چگونه سطح باتری AirPods خود را بررسی کنیم

زمان مطالعه: 6 دقیقه

با مجله هشت پیک با مقاله ی چگونه سطح باتری AirPods خود را بررسی کنیم همراه ما باشید

واقعی کوچک اپل بخش مهمی از حمل و نقل روزمره شما هستند، برای رفت و آمد با موسیقی و گرفتن تماس های زوم بدون حواس پرتی دیگران مفید هستند. جوانه های راحت جفت شدن فوری با همه دستگاه های آی او اس و Mac مورد علاقه شما، مجموعه ای از کنترل های قابل تنظیم، صدای درجه یک و راهی عالی برای تعامل با سیری را ارائه می دهند.

با این حال، برخلاف برخی از ‌ها، نمی‌توانید به سادگی چند بار روی AirPods ضربه بزنید تا میزان باتری هر جوانه را بررسی کنید. همانطور که گفته شد، راه‌های دیگری وجود دارد که می‌توانید به‌سرعت و به‌راحتی متوجه شوید که AirPods (و کیف شارژتان) چقدر آب باقی مانده است.

در راهنمای زیر، روش‌هایی را که می‌توانید برای بررسی سطح باتری AirPods استفاده کنید، همراه با دستورالعمل‌های گام به گام برای هر استراتژی بیان کرده‌ایم.

عمر باتری ایرپاد در آیفون.

باتری AirPods خود را با iPhone یا iPad بررسی کنید

اگر یک جفت ایرپاد دارید، شانس مناسبی برای داشتن یک دستگاه آی او اس نیز وجود دارد. چه سخت افزار موبایل انتخابی شما آیفون، آی پد یا آی پاد تاچ باشد، می توانید از هر یک از این دستگاه های آی او اس برای بررسی سطح باتری AirPods خود استفاده کنید.

برای این روش، هم به ایرپاد و هم به کیس شارژ ایرپاد خود نیاز دارید.

مرحله 1: اگر AirPods شما قبلاً با دستگاه آی او اس شما جفت نشده است، ابتدا باید آنها را پیوند دهید. برای شروع، AirPods خود را در جعبه خود قرار دهید، درب آن را ببندید و آنها را نزدیک دستگاه آی او اس خود قرار دهید.

گام 2: از صفحه اصلی دستگاه آی او اس خود، روی ضربه بزنید تنظیمات > بلوتوث. در بالای صفحه یک است سوئیچ تعویض بلوتوث. اگر خاموش است، قبل از ادامه، مطمئن شوید که آن را در موقعیت روشن قرار دهید.

مرحله 3: AirPods خود را از لیست دستگاه های بلوتوث موجود انتخاب کنید. پس از تغییر وضعیت از متصل نیست به متصل، این بدان معنی است که AirPods شما با موفقیت با دستگاه آی او اس شما جفت شده است.

مرحله 4: اکنون تنها کاری که باید انجام دهید این است که درب کیس شارژ خود را باز کنید. پس از چند ثانیه، بازخوانی باتری به طور خودکار در قسمت پایین صفحه دستگاه آی او اس شما ظاهر می شود. این گرافیک به شما نشان می دهد که چه مقدار باتری برای AirPods و جعبه شارژ شما باقی مانده است.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  6 راه حل برتر برای تشخیص عدم شناسایی هدفون توسط آیفون

مرحله 5: اگر می‌خواهید سطح باتری هر ایرپاد جداگانه را بررسی کنید، یکی از آن‌ها را از کیس شارژ بردارید و چند ثانیه صبر کنید تا بازخوانی بازخوانی شود.

باتری AirPod در iPad.

مرحله 6: این فرآیند دقیقاً برای آیپدها کار می‌کند، اما اگر معمولاً از AirPods در iPad استفاده نمی‌کنید، مطمئن شوید که در حالت باز، چند ثانیه به AirPods خود فرصت دهید تا متصل شوند.

مک‌بوک پرو جدید ممکن است نوار لمسی بحث‌برانگیز را از بین ببرد

باتری AirPods خود را با مک بررسی کنید

اگر شما صاحب یک مک هستید، می توانید از دسکتاپ یا لپ تاپ خود برای بررسی میزان باتری AirPods خود استفاده کنید. در اینجا نحوه انجام این کار آمده است.

مرحله 1: مطمئن شوید که ایرپادهای شما در جعبه خود قرار دارند و درب آن بسته است.

گام 2: از دسکتاپ Mac خود، در قسمت بالا سمت راست صفحه، روی آن کلیک کنید بلوتوث آیکون. اگر نشان در اینجا نمایش داده نمی شود، یک راه آسان برای اضافه کردن آن به صف دستورات وجود دارد. به سادگی باز کنید تنظیمات سیستم، سپس کلیک کنید بلوتوث. در پایین صفحه، کادر کناری را علامت بزنید بلوتوث را در نوار منو نشان دهید.

مرحله 3: وقتی روی بلوتوث ایرپاد شما باید در لیست دستگاه های موجود قرار گیرد. اگر نه، مطمئن شوید که AirPods شما به هیچ دستگاه بلوتوث دیگری متصل نیست. همچنین ممکن است به تنظیم مجدد و جفت مجدد AirPods شما کمک کند. برای انجام این کار، مطمئن شوید که درب کیس شارژ بسته است، سپس آن را فشار داده و نگه دارید برپایی تا زمانی که یک چراغ نشانگر سفید شروع به چشمک زدن کند، در پشت قاب را فشار دهید.

عمر باتری AirPod در مک.

مرحله 4: می توانید AirPods خود را با نشانگر ماوس انتخاب کنید یا درب قاب AirPods خود را باز کنید. پس از انجام این کار، یک بازخوانی باتری در کنار نام ایرپاد شما ظاهر می شود که میزان شارژ ایرپاد چپ و راست را به شما نشان می دهد.

بررسی 00023 اپل ایرپاد 3

باتری کیس AirPods خود را بدون دستگاه آی او اس بررسی کنید

در حالی که به جز روش های دیگر در این لیست نیست، می توانید از چراغ وضعیت روی قاب AirPods خود استفاده کنید تا تصوری کلی از میزان باتری باقی مانده بین هر دو جوانه داشته باشید.

مرحله 1: اطمینان حاصل کنید که AirPods شما از کیس خارج شده است. سپس، جلو بروید و درب را باز کنید.

گام 2: به چراغ وضعیت کیس شارژ که در داخل یا جلوی کیس قرار دارد (بسته به مدل AirPods شما) نگاهی بیندازید. اگر چراغ وضعیت به رنگ سبز درخشید، به این معنی است که کیس شارژ کاملاً شارژ شده است. اگر نشانگر کهربایی را نشان می دهد، به این معنی است که کیس شما فقط برای یک بار شارژ ایرپاد شما آب کافی دارد.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  چگونه گوشی هوشمند یا تبلت خود را روی تلویزیون خود بازتاب دهیم

باتری AirPods خود را بدون قاب بررسی کنید

سه روش بالا همگی نیازمند استفاده از کیس شارژ ایرپاد شما برای بررسی سطح باتری خود ایرپادها و همچنین کیس هستند. با این حال، اگر کیس شما نزدیک نیست و می‌خواهید باتری AirPods خود را بررسی کنید، راه دیگری برای دریافت بازخوانی از یک دستگاه آی او اس وجود دارد.

مرحله 1: مطمئن شوید که بلوتوث در دستگاه آی او اس شما فعال است و AirPods شما متصل است.

گام 2: هر قسمت خالی از صفحه اصلی دستگاه خود را فشار داده و نگه دارید. هنگامی که برنامه‌ها شروع به لرزیدن کردند، می‌توانید قسمت‌هایی از طرح‌بندی، برنامه‌ها و ویجت‌های دستگاه خود را ویرایش کنید.

مرحله 3: روی ضربه بزنید به علاوه نماد در گوشه سمت چپ بالای صفحه نمایش. اکنون به فهرستی از ویجت‌هایی هدایت می‌شوید که می‌توانید به صفحه(های) دستگاه خود اضافه کنید. انتخاب کنید باتری ها از لیست گزینه ها، سپس ویجتی را که می خواهید به چه اندازه ای اضافه کنید، انتخاب کنید. وقتی کارتان تمام شد، انتخاب کنید افزودن ویجت.

مرحله 4: پس از انتخاب مکانی که می‌خواهید ویجت شما در آن زندگی کند، روی ضربه بزنید انجام شده در گوشه سمت راست بالای صفحه نمایش

مرحله 5: اکنون وقتی ویجت Batteries را باز می کنید، می توانید سطح باتری هر AirPod را بررسی کنید. این کار حتی اگر AirPods شما به دستگاه بلوتوث دیگری متصل باشد نیز کار می کند.

شارژ باتری بهینه شده در آی او اس.

آیا به دنبال استفاده بیشتر از عمر باتری AirPod خود هستید؟ ایرپادهای پیشرفته تر دارای ویژگی خاصی به نام بهینه شارژ باتری هستند. این در ، AirPods Pro 2 و AirPods 3 موجود است و معمولاً به صورت خودکار فعال می‌شود، اگرچه می‌توانید آن را در تنظیمات AirPods خود فعال یا غیرفعال کنید.

این ویژگی عادات شارژ ایرپاد شما و زمانی که احتمال بیشتری برای استفاده از آن دارید را یاد می‌گیرد و تا زمانی که معمولاً به آن‌ها نیاز داشته باشید، آن‌ها را تا حدود 80 درصد شارژ نگه می‌دارد، در این مرحله کیس آن‌ها را تا 100 درصد شارژ می‌کند. این به صرفه جویی در عمر باتری در طول زمان کمک می کند و از پوسیدگی سریع باتری جلوگیری می کند … یا اگر برای شما بسیار تهاجمی به نظر می رسد، می توانید آن را در هر زمانی خاموش کنید.

 

امیدواریم از این مقاله چگونه سطح باتری AirPods خود را بررسی کنیم مجله هشت پیک نیز استفاده لازم را کرده باشید و در صورت تمایل آنرا با دوستان خود به اشتراک بگذارید و با امتیاز از قسمت پایین و درج نظرات ، ما را در مجله 8pic همراهی کنید . همچنین سایت هشت پیک فضای رایگان برای آپلود عکس و آپلود فایل را در بخش آپلود سنتر برای شما مهیا کرده است و آماده ی میزبانی از فایلهای شماست . در بخش مجله نیز میتوانید همواره از به روزترین مقالات هشت پیک استفاده کنید

 

امتیاز بدهید
اشتراک گذاری

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *