی سیم Pixel Buds 2020.

پیکسل 2 و 2 ایکس ال

اگر دلتنگ نوستالژی پیکسل هستید، هنوز هم می توانید یک Pixel 2 XL کلاسیک را با قیمت تنها 128 دلار در حال حاضر در آمازون خریداری کنید. Pixel 2 ممکن است دیگر یک درایور روزانه درجه یک نباشد، اما هنوز هم مشخصات معقولی دارد و می‌تواند به عنوان یک نسخه پشتیبان برای مدل جدیدتر Pixel شما استفاده شود.

لوازم جانبی پیکسل

اگر می‌خواهید تجربه Google Pixel خود را با برخی لوازم جانبی تقویت کنید، در اینجا برخی از بهترین تخفیف‌های لوازم جانبی Google برای خط تلفن پرچم‌دار آنها آورده شده است.

 

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/ZXD
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *