نحوه جستجوی فیلترها در اینستاگرام

زمان مطالعه: 3 دقیقه

با مجله هشت پیک با مقاله ی نحوه جستجوی فیلترها در اینستاگرام همراه ما باشید

می توانید از فیلترهای اینستاگرام برای افزودن جلوه های ویژه به عکس های خود برای استفاده در استوری ها و پست های اینستاگرام استفاده کنید. چه بخواهید کل ظاهر عکس خود را به طور کامل تغییر دهید یا آن را کمی جاز کنید، فیلترها راه بسیار خوبی برای انجام این کار هستند.

این فیلترها در اپلیکیشن اینستاگرام تعبیه شده‌اند، اما یافتن برخی از آن‌ها آسان‌تر از سایرین است. در اینجا نحوه یافتن و استفاده از فیلترهای اینستاگرام آورده شده است.

دستی که آیفون را در دست گرفته و برنامه اینستاگرام را نشان می دهد.

نحوه جستجوی فیلترها در اینستاگرام

برای یافتن فیلترها در اینستاگرام، برنامه را در یا تلفن ی خود مانند iPhone 15 Pro یا Samsung Galaxy S24 Plus باز کنید.

مرحله 1: انتخاب کنید مشخصات شما از طریق برنامه

گام 2: روی ضربه بزنید + نماد در بالا سمت راست در منوی ایجاد، را انتخاب کنید قرقره یا داستان، به دنبال آن نماد دوربین در صفحه بعد

اسکرین شات هایی که نحوه انتخاب یک پست جدید در اینستاگرام را نشان می دهد.
 

مرحله 3: را بیابید نماد ذره بین در وسط پایین صفحه این ابزار برای یافتن فیلترها است. آن را انتخاب کنید، سپس با کشیدن انگشت به جلو و عقب، فیلترهای موجود را کاوش کنید. همانطور که انجام می دهید، فیلم یا عکس دوربین زنده بر اساس فیلتر انتخاب شده تغییر می کند.

اسکرین شات نحوه یافتن افکت ها در اینستاگرام را نشان می دهد.

مرحله 4: شما همچنین می توانید انتخاب کنید نماد جلوه ها در سمت چپ دستگاه شما با این کار پنجره جدیدی باز می شود که در آن می توانید یک فیلتر را انتخاب کنید. می‌توانید با استفاده از عملکرد جستجو یک فیلتر خاص پیدا کنید یا بر اساس دسته‌بندی، مانند Trending، Reels و Appearance مرور کنید. هر بار که فیلتری را انتخاب می کنید، پیش نمایش در بالا تغییر می کند.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  سامسونگ گلکسی اس 21 FE را با اندروید 13 عرضه کرد

مرحله 5: هنگامی که فیلتر کامل خود را پیدا کردید، پنجره پیش نمایش را در بالای برنامه به گالری فیلتر انتخاب کنید و به پست خود ادامه دهید.

فیلترهای اینستاگرام را در پروفایل پیدا کنیم

بسیاری از فیلترهای اینستاگرام توسط کاربران اینستاگرام ساخته شده اند تا افراد دیگر خودشان تلاش کنند. اگر فیلتری را پیدا کردید که واقعاً دوست دارید، ممکن است علاقه مند به دیدن فیلترهای دیگر توسط سازنده باشید. در اینجا نحوه یافتن آنها آورده شده است.

مرحله 1: ابتدا آنها را انتخاب کنید مشخصات در اینستاگرام پس از وارد شدن به نمایه آنها، روی آن ضربه بزنید نماد جلوه ها (به نظر می رسد سه ستاره) بالای فید آنها برای دسترسی به گالری جلوه های آنها.

گام 2: برای ذخیره یک افکت، آن را از گالری انتخاب کنید، سپس روی نماد سه نقطه در پایین سمت راست ضربه بزنید و انتخاب کنید Save Effect. پس از ذخیره آن، با استفاده از ابزار افکت های فوق به راحتی می توانید به آن فیلتر دسترسی پیدا کنید.

اسکرین شات هایی که نحوه ذخیره افکت در اینستاگرام را نشان می دهد.
 

یافتن فیلترها در اینستاگرام چند مرحله طول می‌کشد، اما وقتی فیلتر عالی را پیدا کردید، می‌توانید در صورت تمایل بارها و بارها از آن استفاده کنید.

امیدواریم از این مقاله نحوه جستجوی فیلترها در اینستاگرام مجله هشت پیک نیز استفاده لازم را کرده باشید و در صورت تمایل آنرا با دوستان خود به اشتراک بگذارید و با امتیاز از قسمت پایین و درج نظرات ، ما را در مجله 8pic همراهی کنید . همچنین سایت هشت پیک فضای رایگان برای آپلود عکس و آپلود فایل را در بخش آپلود سنتر برای شما مهیا کرده است و آماده ی میزبانی از فایلهای شماست . در بخش مجله نیز میتوانید همواره از به روزترین مقالات هشت پیک استفاده کنید

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  Expedia چت ربات هوش مصنوعی خود را به اندروید گسترش می دهد و برنامه وفاداری One Key را معرفی می کند

 

5/5 - (1 امتیاز)
اشتراک گذاری

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *