نحوه قفل کردن برنامه ها در اندروید (و چرا باید)

زمان مطالعه: 4 دقیقه

با مجله هشت پیک با مقاله ی نحوه قفل کردن در اندروید (و چرا باید) همراه ما باشید

اگر می‌خواهید به طور موقت امنیت دستگاه Android خود را افزایش دهید، مانند Google Pixel 8 Pro یا Samsung Galaxy S24 Ultra، از قفل برنامه استفاده کنید.

احتمالاً در موقعیتی قرار گرفته‌اید که به شخص دیگری اجازه می‌دهید از تلفن شما برای انجام یک بازی یا استفاده از یک برنامه خاص استفاده کند، اما نمی‌خواهید بقیه گوشی شما را زیر و رو کند. اینجاست که قفل کردن برنامه واقعاً می‌تواند مفید باشد – و تنظیم آن ب آسان است.

پین کردن برنامه در Android نشان می دهد که روی تلفن بین دو نفر منتقل می شود.

چرا باید برنامه ها را در اندروید قفل کنید؟

هنگامی که یک برنامه را در دستگاه Android خود قفل می کنید، بلافاصله دسترسی به آن را محدود می کنید. کاربر باید یک پین، الگو، اثر انگشت یا سایر اطلاعات کاربری را ارائه کند تا قفل دستگاه را فراتر از برنامه قفل شده باز کند.

قفل کردن یک برنامه به طور خودکار داده های آن را رمزگذاری نمی کند. در حالی که مانعی برای دسترسی ایجاد می کند، شخصی که به تلفن شما دسترسی دارد و از اعتبارنامه باز کردن قفل شما آگاهی دارد، همچنان می تواند به داده های برنامه دسترسی داشته باشد.

وقتی یک برنامه را پین می کنید، دسترسی به سایر برنامه ها و عملکردهای دستگاه خود را محدود می کنید. این به شما کمک می کند تا روی کار در حال انجام تمرکز کنید، چه در حال کار بر روی یک برنامه یا انجام یک بازی.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  10 راه حل برتر برای صفحه سفید فیس بوک در آیفون، اندروید و وب

پین کردن برنامه یک حفاظت از حریم خصوصی است. اگر می‌خواهید تلفن خود را به کسی بدهید، پین کردن برنامه به او اجازه می‌دهد از برنامه پین‌شده استفاده کند و در عین حال مطمئن شود که نمی‌تواند به سایر برنامه‌ها، عکس‌ها، ‌ها یا اطلاعات خصوصی شما دسترسی داشته باشد و خیالتان راحت باشد.

پین کردن برنامه برای والدینی که می‌خواهند میزان استفاده از تلفن فرزندانشان را کنترل کنند، مفید است. والدین می توانند با پین کردن یک برنامه آموزشی یا بازی اطمینان حاصل کنند که فرزندانشان محتوا را مشاهده نمی کنند یا خرید نمی کنند.

کشوی برنامه در Moto G Stylus 5G (2024).

نحوه قفل کردن برنامه ها در اندروید

روش پیشنهادی برای قفل کردن برنامه ها در اندروید استفاده از قابلیت پین کردن داخلی است. قابلیت پین کردن اندروید که به عنوان پین کردن صفحه نیز شناخته می شود، یک ابزار امنیتی است که به شما امکان می دهد دستگاه خود را روی یک برنامه قفل کنید.

مرحله 1: برای شروع، وارد قسمت شوید برنامه تنظیمات در دستگاه اندرویدی شما. جستجو و انتخاب کنید پین کردن برنامه.

گام 2: در صفحه بعد، به پایین بروید و انتخاب کنید پین کردن برنامه. باید در حالت خاموش باشد.

اسکرین شات نحوه باز کردن App Pinning در Android را نشان می دهد.

مرحله 3: روشن کنید پین کردن برنامه. انتخاب کنید خوب.

اسکرین شات نحوه فعال کردن پین کردن برنامه در اندروید را نشان می دهد.

مرحله 4: مرحله بعدی این است که برنامه را باز کنید می خواهید سنجاق کنید پس از باز شدن برنامه، بالا کشیدن از پایین صفحه نمایش خود را برای دیدن برنامه های اخیرا باز شده است.

مرحله 5: انتخاب کنید نماد برنامه، سپس انتخاب کنید سنجاق از منو انتخاب کنید فهمیدم برای تایید انتخاب شما اکنون برنامه پین ​​شده است.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  5 اپلیکیشن اندرویدی که این هفته نباید از دست بدهید
اسکرین شات نشان می دهد که یک برنامه در اندروید پین شده است.

مرحله 6: برای برداشتن پین یک مورد، آن را فشار داده و نگه دارید دکمه های برگشت و نمای کلی (یا صفحه اصلی)..

پین کردن برنامه برای هر برنامه/بازی نصب شده بر روی گوشی شما کار می کند، بنابراین با خیال راحت از آن هر طور که صلاح می دانید استفاده کنید. همچنین محدودیتی برای چند بار پین کردن یک برنامه یا مدت زمانی که بتوانید آن را پین کنید وجود ندارد.

امیدواریم از این مقاله نحوه قفل کردن برنامه ها در اندروید (و چرا باید) مجله هشت پیک نیز استفاده لازم را کرده باشید و در صورت تمایل آنرا با دوستان خود به اشتراک بگذارید و با امتیاز از قسمت پایین و درج نظرات ، ما را در مجله 8pic همراهی کنید . همچنین سایت هشت پیک فضای رایگان برای آپلود عکس و آپلود فایل را در بخش آپلود سنتر برای شما مهیا کرده است و آماده ی میزبانی از فایلهای شماست . در بخش مجله نیز میتوانید همواره از به روزترین مقالات هشت پیک استفاده کنید

 

امتیاز بدهید
اشتراک گذاری

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *