گلکسی اس 24 ممکن است فناوری باتری بهتری داشته باشد، اما یک نکته وجود دارد

زمان مطالعه: 2 دقیقه

اکنون شایعات مربوط به گوشی های بعدی گلکسی اس را دنبال می کنیم. در حالی که بیش از نیم سال دیگر به این گوشی‌ها باقی مانده‌اند، آماده باشید تا به مرور زمان برای برخی از اخبار ظاهر شود. در مورد، گزارشی به گوشی‌های Galaxy S24 با استفاده از فناوری باتری انباشته اشاره می‌کند. همچنین می تواند یک پیشرفت قابل توجه دیگر را که همه منتظرش بودیم به ارمغان بیاورد.

چند سالی است که در مورد فناوری باتری انباشته می شنویم. این روش جدید تولید باتری مزایای قابل توجهی را به همراه خواهد داشت. به عنوان مثال، این به باتری ها اجازه می دهد تا متراکم تر بسته بندی شوند. باتری ها می توانند انرژی بیشتری را بدون نیاز به بزرگتر بودن از نظر فیزیکی ذخیره کنند. مزایای دیگری مانند شارژ بهتر و غیره وجود دارد.

گوشی Galaxy S24 می تواند از این فناوری باتری انباشته استفاده کند… خوب، نه همه آنها

این فناوری باتری انباشته هنوز در حال کار است، بنابراین ما 100٪ مطمئن نیستیم که آیا شرکت آن را اجرا خواهد کرد یا خیر. با این حال، طبق گفته های سامسونگ، این اتفاق می افتد RGcloudS (از طریق SamMobile).

اگر غول فناوری کره ای بتواند آن را محقق کند، پیش بینی می کند که نمی تواند این باتری های جدید را در کل سری S24 توزیع کند. به نظر می رسد این امتیاز برای Galaxy S24 Ultra محفوظ خواهد بود. این برای افرادی که قصد دارند یکی از تلفن‌های ارزان‌تر را انتخاب کنند، بسیار بد است.

گزارش های دیگر حاکی از آن است که این تولید قرار است در کارخانه Cheonan واقع در سئول انجام شود. گزارش های ضد و نقیضی وجود دارد مبنی بر این که تولید هنوز آغاز نشده است، زیرا تجهیزات ساخت مناسب هنوز به کارخانه نرسیده است.

یک بهبود دیگر شایع شده است

در حالی که این فناوری باتری انباشته می‌تواند عمر باتری را طولانی‌تر کند، سامسونگ می‌تواند برای شارژ سریع‌تر باتری برنامه‌ریزی کند. شایعات می گویند که سامسونگ شارژ سریع 65 واتی را به پرچمدار بعدی Ultra خود خواهد آورد.

گوشی های سری گلکسی اس دارای سقف شارژ 45 واتی هستند. این یک سرعت شارژ مطمئن است، اما مردم هوس شارژ سریع‌تر را داشته‌اند. در حالی که 65 وات پشت برخی از رقبا قرار دارد، این هنوز یک افزایش قابل استقبال است.

امتیاز بدهید
اشتراک گذاری

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *