چگونه قابلیت پخش خودکار Apple Music را متوقف کنیم

زمان مطالعه: 5 دقیقه

با مجله هشت پیک با مقاله ی چگونه قابلیت پخش خودکار را متوقف کنیم همراه ما باشید

Apple Music یکی از پلتفرم های پخش موسیقی مورد علاقه ما است و کاملاً مملو از ویژگی ها و سفارشی سازی است.

همانطور که گفته شد، زمانی که موسیقی پس از اتمام یک آهنگ، لیست پخش یا آلبوم به طور خودکار پخش می شود، می تواند آزاردهنده و آزاردهنده باشد. در بیشتر موارد، این به یک عملکرد Apple Music به نام Autoplay مرتبط است که می‌توانید آن را در آی او اس، iPadOS و macOS غیرفعال کنید.

ما این راهنمای گام به گام را گردآوری کرده‌ایم تا به شما آموزش دهیم که چگونه Autoplay را خاموش کنید. همچنین به نحوه غیرفعال کردن چند اتوماسیون دیگر Apple Music خواهیم پرداخت.

نحوه غیرفعال کردن پخش خودکار در آی او اس و iPadOS

به‌طور پیش‌فرض، برنامه Apple Music برای آیفون‌ها و آی‌پدها به‌طور خودکار با پایان یافتن آلبوم، آهنگ یا لیست پخشی که در حال گوش دادن به آن هستید، آهنگ دیگری را شروع می‌کند. این به دلیل قابلیتی به نام پخش خودکار است که با نماد بی نهایت در تنظیمات برنامه نشان داده شده است. اگر نمی خواهید این اتوماسیون رخ دهد، غیرفعال کردن آن ساده است. در اینجا چگونه است:

مرحله 1: راه اندازی کنید برنامه

گام 2: یک آهنگ، هر آهنگی را شروع کنید. اکنون ادامه دهید و آهنگ در حال پخش را برای نمایش تمام صفحه گسترش دهید.

مرحله 3: روی ضربه بزنید سه نقطه و خط نماد پایین سمت راست صفحه آهنگ. این شما را به صفحه ای از کنترل های پخش اضافی می برد.

مرحله 4: روی ضربه بزنید پخش خودکار نماد (نماد بی نهایت) برای خاموش کردن پخش خودکار. در این مرحله، صف پخش خودکار باید ناپدید شود و نماد بی نهایت باید شفاف باشد (به جای سفید).

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  چگونه Apple Music Replay 2023 را دریافت کنیم

نحوه غیرفعال کردن پخش خودکار در macOS

پخش خودکار به طور پیش فرض در نسخه macOS Apple Music نیز فعال است. خوشبختانه، غیرفعال کردن آن به همین سادگی است، با یک یا دو تغییر از نظر مکان قرارگیری دکمه ها:

مرحله 1: راه اندازی کنید اپل موزیک برنامه

گام 2: انتخاب کنید سه نقطه و خط نماد در سمت راست بالای داشبورد.

پیکانی که به سمت دکمه کنترل‌های پخش گسترده در Music for macOS اشاره می‌کند.

مرحله 3: انتخاب کنید پاک کردن برای حذف دستی تمام آهنگ ها از پخش بعدی صف

فلشی که به گزینه Clear در Music for macOS اشاره دارد.

چگونه قابلیت های داده اپل موزیک را از بین ببریم

وقتی Apple Music مجاز به استفاده از داده های تلفن همراه باشد، برنامه می تواند به آهنگ ها، هنرمندان و آلبوم هایی که به صورت محلی در دستگاه شما ذخیره نشده اند دسترسی داشته باشد. می‌توانید این ویژگی را غیرفعال کنید، که برنامه را مجبور می‌کند از Wi-Fi استفاده کند یا فقط آهنگ‌هایی را که در دستگاه شما ذخیره شده‌اند پخش کند، مثلاً در صورتی که می‌خواهید داده‌های تلفن همراه را ذخیره کنید. در اینجا چگونه است:

مرحله 1: راه اندازی کنید تنظیمات برنامه، سپس انتخاب کنید موسیقی.

گام 2: شما باید گزینه ای را ببینید که می گوید اجازه دسترسی به موسیقی را بدهید. سوئیچ را به سمت خاموش موقعیت این تمام چیزی است که وجود دارد!

نحوه غیرفعال کردن Handoff

Handoff که در آی او اس 8 معرفی شد، در واقع یک ویژگی بسیار راحت است که به شما امکان می‌دهد برخی از فعالیت‌های برنامه آی او اس را بین دستگاه‌های اپل که با همان Apple ID وارد شده‌اند همگام‌سازی کنید – مانند شروع چیزی مانند ایمیل در یک دستگاه اپل (Mac، iPhone). ، iPad یا Apple Watch) و سپس آن را در دستگاه دیگری انتخاب کنید. این امر در مورد پخش خودکار Apple Music نیز صدق می کند.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  نحوه جستجوی فیلترها در اینستاگرام

اگر می‌خواهید از اشتراک‌گذاری اطلاعات Apple Music با Handoff با سایر تجهیزات Apple خود جلوگیری کنید، در اینجا نحوه غیرفعال کردن این ویژگی آورده شده است:

مرحله 1: آیفون خود را بردارید و راه اندازی کنید تنظیمات برنامه

گام 2: انتخاب کنید عمومی > AirPlay و Handoff. حالا فقط آن را بلغزانید دست دادن به موقعیت خاموش تغییر دهید.

نحوه غیرفعال کردن CarPlay

همانطور که از نام آن پیداست، این ویژگی است که به وسایل نقلیه سازگار با CarPlay اجازه می دهد تا به طور خودکار پخش موسیقی را از iPhone یا iPad شناسایی شده شروع کنند. در اینجا نحوه خاموش کردن آن آمده است:

مرحله 1: آیفون خود را بگیرید و باز کنید تنظیمات برنامه

گام 2: انتخاب کنید عمومی > CarPlay > این ماشین را فراموش کن. همانطور که از اسکرین شات آیفون من می بینید، من وسیله نقلیه ای ندارم که از CarPlay پشتیبانی کند (از این رو صف خالی است).

بسیاری از ویژگی های Apple Music وجود دارد که می توانید آن ها را به دلخواه شخصی سازی کنید. از این گذشته، همه نمی خواهند یک آهنگ الهام بخش برای شروع نواختن در زمانی که حال و هوای مناسبی ندارد. با این حال، در حالی که اینجا هستید، باید لیست بزرگ ما از نکات و ترفندهای AirPods را بررسی کنید تا به شما کمک کند ابزارهای گوش دادن داخل و خارج از گوش اپل خود را تنظیم کنید.

در حال خرید هدفون یا هدفون جدید هستید؟ بررسی های ما در مورد Apple AirPods 2 با USB-C و را بررسی کنید.

امیدواریم از این مقاله چگونه قابلیت پخش خودکار Apple Music را متوقف کنیم مجله هشت پیک نیز استفاده لازم را کرده باشید و در صورت تمایل آنرا با دوستان خود به اشتراک بگذارید و با امتیاز از قسمت پایین و درج نظرات ، ما را در مجله 8pic همراهی کنید . همچنین سایت هشت پیک فضای رایگان برای آپلود عکس و آپلود فایل را در بخش آپلود سنتر برای شما مهیا کرده است و آماده ی میزبانی از فایلهای شماست . در بخش مجله نیز میتوانید همواره از به روزترین مقالات هشت پیک استفاده کنید

 

امتیاز بدهید
اشتراک گذاری

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *