نحوه تغییر رمز عبور در ChatGPT

زمان مطالعه: 4 دقیقه

با مجله هشت پیک با مقاله ی نحوه تغییر ز عبور در همراه ما باشید

نمی‌توانید در اینترنت امروزی خیلی مراقب باشید و به‌روزرسانی منظم رمزهای عبور سایت‌های پربازدید شما یک راه عالی برای ایمن نگه داشتن اطلاعات شخصی شما به صورت آنلاین است. این به ویژه در هنگام استفاده از برنامه های هوش مصنوعی مولد مانند ChatGPT صادق است، خواه حساب خود را با یک دوست به اشتراک گذاشته باشید یا به سادگی آرامش بیشتری بخواهید.

ما شما را در فرآیند به‌روزرسانی رمز عبور ChatGPT به سرعت و ایمن راهنمایی می‌کنیم، و همه چیزهایی را که برای ایمن نگه داشتن ماجراجویی‌های هوش مصنوعی خود باید بدانید، پوشش می‌دهیم.

چگونه رمز عبور ChatGPT خود را بازنشانی کنیم

ویژگی امنیتی سایت ChatGPT کمی متفاوت از آنچه ممکن است به آن عادت داشته باشید عمل می کند. برای مثال، اگر روی نماد کاربر در گوشه سمت راست بالای صفحه اصلی ChatGPT کلیک کنید و تنظیمات و سپس امنیت را انتخاب کنید، گزینه‌ای برای بازنشانی فعال رمز عبور خود پیدا نخواهید کرد.

با این حال، گزینه ای برای فعال کردن احراز هویت دو مرحله ای پیدا خواهید کرد، که باید به محض اتمام بازنشانی رمز عبور، به عقب برگردید و آن را انجام دهید. اما ابتدا اجازه دهید شما را از سیستم خارج کنیم.

مرحله 1: برای خروج از ChatGPT، روی نماد کاربر در گوشه سمت راست بالای صفحه کلیک کنید و انتخاب کنید خروج. ممکن است سیستم صفحه ای باز شود که از شما بپرسد آیا می خواهید دوباره وارد سیستم شوید یا از سیستم خارج نشوید. اگر اینطور است، گزینه دوم را انتخاب کنید.

صفحه اصلی ChatGPT

گام 2: اکنون، دوباره وارد سیستم شوید. هنگامی که با موفقیت از سیستم خارج شدید، صفحه ChatGPT یک جفت دکمه رادیویی را در گوشه سمت چپ پایین صفحه نمایش می دهد، یکی برای ورود به سیستم و دیگری برای ثبت نام. گزینه قبلی را انتخاب کنید.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  چگونه می توان ChatGPT را به ارائه منابع و نقل قول ها واداشت
صفحه اصلی ChatGPT در حالی که از سیستم خارج شده اید

مرحله 3: آدرس ایمیل خود را به صورت دستی وارد کرده و انتخاب کنید رمز عبور را فراموش کرده اید. صفحه ورود به سیستم به شما این امکان را می دهد که رمز عبور را به صورت دستی وارد کنید یا دکمه رادیویی را انتخاب کنید ادامه دادن با حساب‌های موجود Google، Microsoft یا Apple خود را از طریق آن‌ها به دست آورید. حتی اگر قبلاً یکی از آن حساب‌ها را پیوند داده‌اید و از آدرس ایمیل جیمیل، مایکروسافت یا اپل خود برای ورود به سیستم استفاده می‌کنید، آن را در فیلد تایپ کرده و انتخاب کنید. ادامه هید، سپس را انتخاب کنید رمز عبور را فراموش کرده اید ارتباط دادن.

صفحه ورود به سیستم ChatGPT که پیوند رمز عبور فراموش شده را نشان می دهد

مرحله 4: آدرس ایمیل خود را وارد کنید تا پیوند بازنشانی رمز عبور برای خود ارسال شود. در صفحه *بازنشانی رمز عبور**، فقط آدرس ایمیل خود را در فیلد تایپ کنید و روی *ادامه* کلیک کنید. سیستم یک پیوند بازنشانی رمز عبور را به آن حساب ارسال می کند (اگر پوشه هرزنامه خود را در عرض چند دقیقه نمایش داده نشد، حتما بررسی کنید).

صفحه بازنشانی رمز عبور ChatGPT

مرحله 5: پیوند موجود در آن ایمیل را برای رفتن به ایمیل جدید انتخاب کنید رمز عبور خود را بازنشانی کنید صفحه ای که در آن رمز عبور جدید خود را وارد کرده و دوباره وارد می کنید. فقط مطمئن شوید که حداقل 12 کاراکتر باشد یا حتی بهتر از آن، خودتان یک مدیر رمز عبور مانند LastPass یا OnePass انتخاب کنید و از طرف شما رمزهای عبور امن ایجاد کند.

ایمیل بازنشانی رمز عبور ChatGPT

مرحله 6: با استفاده از اطلاعات کاربری جدید خود دوباره وارد شوید. هنگامی که رمز عبور خود را به روز کردید، پیوند را به صفحه اصلی ChatGPT دنبال کنید و انتخاب کنید وارد شدن، یا از منوی بازشو یا با استفاده از پیوند در پایین سمت چپ مانند مرحله 2. همین. این تمام کاری است که باید انجام دهید. چت مبارک

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  10 بهترین افزونه ChatGPT در سال 2023
یک صفحه اصلی chatGPT که از سیستم خارج شده اید

آیا می توانم آدرس ایمیل حساب ChatGPT خود را به همین ترتیب تغییر دهم؟

در حالی که می توانید به راحتی رمز عبور حساب خود را تغییر دهید، نمی توان همین را برای آدرس ایمیل مرتبط با آن گفت. طبق صفحه راهنمای OpenAI، “ما از به روز رسانی آدرس ایمیل مرتبط با حساب ChatGPT/OpenAI شما پشتیبانی نمی کنیم.”

به طور خلاصه، اگر می خواهید حساب ChatGPT شما از ایمیلی متفاوت از ایمیلی که قبلا استفاده می کنید استفاده کند، باید برای یک حساب ChatGPT جدید ثبت نام کنید. علاوه بر این، این شرکت هیچ راهی برای انتقال داده‌های چت موجود شما به آن حساب جدید ارائه نمی‌دهد، بنابراین هر مکالمه‌ای که تا به امروز داشته‌اید، پشت سر گذاشته می‌شود.

امیدواریم از این مقاله نحوه تغییر رمز عبور در ChatGPT مجله هشت پیک نیز استفاده لازم را کرده باشید و در صورت تمایل آنرا با دوستان خود به اشتراک بگذارید و با امتیاز از قسمت پایین و درج نظرات ، ما را در مجله 8pic همراهی کنید . همچنین سایت هشت پیک فضای رایگان برای آپلود عکس و آپلود فایل را در بخش آپلود سنتر برای شما مهیا کرده است و آماده ی میزبانی از فایلهای شماست . در بخش مجله نیز میتوانید همواره از به روزترین مقالات هشت پیک استفاده کنید

 

امتیاز بدهید
اشتراک گذاری

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *