نحوه دانلود WatchOS 11 بر روی Apple Watch خود همین حالا

زمان مطالعه: 6 دقیقه

با مجله هشت پیک با مقاله ی نحوه دانلود بر روی Apple Watch خود همین حالا همراه ما باشید

در حالی که آی او اس 18 و Apple Intelligence بزرگترین اخبار در کنفرانس جهانی توسعه دهندگان اپل (WWDC 2024) در سال جاری بودند، این شرکت همچنین برخی به روز رسانی های ب مهم را برای دستگاه های دیگر خود از جمله watchOS 11 برای پوشیدنی های محبوب خود به نمایش گذاشت.

امسال، اپل برخی از مدل های را پشت سر گذاشته است. watchOS 11 تنها برای اپل واچ سری 6 2020 و مدل‌های جدیدتر، از جمله Apple Watch Ultra در دسترس خواهد بود، اما برای آن‌هایی که ویژگی بار تمرینی جدیدی برای بهینه‌سازی تمرینات شما، برنامه Vitals برای کمک به ردیابی معیارهای مهم سلامتی و توانایی در نهایت یک روز مرخصی از بستن حلقه های خود.

اپل تا اواخر سال جاری، watchOS 11 را برای عموم عرضه نخواهد کرد، احتمالاً تقریباً همزمان با معرفی Apple Watch Series X. با این حال، خبر خوب برای افرادی که می‌خواهند زودتر با ویژگی‌های جدید بازی کنند این است که قبل از رسیدن به آن زمان، تعداد زیادی نسخه بتا می‌رسند. این کار با اولین نسخه بتای توسعه دهنده watchOS 11 آغاز می شود که مدت کوتاهی پس از WWDC Keynote اپل در دسترس قرار گرفت.

از آنجایی که اپل اکنون نسخه‌های بتای توسعه‌دهنده خود را برای هرکسی که مایل به ثبت نام برای یک حساب توسعه‌دهنده رایگان و موافقت با شرایط است، در دسترس قرار می‌دهد، افراد مشتاق می‌توانند همین حالا وارد watchOS 11 شوند. با این حال، توصیه می کنیم چند هفته صبر کنید، مگر اینکه واقعاً بدانید که در چه چیزی هستید. اپل معمولاً نسخه‌های بتا عمومی خود را از نسخه‌های اصلی watchOS در اوایل ماه جولای ارسال می‌کند، که می‌توانید روی پایداری آن‌ها نسبت به این نسخه‌های بتا اولیه توسعه‌دهنده حساب کنید.

به هر حال، این بتاهای توسعه‌دهنده برای افراد ضعیف نیستند. آنها قصد دارند به توسعه دهندگان اجازه دهند برنامه های خود را برای انتشار نهایی در ماه سپتامبر آماده کنند، و اپل فقط قصد دارد توسعه دهندگان آنها را روی دستگاه های آزمایشی نصب کنند که هیچ چیز مهمی روی آنها وجود ندارد. این در مورد هر نسخه بتای توسعه دهندگان اپل صادق است، اما در مورد اپل واچ باید احتیاط بیشتری به خرج دهید، زیرا هیچ راهی برای برگرداندن این ابزار پوشیدنی به نسخه قبلی watchOS وجود ندارد. اگر چیزی آنطور که انتظار دارید در نسخه بتای watchOS 11 کار نکند، منتظر خواهید ماند تا نسخه بتا بعدی برای یک اصلاح احتمالی برسد.

در آخر، ذکر این نکته مهم است که گارانتی اپل شامل دستگاه‌هایی که نرم‌افزار بتا دارند را پوشش نمی‌دهد. اگر با Apple Watch خود با نصب بتای watchOS 11 بر روی آن به مشکل برخوردید، هیچ کمکی از Genius Bar محلی یا ارائه دهنده خدمات مجاز اپل (AASP) دریافت نخواهید کرد. برخلاف آیفون، آی‌پد یا مک، دیگر راهی برای بازگشت به آخرین نسخه عمومی نخواهید داشت.

با در نظر گرفتن تمام این موارد، در اینجا نحوه دسترسی به نسخه بتا توسعه دهنده watchOS 11 در صورتی که مایل به پذیرش خطر هستید، در اینجا آمده است.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  چگونه شماره خود را در گوشی اندرویدی خود خصوصی کنیم

توجه داشته باشید که قبل از نصب بتای watchOS 11 بر روی اپل واچ، باید نسخه بتای آی او اس 18 را نیز در آیفون خود اجرا کنید.

اپل واچ سری 9 شارژ می شود.

از اپل واچ خود نسخه پشتیبان تهیه کنید

اولین کاری که باید قبل از نصب هر آپدیت جدید watchOS انجام دهید این است که از داشتن یک نسخه پشتیبان خوب از Apple Watch خود اطمینان حاصل کنید. این حتی زمانی که با یک نسخه بتا توسعه‌دهنده اولیه سروکار دارید، بیشتر صادق است. به یاد داشته باشید، اپل انتظار دارد که این نسخه‌های بتا فقط روی دستگاه‌های آزمایشی نصب شوند که هیچ چیز مهمی بر روی آن‌ها وجود ندارد، بنابراین هیچ تضمینی وجود ندارد که داده‌های اپل واچ شما از طریق فرآیند به‌روزرسانی بدون آسیب وارد شوند.

می توانید دستورالعمل های مربوط به این موضوع را در مقاله ما در مورد نحوه پشتیبان گیری از ساعت اپل بیابید.

در حالی که نمی‌توانید Apple Watch خود را به watchOS 10 برگردانید، اگر مشکلی پیش بیاید، می‌توانید این نسخه پشتیبان را در نسخه بتای توسعه‌دهنده watchOS 11 بازیابی کنید. همچنین در صورتی که اپل واچ شما به طور کامل از کار بیفتد و باید به اپل واچ جدیدی که دارای watchOS 10 است برگردید، ارزش آن را دارد که یک نسخه پشتیبان اضافی روی رایانه خود نگه دارید. از آنجایی که بک آپ اپل واچ شما در آیفون ذخیره می شود، می توانید این کار را انجام دهید. با پشتیبان گیری از آیفون خود در مک یا رایانه شخصی.

برنامه تنظیمات در آیفون که نسخه بتای توسعه دهنده آی او اس 18 را نشان می دهد.
 

نسخه بتای توسعه دهنده آی او اس 18 را روی آیفون خود نصب کنید

از آنجایی که Apple Watch شما اساساً از iPhone شما جدا نیست، هر نسخه اصلی watchOS به یک نسخه آی او اس مربوطه در آیفون نیاز دارد. این به این معنی است که تا زمانی که آیفون شما نسخه بتای توسعه دهنده آی او اس 18 را اجرا نکند، نمی توانید بتای توسعه دهنده watchOS 11 را نصب کنید.

راهنمای ما در مورد نحوه دانلود آی او اس 18 در آیفون خود را برای دستورالعمل های ثبت نام برای یک حساب توسعه دهنده رایگان اپل و نصب آی او اس 18 بتا در آیفون خود بررسی کنید. پس از انجام این کار، برگردید و به بخش بعدی ادامه دهید.

ویژگی های watchOS 11
سیب

WatchOS 11 بتا را روی Apple Watch خود نصب کنید

همه نسخه‌های بتای توسعه‌دهنده اپل اکنون به صورت رایگان در دسترس هستند، اگرچه باید با ثبت نام برای یک حساب توسعه‌دهنده رایگان، در برنامه بتای توسعه‌دهنده شرکت کنید. چه در حال نصب نسخه بتای توسعه دهنده آی او اس 18 یا بتای توسعه دهنده watchOS 11 باشید، این فرآیند یکسان است، بنابراین پس از ثبت نام، آماده دانلود همه و همه آنها هستید. شما فقط باید نسخه بتا را در دستگاه هایی فعال کنید که می خواهید آنها را نصب کنید. در اینجا نحوه فعال کردن دانلودهای بتای watchOS در Apple Watch آورده شده است:

مرحله 1: باز کن برنامه تماشا در آیفون شما

گام 2: انتخاب کنید عمومی.

مرحله 3: انتخاب کنید به روز رسانی نرم افزار.

مرحله 4: انتخاب کنید به روز رسانی بتا. توجه داشته باشید که این تنها در صورتی ظاهر می شود که آیفون و اپل واچ شما تشخیص دهند که Apple ID شما بخشی از یک برنامه بتا است. صفحه بعدی لیستی از نسخه های بتا را نشان می دهد که Apple ID شما واجد شرایط دانلود است.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  نحوه ردیابی خواب با اپل واچ: راهنمای کامل
آیفون تنظیماتی را برای فعال کردن به‌روزرسانی‌های بتای برنامه‌نویس watchOS 11 نشان می‌دهد.

مرحله 5: انتخاب کنید WatchOS 11 Developer Beta.

مرحله 6: انتخاب کنید بازگشت از گوشه بالا سمت چپ شما به صفحه اصلی به‌روزرسانی نرم‌افزار برمی‌گردید و ساعت بتای توسعه‌دهنده watchOS 11 باید پس از یک یا دو ثانیه ظاهر شود (آیکون watchOS 10 را نادیده بگیرید زیرا به نظر می‌رسد اپل فراموش کرده آن قسمت را به‌روزرسانی کند).

آیفون در حال نمایش به‌روزرسانی نرم‌افزار توسعه‌دهنده watchOS 11.

مرحله 7: اپل واچ خود را روی شارژر قرار دهید و مطمئن شوید که در محدوده آیفون شما قرار دارد و به Wi-Fi متصل است.

مرحله 8: انتخاب کنید دانلود و نصب برای شروع نصب watchOS 11 بتا.

ممکن است از چند دقیقه تا یک ساعت طول بکشد تا نسخه بتا را دانلود کنید، آن را آماده کنید و سپس آن را روی Apple Watch خود نصب کنید. اگر دوست دارید، می‌توانید به پوشیدن و استفاده از اپل واچ خود تا زمانی که watchOS 11 بتا دانلود می‌شود، ادامه دهید، اما باید حداقل تا 50 درصد شارژ شود و قبل از شروع به‌روزرسانی روی شارژر خود قرار داده شود و روی آن باقی بماند.

تنظیمات بتای توسعه‌دهنده watchOS 11 فعال باقی می‌ماند و به‌روزرسانی‌های بتای آینده را می‌توان با بازگشت به این صفحه نصب کرد.

همچنین اگر می‌خواهید دریافت نسخه‌های بتا watchOS 11 را متوقف کنید، می‌توانید تنظیمات به‌روزرسانی‌های بتا را خاموش کنید. با این کار اپل واچ شما به watchOS 10 بر نمی گردد. شما به سادگی هر نسخه بتایی را که در حال حاضر اجرا می کنید، حفظ خواهید کرد، بدون اینکه هیچ به روز رسانی بعدی تا زمان انتشار نسخه نهایی در پاییز نمایش داده نشود. احتمالاً این چیزی نیست که شما می خواهید انجام دهید، مگر اینکه نسخه جدیدی از نسخه بتا در آینده وجود داشته باشد که مشکلی جدی ایجاد کند. در این صورت، می‌توانید از این برای رد شدن از آن نسخه استفاده کنید و زمانی که نسخه پایدارتر دیگری آمد دوباره آن را روشن کنید. همچنین می‌توانید از این تنظیم برای جابه‌جایی به نسخه بتا عمومی پس از دردسترس شدن، احتمالاً در ماه جولای، استفاده کنید. آ watchOS 11 نسخه بتای عمومی این گزینه باید در همان منو ظاهر شود.

امیدواریم از این مقاله نحوه دانلود WatchOS 11 بر روی Apple Watch خود همین حالا مجله هشت پیک نیز استفاده لازم را کرده باشید و در صورت تمایل آنرا با دوستان خود به اشتراک بگذارید و با امتیاز از قسمت پایین و درج نظرات ، ما را در مجله 8pic همراهی کنید . همچنین سایت هشت پیک فضای رایگان برای آپلود عکس و آپلود فایل را در بخش آپلود سنتر برای شما مهیا کرده است و آماده ی میزبانی از فایلهای شماست . در بخش مجله نیز میتوانید همواره از به روزترین مقالات هشت پیک استفاده کنید

 

امتیاز بدهید
اشتراک گذاری

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *