این مفهوم Google Pixel 8 Pro را بررسی کنید

زمان مطالعه: 2 دقیقه

با مجله هشت پیک با مقاله ی این مفهوم Google Pixel 8 Pro را بررسی کنید
همراه ما باشید

Google Pixel 8 Pro (و Pixel 8) قرار است در ماه اکتبر معرفی شوند، همانطور که معمولاً برای گوگل اتفاق می افتد. اما این موضوع سازندگان مفهومی را از ایجاد رندرهای واقعاً شیرین در پیکسل 8 پرو منع نکرده است. و این آخرین مورد از کاربر توییتر @MichaelBTech فوق العاده به نظر می رسد مخصوصا سبزه.

او همچنین یک ویدیوی مفهومی منتشر کرده است که هر سه رنگ را نشان می دهد. این رنگ های سفید، سیاه و سبز است. این یک ویدیو طولانی نیست، حدود 37 ثانیه است، اما قطعاً شما را برای عرضه پیکسل 8 پرو در ماه اکتبر هیجان زده خواهد کرد.

  • یادداشت ویراستار: این یک مفهوم است، به این معنی که طراحی نهایی یا حتی رسمی پیکسل 8 پرو نیست. این دقیقاً همان چیزی است که یک طراح مفهومی بر اساس برخی اطلاعات درز کرده، فکر می‌کند که به نظر می‌رسد. پس لطفاً این را در نظر داشته باشید، که اینجا هیچ چیز رسمی نیست.
https://www.youtube.com/watch?v=AiSeD8itqTM

پیکسل خمیده تر

همانطور که در این مفهوم می بینید، پیکسل 8 پرو در اینجا خمیدگی بسیار بیشتری دارد. به خصوص در اطراف و گوشه ها. ظاهر نسبتاً جالبی به آن می دهد. و، گوگل همچنین نوار دوربین پیکسل فولد را در اینجا استفاده نمی کند. این دوربین به همان نوار دوربین سری پیکسل 6 و پیکسل 7 چسبیده است. بزرگترین تفاوت در اینجا این است که هر سه دوربین به جای قرار دادن تله در یک برش جداگانه در یک بریدگی قرار دارند.

در ویدیو، ما واقعاً نمی توانیم جلو را ببینیم. و چند ثانیه ای که جلو را می بینیم، قسمت بالایی است. که در واقع چیز زیادی را به ما نشان نمی دهد، به غیر از اینکه بریدگی دوربین همچنان جلو و مرکز است. و حاشیه ها بسیار کوچک به نظر می رسند.

این مفهوم از گوگل با قاب فولادی ضد زنگ و نوار دوربین استفاده می کند، که واقعا زیبا به نظر می رسد، با این حال، به راحتی خراشیده می شود. همانطور که در نوار دوربین پیکسل 7 پرو دیدیم. بنابراین امیدواریم زمانی که گوگل آن را در چند ماه آینده رونمایی کند، این بخشی از طراحی نهایی نباشد.



امیدواریم از این مقاله مجله هشت پیک نیز استفاده لازم را کرده باشید و در صورت تمایل آنرا با دوستان خود به اشتراک بگذارید و با امتیاز از قسمت پایین و درج نظرات باعث دلگرمی مجموعه مجله 8pic باشید

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/NGfpjg
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *