چگونه سایت های مورد اعتماد را در کروم، اج، فایرفاکس اضافه کنیم

زمان مطالعه: 4 دقیقه

به گزارش مجله هشت پیک چگونه سایت های مورد اعتماد را در کروم، اج، فایرفاکس اضافه کنیم
که در این بخش به محتوای این خبر با شما کاربران گرامی خواهیم پرداخت

آیا مرورگر شما برای وب سایتی که می خواهید از آن بازدید کنید پرچم بلند می کند؟ خوب، این امر حتی برای وب سایت های قانونی رایج است. برای جلوگیری از این، می توانید سایت های مورد اعتماد را به مرورگر کروم، اج یا فایرفاکس خود اضافه کنید. با این حال، مطمئن شوید که سایتی که می خواهید به آن دسترسی داشته باشید، ایمن است.

اضافه کردن سایت های قابل اعتماد

امنیت اینترنت این روزها دغدغه اصلی است و از این رو سیستم عامل ویندوز/مک با سیستم امنیتی داخلی خود عرضه می شود. امروزه حتی مرورگرها از وب سایت های ناامن یا بالقوه خطرناک محافظت می کنند. با این حال، گاهی اوقات، مرورگرها ممکن است حتی یک وب سایت امن را به عنوان بالقوه خطرناک علامت گذاری کنند و دسترسی شما را به آن مسدود کنند. در این پست به نحوه افزودن یک وب سایت قابل اعتماد به مرورگر خواهیم پرداخت.

چرا مرورگرها یک وب سایت قابل اعتماد را علامت گذاری می کنند؟

یک مرورگر وب ایمن ممکن است از دسترسی شما به یک وب‌سایت جلوگیری کند که آن را به طور بالقوه ناامن ببیند. این به این دلیل است که مرورگرهای مدرن به آخرین فناوری امنیتی مجهز هستند که به آنها کمک می کند تنظیمات سرور وب سایتی را که در آن میزبانی می شود اسکن کنند. وب سایت همچنین می تواند به دلیل گواهی امنیتی منقضی شده علامت گذاری شود.

چنین وب سایت هایی معمولاً قبل از اینکه بتوانید به داده ها دسترسی پیدا کنید، اطلاعات کاربری خود را از شما درخواست می کنند یا نرم افزار خاصی را نصب می کنند. در چنین مواردی مرورگر به شما هشدار می دهد و از شما اجازه می خواهد. همچنین، گاهی اوقات، برخی از قابلیت های

چگونه سایت های مورد اعتماد را در کروم، اج و فایرفاکس اضافه کنیم؟

با این حال، گاهی اوقات، وب سایت ممکن است خطرناک نباشد، با این حال مرورگر ممکن است هشدار نادرستی را به صدا درآورد. در چنین شرایطی، می‌توانید مطابق شکل زیر آن را به سایت‌های مورد اعتماد در مرورگر کروم، اج یا فایرفاکس خود اضافه کنید.

  1. سایت های قابل اعتماد را در کروم اضافه کنید
  2. یک وب سایت قابل اعتماد در Microsoft Edge اضافه کنید
  3. وب سایت های قابل اعتماد را در موزیلا فایرفاکس اضافه کنید

1]سایت های قابل اعتماد را در Google Chrome اضافه کنید

اضافه کردن سایت های قابل اعتماد

در حالی که ممکن است دلایل مختلفی وجود داشته باشد که چرا نمی توانید یک وب سایت خاص را در کروم باز کنید، یکی از آنها این است که به اشتباه به عنوان ناامن علامت گذاری شده باشد. در چنین حالتی، می توانید وب سایت را به لیست مورد اعتماد اضافه کنید و همچنین مجوزهای وب سایت را در کروم مدیریت کنید. برای این کار بر روی قفل کردن در سمت چپ نوار آدرس مرورگر قرار گرفته و بر روی آن کلیک کنید تنظیمات سایت. با این کار یک تب جدید برای وب سایت باز می شود تنظیمات. اینجا، زیر اجازه، بررسی کنید که کدام پارامتر به دسترسی نیاز دارد، به عنوان مثال، محل، دوربین، میکروفونو غیره، و آنها را روی اجازه.

2]یک وب سایت قابل اعتماد در Microsoft Edge اضافه کنید

اضافه کردن سایت های قابل اعتماد

یکی از راه‌های افزودن سایت‌های قابل اعتماد در Edge، همان روشی است که در کروم انجام می‌شود. کلیک کنید روی قفل کردن آیکون (مشاهده اطلاعات سایت) در سمت چپ نوار آدرس مرورگر، و روی آن کلیک کنید مجوز این سایت. آ تنظیمات تب با همان گزینه هایی که در آن مشاهده می کنید باز می شود کروم تنظیمات. تنظیمات دلخواه را تنظیم کنید (محل، میکروفون، دوربین، تصاویرو غیره) به اجازه شما می توانید سایت را به لیست مورد اعتماد اضافه کنید.

علاوه بر این، شما همچنین می توانید خاموش کنید پیشگیری از ردیابی برای این سایت گزینه. در غیر این صورت، می توانید آن را باز کنید اجرا کن کنسول (پیروزی + آر) و تایپ کنید inetcpl.cpl برای باز کردن ویژگی های اینترنت گفتگو.

اکنون می توانید سایت مورد اعتماد را از طریق ویندوز اضافه کنید ویژگی های اینترنت.

خواندن: نحوه بازنشانی Internet Options به حالت پیش فرض در ویندوز

3]وب سایت های قابل اعتماد را در موزیلا فایرفاکس اضافه کنید

اضافه کردن سایت های قابل اعتماد

موزیلا فایرفاکس اضافه کردن سایت‌های قابل اعتماد به مرورگر را از طریق مدیریت مجوز خود برای کاربران بسیار ساده می‌کند. تنها کاری که باید انجام دهید این است که روی آن کلیک کنید سپر در سمت چپ نوار آدرس مرورگر قرار گرفته و آن را خاموش کنید حفاظت ردیابی پیشرفته گزینه. اکنون وب سایت به لیست Allow مرورگر اضافه می شود و دیگر مانع از بازدید شما از سایت نخواهد شد.

خواندن: دسترسی ممنوع است، شما اجازه دسترسی به این سرور را ندارید

چگونه Safe Browsing در Edge را فعال کنم؟

مایکروسافت اج آن را بسیار بهتر و جالب تر از سایر مرورگرها می کند. این شامل ویژگی امنیتی جدید آن است – افزایش امنیت در وب. در حالی که این می‌تواند به‌طور پیش‌فرض برای اکثر کاربران روشن شود، در غیر این صورت، می‌توانید استثناهای امنیتی پیشرفته را در Edge فعال کنید تا از مرور ایمن در مرورگر اطمینان حاصل کنید.

چگونه می توانم سایت های مورد اعتماد را در ویندوز راه اندازی کنم؟

گاهی اوقات، به دلیل تنظیمات سختگیرانه امنیتی رایانه شخصی ویندوز خود، ممکن است نتوانید به وب سایت های خاصی در مرورگر (Chrome، Edge یا Firefox) دسترسی پیدا کنید. خوشبختانه، شما می توانید سایت را از طریق فهرست سایت های مورد اعتماد اضافه کنید ویژگی های اینترنت بر روی رایانه شخصی خود و باید بتوانید طبق معمول به وب سایت دسترسی پیدا کنید.

امیدواریم از این مقاله مجله هشت پیک نیز استفاده لازم را کرده باشید و در صورت تمایل آنرا با دوستان خود به اشتراک بگذارید و با امتیاز از قسمت پایین و درج نظرات باعث دلگرمی مجموعه مجله 8pic باشید

امتیاز بدهید
اشتراک گذاری

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *