نحوه تماشای TikTok بدون برنامه

زمان مطالعه: 3 دقیقه

با مجله هشت پیک با مقاله ی نحوه تماشای بدون برنامه همراه ما باشید

دوست داشته باشید یا از آن متنفر باشید، اجتناب از TikTok در سال 2024 دشوار است. از ویدیوهای گربه، جمع بندی اخبار، ویدیوهای بازی و موارد دیگر، تقریباً هر چیزی را می توانید در برنامه ویدیویی محبوب پیدا کنید.

حتی اگر روزانه از TikTok استفاده نمی‌کنید یا نمی‌خواهید این برنامه روی تلفنتان باشد، همچنان ممکن است بخواهید ویدیوهای TikTok را در دستگاه تلفن همراه یا رایانه تماشا کنید. خوشبختانه، تا زمانی که به اینترنت متصل باشید، می توانید. اگر می‌خواهید ویدیوهای TikTok را بدون استفاده از برنامه TikTok تماشا کنید، در اینجا نحوه انجام این کار آورده شده است.

 

TikTok از طریق یک مرورگر وب تلفن همراه مشاهده می شود.

چگونه TikTok را در تلفن خود بدون برنامه تماشا کنیم

شاید ساده ترین راه برای دسترسی به TikTok بدون برنامه اندروید یا آیفون، استفاده از دستگاه تلفن همراه شما از طریق مرورگر وب باشد.

مهم نیست مرورگر وب، شما باید بتوانید از طریق دستگاه تلفن همراه خود مانند Pixel 8a یا iPhone 15 Plus به TikTok دسترسی داشته باشید.

مرحله 1: مرورگر تلفن همراه را در دستگاه خود باز کنید و به TikTok مراجعه کنید www.tiktok.com.

گام 2: یک پیام پاپ‌آپ از شما می‌پرسد که آیا می‌خواهید «TikTok» را باز کنید یا «اکنون نه». ضربه زدن الان نه برای مشاهده TikTok بدون حساب.

اسکرین شات نحوه حرکت در TikTok از طریق مرورگر وب تلفن همراه را نشان می دهد.

مرحله 3: نسخه موبایلی سایت برای تعامل لمسی طراحی شده است و تجربه مشابهی را به برنامه ارائه می دهد. برای دسترسی به ویدیوها از فید اصلی، کافی است انگشت خود را از پایین صفحه به بالا بکشید. علاوه بر این، می‌توانید ویدیوهای TikTok را بر اساس موضوع مورد بررسی قرار دهید برگه Discoverمانند سفر، طبیعت و حیوانات. شما همچنین می توانید بر روی ضربه بزنید مشخصات شخصی که ویدیو را ایجاد کرده است تا محتوای بیشتری را ببیند.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  چگونه بفهمیم چه کسی شما را در اینستاگرام آنفالو کرده است

نحوه تماشای ویدیوهای TikTok در سایر برنامه ها

همچنین می‌توانید ویدیوهای TikTok را از طریق برنامه‌های دیگر، از جمله X (توئیتر سابق)، یوتیوب، و فیسبوک تجربه کنید.

مرحله 1: در X، هر زمان که شخصی محتوا را از یک شبکه اجتماعی به شبکه اجتماعی دیگر ارسال می کند، می توانید ویدیوهای TikTok را در فید خود بیابید. همچنین می توانید برای ویدیوهای بیشتر روی تب Media کلیک کنید.

گام 2: سازندگان در یوتیوب اغلب ویدیوهای TikTok را به عنوان YouTube Shorts یا ویدیوهای معمولی YouTube آپلود می کنند، و همچنین می توانید ویدیوهای TikTok را از طریق YouTube جستجو کنید.

مرحله 3: در اینستاگرام، سازندگان محتوای TikTok اغلب ویدیوهای TikTok را به صورت Reels یا پست‌های معمولی اینستاگرام بازنشر می‌کنند. این بازپست ها را می توان در فید شما یا با جستجو پیدا کرد.

مرحله 4: در نهایت، در برخی از صفحات فیس بوک، می توانید با ضربه زدن بر روی آن، ویدیوهای TikTok را مرور کنید ویدیو برگه همچنین هر زمان که دوستانتان آنها را جاسازی کنند، آنها در فید شما نشان داده می شوند.

با مشاهده محتوای TikTok در سایر شبکه های اجتماعی، می توانید پست ها را لایک کنید و در مورد آنها نظر دهید که بدون ورود به سیستم در TikTok امکان پذیر نیست.

امیدواریم از این مقاله نحوه تماشای TikTok بدون برنامه مجله هشت پیک نیز استفاده لازم را کرده باشید و در صورت تمایل آنرا با دوستان خود به اشتراک بگذارید و با امتیاز از قسمت پایین و درج نظرات ، ما را در مجله 8pic همراهی کنید . همچنین سایت هشت پیک فضای رایگان برای آپلود عکس و آپلود فایل را در بخش آپلود سنتر برای شما مهیا کرده است و آماده ی میزبانی از فایلهای شماست . در بخش مجله نیز میتوانید همواره از به روزترین مقالات هشت پیک استفاده کنید

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  چگونه iPadOS 18 را در حال حاضر بر روی iPad خود دانلود کنیم

 

امتیاز بدهید
اشتراک گذاری

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *