نقد و بررسی صرافی بینگ ایکس

زمان مطالعه: 4 دقیقه

 

ارزهای دیجیتال این روزها به یکی از دارایی‌های پرطرفدار و سودده تبدیل شده‌اند که می‌توانند پیشنهاد خوبی برای سرمایه‌گذاری باشند. اگر دوست دارید شانس خود را امتحان کنید و با تکیه بر دانش اقتصادی به سوددهی برسید، بازار کریپتو پیشنهاد معقول و مطلوبی خواهد بود؛ البته به شرط آن‌که نحوه فعالیت در بازار را به خوبی یاد بگیرید و به مراجع معتبر نیز مراجعه کنید. انتخاب صرافی مناسب، یکی از مهم‌ترین مواردی است که در یادگیری کریپتو باید به آن پرداخته شود. از این‌رو تصمیم گرفته‌ایم که این متن را به معرفی صرافی بینگ ایکس اختصاص دهیم. همراه ما باشید.

معرفی صرافی معتبر BingX برای ایرانیان

از زمانی که صرافی‌های معتبر جهانی مانند بایننس ایرانیان را تحریم کردند، مشکلات عدیده‌ای برای کاربران ما ایجاد شد. بسیاری از این صرافی‌ها هر IP مربوط به ایران را مسدود و دارایی حساب آن را بلاک می‌کردند‌‌؛ به‌همین‌خاطر کاربران مجبور به انتخاب صرافی‌های گمنام خارجی یا صرافی‌های ایرانی می‌شدند. این موضوع تا زمانی ادامه داشت که یک صرافی معتبر خارجی به نام بینگ ایکس، فعالیت خود را در کشور سنگاپور شروع کرد. صرافی bingx یک پلتفرم آنلاین برای مبادله ارزهای دیجیتال و چند دارایی دیگر است که با داشتن تمام مجوزها به‌صورت کاملا قانونی فعالیت می‌کند. هر یک از این مجوزها در صفحه اصلی سایت مرجع قابل بررسی و تحلیل هستند.

بینگ‌ ایکس در سال ۲۰۱۸ شروع به‌کار کرده و در طی این چند سال توانسته نظر کاربران را به خود جلب کند؛ به‌همین‌خاطر است که در رتبه‌بندی CoinMarketCap، رتبه ۳۷ را به خود اختصاص داده است. می‌دانیم که باتوجه‌به تعدد صرافی‌ها، کسب چنین رتبه‌ای نیازمند مزایای فراوان است. شاید برایتان جالب باشد که بینگ ایکس تنها برای تریدینگ کریپتو نیست و می‌توان دارایی‌های دیگری را نیز از طریق آن خرید و فروش کرد. فارکس یکی از حوزه‌های فعالیت صرافی BingX است که مورد توجه قرار گرفته و دستتان را برای کسب سود باز می‌گذارد.

چه مزایایی BingX را از دیگر صرافی‌ها متمایز می‌کند؟

آن‌چه تاکنون گفته شد، تنها شرح مختصری از چیستی صرافی بینگ ایکس بود. برای آن‌که برتری این پلتفرم نسبت‌به سایر مراجع را درک کنید، لازم است به مزایای این صرافی بین‌المللی بپردازیم. برخی از مهم‌ترین مزیت‌های پلتفرم bingX در ادامه قید شده‌اند.

عدم نیاز به احراز هویت

مهم‌ترین نکته‌ای که سبب معروف شدن هرچه بیشتر این صرافی شد، عدم نیاز به احراز هویت بود. همان‌طور که می‌دانید احراز هویت برای ایرانیان امکان‌پذیر نیست و از آنجا که تقریبا همه صرافی‌های خارجی این مرحله را اجباری کرده‌اند، پیدا کردن یک صرافی مثل bingX می‌تواند بسیار کمک‌کننده باشد. شما می‌توانید در این پلتفرم بدون نیاز به احراز هویت، روزانه تا سقف ۵۰ هزار دلار برداشت کنید. باید بدانید این صرافی اعلام کرده که هیچ مشکلی با فعالیت ایرانیان ندارد و حتی احراز هویت آن‌ها نیز مجاز است.

ارائه خدمات به بیش‌از صد کشور از سراسر دنیا

بینگ ایکس یک صرافی بین‌المللی است و خدمات آن تنها محدود به آسیا هم نمی‌شود. این پلتفرم به بیش‌از ۱۰۰ کشور دنیا خدمت‌رسانی می‌کند و بسیار جامع است. روزانه هزاران کاربر از سرتاسر دنیا در سایت یا اپلیکیشن bingX دارایی‌های دیجیتال خود را با هم معامله می‌کنند و از این تبادل، سود می‌برند.

پشتیبانی از دارایی‌های مختلف

یک مزیت بالقوه درباره صرافی مذکور این است که دارایی‌های مختلفی را پشتیبانی می‌کند و شما می‌توانید در آن واحد انواع مختلفی از دارایی‌ها را خرید و فروش کنید. به‌غیر از کریپتوکارنسی و فارکس، امکان مبادله NFT نیز در این بستر وجود دارد. کافیست آثار دیجیتال خود را به توکن تبدیل کرده و از این طریق، درآمدزایی کنید.

ارائه ارزهای دیجیتال متنوع

اگر فقط و فقط قصد فعالیت در بازار رمزارزها را دارید، باز هم bingX بهترین انتخاب برای شماست؛ چرا که بیش از ۵۰۰ ارز دیجیتال را ارائه می‌کند و روزبه‌روز هم بر تعداد این ارزها افزوده می‌شود. تمام ارزهای پرفروش، میم کوین‌ها و … در فهرست بینگ ایکس قرار گرفته‌اند و امکان خرید و فروش آن‌ها در کمتر از ۱۰ دقیقه را خواهید داشت.

ارائه جدیدترین قابلیت‌ها برای تریدینگ

در تریدینگ ارز دیجیتال دسترسی به ابزارها و ربات‌های مختلف بسیار مهم است. صرافی بینگ ایکس امکان بهره‌مندی از قابلیت‌های گوناگون را برای شما فراهم کرده است. باید بدانید که این پلتفرم به‌عنوان بزرگ‌ترین پلتفرم کپی تریدینگ شناخته می‌شود و تریدرهای مطرحی از آن برای تبادل ارزها استفاده می‌کنند.

کارمزد حداقلی صرافی برای معاملات

استفاده از مزایای گفته‌شده در صورتی بهینه خواهد بود كه با حداقل هزینه به آن‌ها دسترسی داشته باشید. خبر خوش این است که کارمزد بینگ‌ایکس دقیقا مشابه بایننس و برابر با ۰.۰۴ درصد است. به عبارتی باید ۰.۰۴ درصد از حجم هر معامله را به‌عنوان کارمزد به صرافی پرداخت کنید. این رقم کاملا اقتصادی و توجیه‌پذیر است.

آیا صرافی بینگ‌ایکس معایبی هم دارد؟

پس از بررسی مزایای متعدد این صرافی مطرح، باید به این سوال پاسخ دهیم که آیا bingX معایبی نیز دارد؟ بدیهی است هیچ پلتفرمی آن قدر بی‌عیب و نقص نیست که هیچ نکته منفی درباره آن وجود نداشته باشد. مهم این است که مزایا و معایب را در کنار هم بررسی کنید و به یک جمع‌بندی نهایی برسید‌. اگر نسبت مزایا به معایب به‌طور قابل ملاحظه‌ای بیشتر است، می‌توان پلتفرم را برای معاملات انتخاب کرد. برخی از نکات منفی bingX را مرور می‌کنیم:

  • اطلاعات جامع و کاملی درباره بنیان‌گذاران این صرافی در دسترس نیست.

  • تعداد رگولاتوری‌های این صرافی در مقایسه با پلتفرم‌های درجه یک جهانی مثل بایننس، کوکوین و … به مراتب کمتر است.

  • ذخیره سرد دارایی‌ها به منظور تأمین امنیت در این صرافی به اثبات نرسیده است.

نتیجه‌گیری

باتوجه‌به آنچه گفته شد، انتخاب صرافی بینگ ایکس برای تبادل ارزها یا حتی معامله طلا و فارکس منطقی به نظر می‌رسد. با این‌حال انتخاب با شماست و هیچ کس جز خودتان مسئول سود و زیان در بازارهای مالی نخواهد بود. اگر به اطلاعات بیشتری درباره bingX احتیاج دارید یا می‌خواهید در پلتفرم ثبت‌نام کنید، در این وب‌سایت تمامی اطلاعات مورد نیاز به زبانی ساده برایتان شرح داده شده‌اند. لازم به ذکر است که وب‌سایت رسمی bingX نیز دارای پشتیبانی فارسی است و هر زمان نیاز به کمک داشته باشید، می‌توانید از پشتیبانان این پلتفرم کمک بگیرید.

امتیاز بدهید
اشتراک گذاری

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *