نحوه تعمیر قفل Yale Assure 2 که به وای فای متصل نمی شود

زمان مطالعه: 3 دقیقه

با مجله هشت پیک با مقاله ی نحوه تعمیر قفل Yale Assure 2 که به متصل نمی شود همراه ما باشید

قفل یکی از بهترین قفل های هوشمند است، زیرا در فرمت های مختلف موجود است و نگه داشتن زبانه های درب ورودی را در هنگام خارج از خانه آسان می کند. بیشتر این قابلیت به دلیل پشتیبانی از اتصالات Wi-Fi در مدل‌های منتخب انجام می‌شود، زیرا می‌توانید به سرعت دستگاه را به شبکه خانگی خود متصل کنید و از طریق برنامه همراه همراه آن به همه ویژگی‌های آن دسترسی داشته باشید.

با این حال، برخی از کاربران ممکن است متوجه شوند که Yale Assure Lock 2 آفلاین به نظر می رسد یا دیگر به Wi-Fi متصل نیست. پرداختن به آن می تواند مشکلی ناامید کننده باشد، زیرا قفلی که آفلاین است به شما اجازه نمی دهد به بهترین ویژگی های آن دسترسی داشته باشید – به این معنی که می خواهید در اسرع وقت آن را آنلاین کنید.

آیا Yale Assure Lock 2 شما آفلاین شده یا از Wi-Fi قطع شده است؟ در اینجا نحوه اتصال مجدد Yale Assure Lock 2 به Wi-Fi و دسترسی مجدد به تمام ویژگی های آن آورده شده است.

قفل Yale Assure Lock 2 در قسمت بیرونی یک در نصب شده است.

نحوه اتصال مجدد Yale Assure Lock 2 به Wi-Fi

به خاطر داشته باشید که همه مدل های Yale Assure Lock 2 به Wi-Fi متصل نمی شوند. فقط آنهایی که دارای ماژول هوشمند Wi-Fi هستند قادر به اتصال Wi-Fi هستند، در حالی که دیگران فقط به بلوتوث محدود می شوند. اگر ماژول هوشمند Wi-Fi دارید، خوشحال خواهید شد که بدانید Yale این اجزا را به گونه‌ای طراحی کرده است که وقتی آفلاین می‌شود، به طور خودکار سعی می‌کنند دوباره به شبکه Wi-Fi شما متصل شوند. متأسفانه، این در همه سناریوها کار نمی کند. اگر Yale Assure Lock 2 شما برای چند دقیقه آفلاین بوده است، در اینجا کاری که باید انجام دهید تا آن را دوباره آنلاین کنید.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  نحوه ریست کردن دوربین امنیتی Arlo Pro 4

مرحله 1: ابتدا مطمئن شوید که اتصال اینترنت پایداری دارید و روتر شما آفلاین نیست. از آنجایی که ماژول هوشمند Wi-Fi سعی می کند به طور خودکار به اینترنت متصل شود، به احتمال زیاد مشکل در واقع مربوط به شما نیست و در عوض به شبکه خانگی شما مربوط می شود.

گام 2: اگر همه چیز با روتر خوب به نظر می رسد، باید عیب یابی را در قفل هوشمند خود شروع کنید. برای شروع، مطمئن شوید که باتری قفل خاموش نشده است. این را می توان با بررسی برنامه همراه همراه خود یا تلاش برای قفل کردن (یا باز کردن) درب انجام داد. اگر دستگاه از کار افتاده است، سعی کنید باتری ها را تعویض کنید. پس از تعویض باتری ها، قفل باید دوباره به Wi-Fi متصل شود.

مرحله 3: اگر دستگاه خاموش نیست، می‌خواهید آن را جدا کنید، سپس باتری‌ها را دوباره نصب کنید. به سادگی درپوش باتری را به سمت بالا بکشید، هر چهار باتری را از دستگاه خارج کنید، سپس آنها را دوباره وارد کنید. این باعث می‌شود که قفل یک چرخه راه‌اندازی را طی کند – که شامل تلاش برای اتصال به Wi-Fi شما می‌شود.

مرحله 4: در طول این مدت، بلوتوث گوشی هوشمند خود را خاموش کنید تا مطمئن شوید که می توانید از طریق Wi-Fi به قفل دسترسی داشته باشید. توجه داشته باشید که برقراری اتصال Wi-Fi ممکن است چند دقیقه طول بکشد.

مرحله 5: هنگامی که اتصال Wi-Fi برقرار شد، نماد Wi-Fi را در سمت راست بالای برنامه تلفن همراه خواهید دید. اگر هنوز قفل نمی تواند به Wi-Fi متصل شود، ممکن است لازم باشد برای کمک با تیم پشتیبانی مشتری Yale تماس بگیرید.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  نحوه فرمت کارت microSD در دوربین های امنیتی Tapo

امیدواریم از این مقاله نحوه تعمیر قفل Yale Assure 2 که به وای فای متصل نمی شود مجله هشت پیک نیز استفاده لازم را کرده باشید و در صورت تمایل آنرا با دوستان خود به اشتراک بگذارید و با امتیاز از قسمت پایین و درج نظرات ، ما را در مجله 8pic همراهی کنید . همچنین سایت هشت پیک فضای رایگان برای آپلود عکس و آپلود فایل را در بخش آپلود سنتر برای شما مهیا کرده است و آماده ی میزبانی از فایلهای شماست . در بخش مجله نیز میتوانید همواره از به روزترین مقالات هشت پیک استفاده کنید1

امتیاز بدهید
اشتراک گذاری

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *