سایت مرکز مجازی

زمان مطالعه: 5 دقیقه

طراحی سایت با در نظرگرفتن اهمیت اینترنت کاربردی بودن آن در جنبه های گوناگون زندگی به راحتی به شغل شما درآمدی مضاعف را میرساند یک باید است سایتی که استاندارد و دارای پشتیبانی فنی و خدمات سئو برای آن باشد. سایت یک مرکز بصورت مجازی در دنیای آنلاین که یک شعبه اصلی از شغل شما خواهد بود مجموعه اشکان.

D:\mohtava\web\pic\b5.jpg

بعضی از شغل ها فقط لازم دارند معرفی بشوند با خدماتشان اما میتوانند درگاه بانک هم داشته باشند مثل طراحی سایت قالیشویی و مبل شویی که فاکتور ها دریافتی هایشان بصورت الکترونیکی ارائه دهند سایت های فروشگاهی قابلیت دوگانه و چندگانه دارند از این لحاظ که یم مجموعه کامل کد زنی محسوب میشوند که تقریبا تمام موارد در آنها رعات شده است از ایجاد درگاه آنلاین پرداخت و صفحات حسابداری مثل فاکتور ها سبد خرید لیست کاربران ثبت نام و غیره که برای هر کار لازم کامل هست.

پس سایت فروشگاهی آنلاین قابلیت انتشار اخبار مقالات مهم را هم دارا میباشد که از آن برای هر نوع موضوع یا تخصصی تر که سایت های قوی از آن استفاده میکنند توضیحات بیشتر انتقادات مقایسه محصولات جدید تر را برای مطالعه بیشتر ارجاع بدید به صفحه مقاله مربوطه.

البته درنظر داشته باشید که این کار توسط کارشناسی سئو سایت انجام گیرد که به سئو محصولات تولیدات ضربه نزد زیرا فروش در این سایت ها اولویت محسوب میشوند. سایتی که طراحی میکنید باید در همان ابتدا تا حداقل 2 سال نیاز ها را برطرف کند و از تکنولوژی عقب نماد دستکاری در سایتی که بازدید دارد و دیتابیس آن داده دارد سخت تر می باشد.

مراحل راه اندازی

از اولین اقدام در سال 2022 به چهار قسمت تقسیم میشود طراحی وایرفریم گرافیک برنامه‌نویسی یا کدنویسی آپلود سایت یا راه اندازی در هاست

در سالها پیش که برنامه نویسان کم بودند یا آشنایی با زبان های وب نداشتن برای کد نویسی سایت ها را بصورت استاتیک طراحی میکردند در طراحی سایت نصب دوربین مدار بسته خلاصه از کار خودشرح میدادند همراه آدرس و شماره تماس بعدها هر تغییری توسط کارشناس صورت میگرفت یعنی پنل مدیریت ندارند تمام موارد معمولا قبل از بارگذاری تهیه میشد. اما با آمدن زبانی ها php java csharp برنامه نویس ها قادر ساخت که پنلی در اختیار مدیر صاحب کار قرار دهند و خودشان اقدام به به روز رسانی همه موارد کنند.

شرایط لازم راه اندازی آینده دار سایت گزینش دامنه کوتاه و مرتبط هاست پرسرعت با حجم فایل قابل قبول صفحه بندی با گرافیک مناسب که کاربر سردرگم نشود برای انتخاب خرید یا مطالعه در کل مشخص باشد که چند صفحه دارد یا چه بخش های در سایت وجود دارد و کنترل پنل مدیریت صاحب سایت که موارد محتوا گذاری تنظیماتی که به سایت لطمه نزند را خودش با آموزش مختصر انجام دهد.

D:\mohtava\web\pic\b4.jpg

روش های تحویل طراحی سایت با دو راه نهایا انجام میگیرد سیتسم های آماده که قبلا کدنویسی شده پنل آماده شرایط تغییر را دارد و ظاهر و قالب آن هم از قبل آماده نصب خواهد بود و با تغییر جرئیاتی مانند تغییر در عکس ها شماره های تماس رسما سایت شما با هزینه اندک آماده است. البته در مواردی طراحان و کدنویسان مسلط مانند مجموعه ما قالب را بازنویسی و اختصاصی طراحی میکنند که شبیه سایت دیگری نباشد و در صورت لزوم پلاگینی که وجود ندارد نوشته میگردد.

روش دوم از صفر همه چیز با بررسی موشکافانه جلساتی برگزار میگردد با چهار مورد بالا سایت با یکی از زبان های مرسوم php یا .net نوشته میشود که دیتابیس های مورد استفاده mysql یا sqlser میباشد. زبانی های قالب هم html css js درتمام سایت ها مشترک می باشد از بهترین گران ترین تا اقتصادی ترین سایت.

هزینه قیمت سایت

هزینه طراحی سایت هم به خیلی از موارد گفته شده سفرشی سازی ها نوع کار سایت زمان تحویل مهارت برنامه نویسان یا برندینگ شرکت سبب کاهش افزایش قیمت گیری ها می گردد درکل سایت های رتبه های برتر بصورت تیمی و از سایت های اختصاصی گران محسوب می گردند که چندین پشتیبانی ساعت ها از آن نگهداری میکنند و پاسخگو می باشند. نگران نباشید با سئو خوب کل هزینه چند برابر به شما با اولین مشتریها بر میگردد.

D:\mohtava\web\pic\b7.jpg

ابتدا سایت های نوع اول اماده تقریبا نصف یا یک سوم هزینه سایت سفارشی باتوجه به سرعت تحویل راحتی تقریبی امکاناتی مثل چندزبانه بودن در هر سایت قیمت آن را بالا میبرد هرچه زبان های بیشتری بخواهید قیمت تمام شده بیشتر میگردد.

بالا بودن قیمت سایت تهران به شهرستان‌ها قسمتی از هزینه به برندیگ و سابقه ان شرکت دارد از آنجا که معمولا هزینه ها در پایتخت بیشتر است به سبب حقوق اجاره هزینه هم کمی ممکن است بالاتر دریافت شود اما تمام شهر ها قابلیت اجرای کار شما را خواهند داشت.

از آنجا که جمعیت زیادی در پایتخت زندگی میکنن تعداد زیادی هم شرکت در رقابت شدید هستند ساکنین هم ترجیح می دهند اختلاف قیمت را کنار بگذارند به مجموعه نزدیک خودشان سفارش بدهند. با تعدد کار در شهر تعداد ثبت سفارش هم زیاد خواهد شد و از این روع زمان کمتری برای رسیدگی باقی میماند که منجبر به افزایش قیمت می گردد. البته گزینش بین این تعداد شرکت بسیار سخت خواهد بود زیرا اسن سایت قرار است سالها یک بازوی درامد زایی برای شما باشد نقاص در آن سبب کند رشد عدم نتیجه گیری میشود.

شغل های هم که در پایتخت هستند دارای رقیب های زیادی میباشند که هر کدام هم در نتیجه و هم در کیفیت ظاهری سایت می خواهند بهترین باشند که با اضافه کردن فیچر های خاصی که به ذهنشان میرسد سبب افزایش قیمت ناگهانی میشود

انواع فروشگاه سازها سریع ترین راه داشتن سایت فروشگاهی که با یک دوره سه ماهه میتوانید خودتان طراح آن باشید و پشتیبانی آن را هم انجام دهید بطور متوسط البته و بعد ها اگر علاقمند به دورهای برنامه نویسی سایت باشید بتوانید شرایط را به گوته ای فراهم کنید که سایت قابلیت بازدید کاربران فراوانی داشته باشد.

فروشگاه سازهای متن‌باز معروف ترین آنها وردپرس است امکان تغییرات دستکاری در سایت را دارد و بصورت سفارشی سازی در میآید البته کار ساده ای نیست که بتوانید پلاگین یا قالب بنویسید.

فروشگاه سازهای اشتراکی که در کشورهای دیگر تبلیغ میگردد شما با درگ و دراپ کشیدن و انداختن المانها را قرار میدهید بصورت آنلاین کد ها نوشته میشود و میتوانید استفاده کنید البته استفاده از آنها برخلاف متن بازها رایگان نیست و همیشه زیر نظر آن مجموعه شرکت خواهید بود.

هزینه کم نسبت به برنامه نویسی فیچر آماده از نظر ظاهر و کد بروز رسانی خودکار بکارگیری در گوشی خوب برای اولین سفارش دهندگان سایت جربه اولی خوبی میشود سریع معایب هزینه های وابسته به شرکت طراح کننده محدود به شخصی سازی عدم مالکیت

 

5/5 - (7 امتیاز)

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/TSZ
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *