نحوه تبدیل PDF به JPG در مک، ویندوز و وب

زمان مطالعه: 7 دقیقه

با مجله هشت پیک با مقاله ی نحوه تبدیل PDF به JPG در مک، ویندوز و همراه ما باشید

وقتی صحبت از فایل‌های کراس پلتفرم به میان می‌آید، دو مورد از پرکاربردترین فرمت‌های تصویری که می‌بینید PDF و JPG هستند. فرمت سند قابل حمل (PDF) توسط Adobe در سال 1992 راه اندازی شد، در حالی که گروه مشترک متخصصان عکاسی (JPG) در همان سال رونمایی شد و توسط سازمان اصلی آن با همکاری IBM، Mitsubishi، AT&T و Canon توسعه یافت.

هر دوی این به راحتی با سایر کاربران به اشتراک گذاشته می شوند و تقریباً برای هر شخصی و دستگاه تلفن همراه قابل درک است. اما در صورتی که نیاز به تبدیل PDF به JPG داشته باشید، خوشحال خواهید شد که یاد بگیرید که انجام این کار بسیار آسان است و راه های متعددی برای انجام این تبدیل وجود دارد.

دکمه افزودن فایل های وب سایت زمزار.

از سایت تبدیل استفاده کنید

بهترین بخش استفاده از یک ابزار آنلاین این است که می توان از هر رایانه یا دستگاه تلفن همراه در هر نقطه جهانی استفاده کرد (و فضایی را در رایانه شما اشغال نخواهد کرد). تنها نقطه ضعف آن ها این است که مقدار داده هایی که می توانید در یک زمان تبدیل کنید کمی محدود هستند و استفاده از آنها برای فایل های PDF بزرگتر را دشوار می کند. با این حال، فوق العاده ساده است.

انواع وب سایت های تبدیل مختلف در اینترنت وجود دارد، اما ما ابزار تبدیل قابل اعتماد زمزار را دوست داریم که رابط کاربری تمیزی دارد و از تبلیغات مزاحم جلوگیری می کند.

مرحله 1: به ابزار تبدیل PDF به JPG Zamzar در مرورگر وب خود بروید و دستورالعمل های روی صفحه را دنبال کنید. اگر کاملاً مطمئن نیستید که آیا JPG همان چیزی است که به آن نیاز دارید یا اگر فرمت دیگری را ترجیح می دهید، Zamzar شامل توضیحاتی در مورد همه فرمت های فایل است.

گام 2: می توانید فایل ها را بکشید و رها کنید تا فوراً آنها را در مبدل سایت آپلود کنید. همچنین دو راه آسان دیگر برای آپلود فایل های شما وجود دارد. ابتدا می توانید رنگ سبز را انتخاب کنید افزودن فایل… دکمه. با این کار یک پنجره جستجوی فایل باز می شود تا بتوانید فایل خود را از رایانه خود انتخاب کنید. دوم، شما می توانید انتخاب کنید پیوند را انتخاب کنید گزینه زیر افزودن فایل… دکمه. این شما را به صفحه دیگری می برد که در آن می توانید با وارد کردن یک URL فایل خود را آپلود کنید.

گزینه Select Link در سایت زمزار.

مرحله 3: برای مرحله دوم، می توانید انتخاب کنید که فایل به چه فرمتی تبدیل شود. منوی کشویی را در زیر علامت سبز دوم انتخاب کنید و به دنبال آن بگردید JPG گزینه زیر فرمت های تصویر برای سهولت در کار شما، پیوندی که در بالا قرار داده ایم به طور خودکار قالب را روی JPG تنظیم می کند، اما اگر از صفحه اصلی زمزار شروع کنید، باید این مرحله را نیز تکمیل کنید.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  نحوه ایجاد پوشه ها و انتقال ایمیل ها در Outlook در مک و ویندوز
انتخاب فرمت خروجی در سایت زمزار.

مرحله 4: دکمه نهایی زمزار است اکنون تبدیل کنید. با این حال، قبل از اینکه این مورد را انتخاب کنید، نگاهی به زیر بیندازید تا ببینید ایمیل وقتی تمام شد؟ گزینه. اگر ترجیح می دهید JPG خود را از طریق ایمیل دریافت کنید، این کادر را علامت بزنید، که یک فرم ایمیل درست در زیر ظاهر می شود. این را پر کنید و سپس انتخاب کنید اکنون تبدیل کنید برای شروع.

اسکرین شات از صفحه نهایی ابزار تبدیل زمزار.

مرحله 5: وقتی برای اتمام آماده شدید، روی آن کلیک کنید اکنون تبدیل کنید برای شروع فرآیند تبدیل را فشار دهید. تبدیل فایل شما از چند ثانیه تا چند دقیقه طول می کشد (Zamzar در صورت ایجاد حساب کاربری با آنها وعده تبدیل سریعتر را می دهد، اما این برای اکثر پروژه ها کاملا غیر ضروری است). وقتی همه چیز تمام شد، انتخاب کنید دانلود برای دانلود فایل روی هارد دیسک محلی خود. انتخاب کنید تبدیل فایل های بیشتر برای ادامه با سایر فایل های PDF. زمزار فایل‌ها را به مدت 24 ساعت نگه می‌دارد و پس از آن معمولاً در عرض هفت روز به‌طور ایمن از بین می‌رود.

Zamzar می تواند تقریباً هر چیزی را به PDF تبدیل کند، بنابراین اگر می خواهید فایل های خود را به فرمت های دیگری که پروژه شما ممکن است به آن نیاز داشته باشد تبدیل کنید، می توانید. فقط از منوی کشویی که در مرحله 3 به آن اشاره کردیم، انتخاب خود را انتخاب کنید.

صفحه نمایش All Done سرویس تبدیل آنلاین زمزار.
هر اسکرین شات برنامه PDF به JPG در ویندوز 10.

جایگزین ویندوز: هر PDF به JPG

اگر ترجیح می‌دهید یک برنامه دسکتاپ اختصاصی برای تبدیل PDF به فایل‌های JPG داشته باشید، به سراغ Any PDF به JPG بروید. این رایگان و آسان برای استفاده است. فقط برنامه را از فروشگاه مایکروسافت دانلود کنید.

وقتی دانلود و نصب تمام شد، می‌توانید برنامه را باز کنید. انتخاب کنید PDF را بارگیری کنید دکمه سمت چپ بالا با این کار فایل PDF شما باز می شود و سپس می توانید روی آن کلیک کنید ذخیره تصویر دکمه برای شروع تبدیل. صفحه بعدی به شما امکان می دهد پوشه خروجی و محدوده صفحه خود را انتخاب کنید. سپس، می توانید منوی کشویی را برای انتخاب انتخاب کنید JPG به عنوان قالب شما پس از آن، انتخاب کنید ادامه هید.

هنگامی که تبدیل آن به پایان رسید، می توانید مکان ذخیره شده JPG خود را مشاهده کنید. به سادگی بر روی آن کلیک کنید پوشه را باز کنید برای انجام این کار.

جایگزین macOS: پیش نمایش PDF

macOS احتمالاً ساده‌ترین و مستقیم‌ترین انتخاب برای تبدیل فایل‌های PDF به صورت بومی از بین تمامی پلتفرم‌های موجود است. برای انجام کار نیازی به دانلود هیچ ابزار اضافی ندارید. در اینجا چه باید کرد.

مرحله 1: فایل های PDF باید به طور پیش فرض در حالت پیش نمایش باز شوند. اگر عملکرد پیش‌فرض خود را برای فایل‌های PDF تغییر داده‌اید، می‌توانید با کلیک راست روی فایل یا باز کردن دستی آن، اقدام پیش‌فرض خود را برای آن نوع فایل تنظیم کنید.

اگر استفاده از روش دستی را انتخاب کردید، فایل PDF را با استفاده از Finder پیدا کنید و کلیک راست کنید تا در حالت Preview باز شود. همچنین می‌توانید پیش‌نمایش را از نماد راه‌انداز، واقع در Dock در پایین صفحه باز کنید.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  نحوه بازیابی فایل های ZIP یا RAR حذف شده از رایانه شخصی ویندوز
دسکتاپ macOS.

گام 2: هنگامی که فایل خود را در پیش نمایش باز کردید، آماده صادرات هستید. کلیک کنید بر روی فایل گزینه در نوار منو، سپس کلیک کنید صادرات.

گزینه Export در macOS.

مرحله 3: برای انتخاب نوع صادرات، مانند JPG، روی آن کلیک کنید فلش های آبی جنب قالب. علاوه بر این، نوار لغزنده در کنار کیفیت خروجی را از حداقل به بهترین و فیلد متنی در کنار آن تنظیم می کند وضوح می تواند تصویر را کوچکتر یا بزرگتر کند. در نهایت نام فایل را تغییر دهید و مکان را در صورت نیاز ذخیره کنید.

برای تکمیل فرآیند، روی صرفه جویی دکمه.

اگر فقط می خواهید بخشی از PDF را ذخیره کنید، کلیک کنید چشم انداز در نوار منو روشن کن ریز عکسها به شما امکان می دهد صفحات خاصی را از طریق نوار کناری Thumbnail انتخاب کنید. همچنین، اگر می‌خواهید تصاویر و متن را در فایل‌های PDF تغییر دهید، به راهنمای ما در مورد بهترین ویرایشگرهای PDF نگاهی بیندازید. این به شما کمک می کند ویرایشگر مناسب را برای نیازهای خود انتخاب کنید.

کدام بهتر است: PDF یا JPG؟

به طور کلی، فرمت PDF به چند دلیل بهتر از JPG است. برای شروع، فایل های PDF تصاویر را به گونه ای فشرده می کنند که بر کیفیت فایل اصلی شما تأثیری نداشته باشد. هر زمان که یک JPG را ذخیره می کنید، با هر ذخیره جدید، کمی از اطلاعات دیجیتالی را از دست می دهید، به لطف چیزی به نام فشرده سازی با اتلاف (که همچنین باعث می شود فایل های JPG بسیار کوچک باشند).

سپس سهولت ویرایش همراه با PDF است. این به این دلیل است که PDF ها به گونه ای ذخیره می شوند که به برنامه های خاصی اجازه می دهد به لایه های جداگانه فایل PDF شما دسترسی داشته باشند. تصاویر JPG به عنوان یک لایه استاتیک ذخیره می شوند.

PDF به چه فایل های تصویری دیگری می توان تبدیل کرد؟

انواع مختلفی از فایل های تصویری وجود دارد، و شما می توانید PDF خود را به اکثر آنها تبدیل کنید. گزینه ها عبارتند از TIFF، PNG، GIF، PSD، RAW و چندین مورد دیگر.

تفاوت بین JPG و JPEG چیست؟

نام. هر دو JPG و JPEG که به نام Joint Photographic Experts Group نامگذاری شده اند، هر دو استاندارد فایل تصویری را توسعه داده اند. از نظر فشرده سازی و اندازه کلی، آنها دقیقاً یکسان هستند. در ابتدا، پسوند با فرمت JPG ارائه شد، زیرا سیستم‌های بایگانی رایانه‌های شخصی قدیمی به سه کاراکتر محدود می‌شدند. هنگامی که تعداد کاراکترها افزایش یافت، “E” برای Experts به آن اضافه شد.

 

امیدواریم از این مقاله نحوه تبدیل PDF به JPG در مک، ویندوز و وب مجله هشت پیک نیز استفاده لازم را کرده باشید و در صورت تمایل آنرا با دوستان خود به اشتراک بگذارید و با امتیاز از قسمت پایین و درج نظرات ، ما را در مجله 8pic همراهی کنید . همچنین سایت هشت پیک فضای رایگان برای آپلود عکس و آپلود فایل را در بخش آپلود سنتر برای شما مهیا کرده است و آماده ی میزبانی از فایلهای شماست . در بخش مجله نیز میتوانید همواره از به روزترین مقالات هشت پیک استفاده کنید

 

امتیاز بدهید
اشتراک گذاری

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *