پایین ترین قیمت در ماه های اخیر در اپل 1 ترابایتی iPad Pro

زمان مطالعه: 2 دقیقه

به گزارش مجله هشت پیک به نقل از Android Authority اندروید اتوریتی

برنامه های نمایش اپل iPad Pro M2 2022

الیور کرگ / Android Authority

در حالی که از نظر درصد کاهش متوسطی دارد، این در واقع بهترین قیمت در ماه‌های اخیر در تبلت قدرتمند اپل و تنها 50 دلار از پایین‌ترین قیمتی است که تا به حال ردیابی کرده‌ایم. اگر در نسخه 1 ترابایتی به فضای ذخیره‌سازی کافی نیاز ندارید، دیگر ظرفیت‌های دستگاه نیز در حال حاضر در معرض کاهش هستند. مقرون به صرفه ترین مدل 128 گیگابایتی با قیمت 1049 دلار است.

Pro 12.9 اینچی اپل 2022 (1 ترابایت، Wi-Fi)iPad Pro 12.9 اینچی اپل 2022 (1 ترابایت، Wi-Fi)
AA توصیه می شود

iPad Pro 12.9 اینچی اپل 2022 (1 ترابایت، Wi-Fi)

نسخه 2022 پرو یک نیروگاه است.

آیپد پرو 2022 (در هر دو نسخه 11 اینچی و 12.9 اینچی) بر روی توان مدل های 2021 با سیلیکون M2 بهبود یافته اپل ساخته شده است. همچنین پشتیبانی از شناور برای Apple Pencil را اضافه می‌کند، مجموعه اتصال را ارتقا می‌دهد و همه ویژگی‌های جدید 16 را به ارمغان می‌آورد.

ممکن است گران باشد، اما این تخته سنگ باورنکردنی به راحتی یکی از بهترین تبلت های موجود در بازار است. آی‌پد پرو 2022 که از تراشه عضلانی Apple M2 پشتیبانی می‌کند، در تست‌های بنچمارک از نسل قبلی خود و حتی بسیاری از لپ‌تاپ‌ها بهتر عمل می‌کند. همراه با رابط کاربری دلپذیر، CPU ناوبری روان و اجرای وظایف سخت مانند بازی و ویرایش رسانه را ارائه می دهد. با عمر باتری چشمگیر 10 تا 10.5 ساعت با یک بار شارژ برای مدل 12.9 اینچی، قابلیت استفاده یک روز کامل را دارد. ظاهر شیک و ظریف این تبلت یادآور مدل قبلی خود است، در حالی که صفحه نمایش Liquid Retina XDR، مجهز به فناوری ProMotion و mini-LED، رنگ های زنده و نرخ تازه سازی پویا 120 هرتز را ارائه می دهد.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  7 راه برای رفع نویز استاتیک یا صدای وزوز در iPad

این معامله آیپد پرو هر لحظه ممکن است به پایان برسد، طبیعت زودگذر تخفیف های آمازون چنین است. از طریق ویجت بالا بیشتر بیاموزید.

امتیاز بدهید
اشتراک گذاری

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *