نحوه خاموش کردن Apple TV با یا بدون ریموت

زمان مطالعه: 7 دقیقه

با مجله هشت پیک با مقاله ی نحوه خا کردن Apple TV با یا بدون ریموت همراه ما باشید

Apple TV کم کم به محبوبیت طرفداران تبدیل می شود، به خصوص برای کسانی که قبلاً بخشی از اکوسیستم اپل هستند. اما با نبود دکمه فیزیکی پاور، یادگیری نحوه خاموش کردن آن ممکن است سخت باشد. به خواندن ادامه دهید تا درباره خاموش کردن دستگاه Apple TV خود با یا، در صورت در دسترس نبودن، بدون کنترل از راه دور بیشتر بدانید.

نحوه خاموش کردن Apple TV با یا بدون ریموت

دکمه پاور روی کنترل Apple TV می تواند به شما کمک کند دستگاه و تلویزیون خود را خاموش کنید. یا اگر دارید، از برنامه Remote برای انجام همین کار استفاده کنید. اما اگر بخواهید اپل تی وی را بدون خاموش کردن تلویزیون خود خاموش کنید چه؟ ما به تمام سوالات شما در این راهنما پاسخ داده ایم. اجازه دهید آنها را گام به گام بررسی کنیم.

نحوه خاموش کردن Apple TV با استفاده از ریموت

Apple TV شما مجهز به یک مرکز کنترل است که می تواند به خاموش کردن تلویزیون شما کمک کند. با این حال، اگر در دسترس نیست، می توانید از منوی تنظیمات برای انجام همین کار استفاده کنید. یا اگر کنترل از راه دور سیری دارید، Apple TV خود را با استفاده از دستورات صوتی نیز خاموش کنید. برای انجام آن مراحل زیر را دنبال کنید.

I. استفاده از دکمه پاور

مرحله 1: در کنترل Apple TV، دکمه روشن/خاموش را فشار دهید تا Control Center باز شود. از طرف دیگر، برای انجام همین کار، دکمه Home را به مدت طولانی فشار دهید.

گام 2: در اینجا، Power Off را انتخاب کنید.

خاموش کردن را انتخاب کنیدخاموش کردن را انتخاب کنید

مرحله 1: در Apple TV خود، برنامه تنظیمات را با استفاده از کنترل از راه دور باز کنید.

تنظیمات 2 را انتخاب کنیدتنظیمات 2 را انتخاب کنید

گام 2: به پایین اسکرول کنید و Sleep Now را انتخاب کنید.

Sleep Now را انتخاب کنیدSleep Now را انتخاب کنید

III. با استفاده از سیری

مرحله 1: دکمه Siri را روی کنترل از راه دور Apple TV Siri خود فشار دهید.

دکمه سیری را طولانی فشار دهیددکمه سیری را طولانی فشار دهید

گام 2: هنگامی که سیری روی صفحه ظاهر شد، از سیری بخواهید که Apple TV شما را خاموش کند.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  نحوه استفاده از تایپ صوتی در پرونده های گوگل در تلفن همراه و دسک تاپ
سیری را باز کنیدسیری را باز کنید

حالا چند دقیقه صبر کنید تا سیری دستور شما را پردازش کند. پس از انجام این کار، دستگاه Apple TV و صفحه تلویزیون شما، به طور کلی، خاموش می شوند.

آیا می توانید Apple TV خود را بدون کنترل از راه دور خاموش کنید

اگر نمی توانید کنترل Apple TV خود را پیدا کنید یا نمی خواهید از آن استفاده کنید، از برنامه Apple TV Remote برای خاموش کردن Apple TV بدون استفاده از کنترل از راه دور استفاده کنید. قبل از شروع، مطمئن شوید که آیفون شما به همان شبکه Wi-Fi متصل است و به Apple TV شما متصل است. در اینجا نحوه انجام آن آمده است.

مرحله 1: در آیفون خود، از گوشه سمت راست بالا به پایین بکشید تا Control Center را باز کنید. در اینجا، روی نماد برنامه Remote ضربه بزنید.

گام 2: سپس روی نماد پاور در گوشه سمت راست بالا ضربه بزنید.

این باید Control Center را در Apple TV شما باز کند.

مرحله 3: اکنون، روی هر جایی از صفحه لمسی برنامه Remote آیفون خود ضربه بزنید تا گزینه Power Off را در Apple TV خود انتخاب کنید.

از ترک پد استفاده کنیداز ترک پد استفاده کنید

این باید بلافاصله Apple TV شما را خاموش کند. اگر سیگنال Wi-Fi شما ضعیف است یا اتصال قطع شده است، کمی صبر کنید تا Apple TV به فرمان خاموش کردن پاسخ دهد. اگر برنامه Apple TV Remote در آیفون شما کار نمی کند، می توانید مقاله دیگر ما را نیز بررسی کنید.

امتیاز: نحوه تنظیم تایمر خواب در Apple TV

تلویزیون های اپل مجهز به تایمرهای خواب هستند که به طور خودکار جعبه را پس از مدت زمان مشخصی عدم فعالیت خاموش می کنند. اگر خیلی مشتاق خاموش کردن دستگاه Apple TV با استفاده از کنترل از راه دور نیستید یا نمی خواهید نگران خاموش کردن آن بعد از یک شب فیلم باشید، می توانید از این استفاده کنید. برای انجام این کار، می توانید از مرکز کنترل یا در صورت در دسترس نبودن، از منوی تنظیمات استفاده کنید. در اینجا چگونه است.

I. استفاده از مرکز کنترل

مرحله 1: در کنترل از راه دور Apple TV، دکمه Home را به مدت طولانی فشار دهید تا مرکز کنترل باز شود.

دکمه Home را فشار دهیددکمه Home را فشار دهید

گام 2: سپس، از کنترل از راه دور برای انتخاب تایمر خواب استفاده کنید.

تایمر خواب را انتخاب کنیدتایمر خواب را انتخاب کنید

مرحله 3: اکنون گزینه های مدت زمان تایمر را مرور کرده و مورد مربوطه را انتخاب کنید.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  7 راه حل برتر برای بار نشدن پیام های دوستیابی فیس بوک در اندروید و آیفون
مدت زمان تایمر را انتخاب کنیدمدت زمان تایمر را انتخاب کنید

اگر به دنبال گزینه های تایمر طولانی تری هستید، از منوی تنظیمات استفاده کنید. به خواندن ادامه دهید تا بدانید چگونه.

II. با استفاده از تنظیمات

مرحله 1: منوی تنظیمات را از صفحه اصلی باز کنید.

گام 2: در اینجا General را انتخاب کنید.

General را انتخاب کنیدGeneral را انتخاب کنید

مرحله 3: سپس گزینه Sleep After را انتخاب کنید.

Sleep After را انتخاب کنیدSleep After را انتخاب کنید

مرحله 4: اکنون گزینه ها را مرور کرده و مورد مربوطه را انتخاب کنید.

توجه داشته باشید: انتخاب Never باعث می شود دستگاه روشن بماند مگر اینکه Apple TV را به صورت دستی خاموش کنید. بنابراین، مطمئن شوید که به جای آن یک مدت زمان انتخاب کنید.

مدت زمان تایمر خواب را انتخاب کنیدمدت زمان تایمر خواب را انتخاب کنید

پس از اتمام مدت زمان، Apple TV را بدون خاموش کردن تلویزیون شما خاموش می کند. با این حال، در برخی موارد، تلویزیون شما نیز ممکن است خاموش شود. لطفاً توجه داشته باشید که هر تغییری که در مدت زمان تایمر با استفاده از مرکز کنترل ایجاد شود، مدت زمان تنظیم شده از طریق منوی تنظیمات را لغو می کند.

1. آیا خاموش کردن Apple TV واقعا آن را خاموش می کند؟

هنگامی که Apple TV خود را خاموش می کنید، واقعاً خاموش نمی شود. تا زمانی که دوباره روشنش کنید در حالت خواب می ماند. این می تواند به Apple TV کمک کند تا در صورت عدم استفاده، وظایف پس زمینه را انجام دهد.

2. آیا می توانید Apple TV را با جدا کردن آن از منبع تغذیه خاموش کنید؟

آره. هنگامی که کابل برق را از Apple TV خود جدا کنید، واقعاً آن را خاموش می کند. با این حال، انجام این کار توصیه نمی شود زیرا ممکن است باعث از بین رفتن داده ها یا فرآیندهای خراب شود. در صورت نیاز، Apple TV را مجددا راه اندازی کنید تا همه عملکردهای دستگاه به روز شوند. فقط در صورتی آن را از برق جدا کنید که دستگاه برای مدتی یخ زده باشد یا نتوانید به گزینه های دیگر برای راه اندازی مجدد یا خاموش کردن آن دسترسی داشته باشید.

Apple TV خود را خاموش کنید

روشن نگه داشتن دستگاه استریم نه تنها می تواند به دستگاه آسیب برساند بلکه به قبض برق شما نیز می افزاید. بنابراین، امیدواریم این مقاله به شما کمک کرده باشد که Apple TV خود را با یا بدون کنترل از راه دور خاموش کنید. همچنین می توانید مقاله ما را بررسی کنید تا سبک زیرنویس فعلی را در دستگاه خود سفارشی کنید.

امیدواریم از این مقاله نحوه خاموش کردن Apple TV با یا بدون ریموت مجله هشت پیک نیز استفاده لازم را کرده باشید و در صورت تمایل آنرا با دوستان خود به اشتراک بگذارید و با امتیاز از قسمت پایین و درج نظرات ، ما را مجله 8pic همراهی کنید

امتیاز بدهید
اشتراک گذاری

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *