نحوه به روز رسانی برنامه ها در تلویزیون هوشمند ال جی

زمان مطالعه: 4 دقیقه

با مجله هشت پیک با مقاله ی نحوه به روز رسانی برنامه ها در هوشمند ال جی همراه ما باشید

تلویزیون های ال جی برای مدیریت تنظیمات و برنامه ها به پلتفرم webOS متکی هستند. هنگامی که برای اولین بار ال‌جی را راه‌اندازی می‌کنید، متوجه می‌شوید که چند برنامه شخص ثالث قبلاً روی webOS از قبل نصب شده‌اند (نامزدهای قبلی شامل Netflix، Vudu، و YouTube و غیره بودند). همچنین می‌توانید از فروشگاه محتوای ال‌جی دیدن کنید، جایی که می‌توانید انواع برنامه‌های دیگر را دانلود کنید تا مطمئن شوید که خدمات پخش مورد نظر خود را دریافت می‌کنید.

اما اگر قبلاً از این برنامه‌ها استفاده کرده‌اید، می‌دانید که باید به‌طور دوره‌ای به‌روزرسانی شوند تا توسعه‌دهندگان بتوانند باگ‌ها را برطرف کنند، امنیت را به‌روزرسانی کنند و ویژگی‌های جدید یا پشتیبانی از فرمت‌های جدید را اضافه کنند. همه اینها مهم است – پس برنامه ها در تلویزیون ال جی شما به روز می شوند؟ آیا از زمانی که برنامه های ال جی را برای اولین بار دانلود کردید، باید آنها را برای به روز رسانی بررسی کنید؟ در اینجا همه چیزهایی که باید در مورد نحوه به روز رسانی برنامه ها در تلویزیون هوشمند LG خود بدانید آورده شده است.

مطالعه بیشتر در تلویزیون های ال جی

نحوه به روز رسانی برنامه ها در تلویزیون جدید ال جی

این امر برای تلویزیون‌هایی با نسخه‌های جدیدتر webOS که در چند سال گذشته یا بیشتر خریداری شده‌اند، صدق می‌کند. به طور معمول، پلتفرم‌های webOS جدیدتر دارای نمادهای مربع شکل بیشتری در منوی پایین صفحه هستند.

مرحله 1: اطمینان حاصل کنید که تلویزیون LG شما به اینترنت متصل است و در صورت لزوم وارد حساب LG خود شده اید. می توانید وضعیت اتصال خود را در قسمت پیدا کنید شبکه بخش تنظیمات webOS تلویزیون‌های ال‌جی معمولاً به شما اجازه دسترسی به فروشگاه محتوا یا سایر مناطق را بدون اتصال به اینترنت نمی‌دهند.

به روز رسانی در WebOS را بررسی کنید.

گام 2: مطمئن شوید که تلویزیون ال جی شما به روز شده است. برای تلویزیون‌های webOS مدرن، به‌روزرسانی‌های برنامه با خود به‌روزرسانی‌های webOS همراه هستند، بنابراین به‌روزرسانی کل پلتفرم، برنامه‌ها را نیز به‌روزرسانی می‌کند. اگر به‌روزرسانی‌های خودکار را روشن کنید، به‌روزرسانی‌های برنامه به محض دردسترس شدن فشار داده می‌شوند.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  چگونه آدرس IP خود را در مک و ویندوز تغییر دهید

ما در اینجا راهنمای کاملی در مورد نحوه به روز رسانی تلویزیون ال جی و همچنین نحوه روشن کردن به روز رسانی خودکار داریم. شما می توانید این گزینه ها را در حمایت کردن بخش تلویزیون ال جی شما پس از به‌روزرسانی، می‌خواهید تلویزیون را کاملاً خاموش کرده و دوباره روشن کنید تا فرآیند تکمیل شود.

مرحله 3: خودشه! تا زمانی که به‌روزرسانی‌های خودکار در صورت وجود روشن باشد، تلویزیون شما باید مطمئن شود که همه برنامه‌های آن نیز به‌روزرسانی می‌شوند. فقط به یاد داشته باشید که اگر روتر یا رمز عبور شما تغییر کرد، اتصال اینترنت خود را به روز کنید.

نحوه به روز رسانی برنامه ها در تلویزیون ال جی قدیمی

این مراحل برای نسخه‌های قدیمی‌تر webOS مانند webOS 3.0 گزینه‌ای هستند. آنها تمایل به داشتن برنامه های باریک تر و طراحی کلی متفاوت با پلتفرم دارند. برای این نسخه‌ها، شما همچنین می‌توانید به صورت دستی از یک برنامه بازدید کرده و به‌روزرسانی فردی را بررسی کنید. در اینجا چه کاری باید انجام دهید:

مرحله 1: تلویزیون ال جی خود را روشن کنید و منوی خود را با فشار دادن دکمه باز کنید صفحه اصلی یا اخیرا دکمه. بسته به کنترل از راه دور ال جی که دارید، این مقدار کمی متفاوت است.

گام 2: در صورت لزوم تلویزیون ال جی خود را به وای فای خود وصل کنید. وقتی متصل شد، از نشانگر از راه دور برای انتخاب استفاده کنید فروشگاه محتوای ال جی.

مرحله 3: انتخاب کنید صفحه من نماد در بالای صفحه نمایش اگر این گزینه را نمی بینید، انتخاب کنید برنامه ها و برو به برنامه های من بجای.

بخش WebOS My Apps.

مرحله 4: انتخاب کنید همه را بروز رسانی کن در بالای بخش صفحه من. یا، می‌توانید یک برنامه جداگانه را در اینجا انتخاب کنید و سپس انتخاب کنید به روز رسانی. اگر شما یک را نمی بینید به روز رسانی گزینه، فقط خاکستری نصب گزینه، برنامه احتمالا قبلاً به طور خودکار به روز شده است. این صفحه همچنین تاریخ آخرین به‌روزرسانی را نشان می‌دهد، بنابراین می‌دانید که این نسخه از برنامه چقدر جدید است.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  چگونه سطح باتری AirPods خود را بررسی کنیم

مرحله 5: اگر می‌خواهید برنامه‌ای را که نصب نکرده‌اید اما همچنان در webOS شماست، به‌روزرسانی کنید، از تابع جستجو برای جستجوی برنامه با نام استفاده کنید. سپس آن را انتخاب کرده و انتخاب کنید به روز رسانی.

مکان تلویزیون ال جی

عیب‌یابی به‌روزرسانی‌های برنامه در تلویزیون ال‌جی شما

دوبار بررسی کنید که تلویزیون شما به وای فای مناسب وصل باشد و در صورت موجود بودن به‌روزرسانی webOS را به صورت دستی فشار دهید.

  • مطمئن شوید که تلویزیون ال جی شما روی منطقه شما تنظیم شده است. در غیر این صورت، ممکن است نتوانید به برنامه ها یا فروشگاه محتوا دسترسی داشته باشید. در عمومی بخش از تنظیمات، به دنبال محل بخش برای تنظیم منطقه شما.
  • اگر برنامه ای اصلاً پاسخگو نیست، سعی کنید آن را حذف کنید و سپس دوباره نصب کنید تا ببینید آیا می توانید آخرین نسخه را دانلود کنید.
  • برنامه خود را در وب سایت LG جستجو کنید تا ببینید آیا شرایط خاصی بر عملکرد آن تأثیر می گذارد یا خیر. گاهی اوقات یک برند به پشتیبانی از برنامه خود در نسخه های خاصی از webOS پایان می دهد.
  • اگر چیزی کار نمی کند، تلویزیون خود را به تنظیمات کارخانه بازنشانی کنید. می توانید به عمومی بخش از تنظیمات، جایی که باید گزینه ای برای آن پیدا کنید به تنظیمات اولیه بازنشانی کنید. با این کار هر تغییری که ایجاد کرده اید برمی گردد.

 

امیدواریم از این مقاله نحوه به روز رسانی برنامه ها در تلویزیون هوشمند ال جی مجله هشت پیک نیز استفاده لازم را کرده باشید و در صورت تمایل آنرا با دوستان خود به اشتراک بگذارید و با امتیاز از قسمت پایین و درج نظرات ، ما را در مجله 8pic همراهی کنید . همچنین سایت هشت پیک فضای رایگان برای آپلود عکس و آپلود فایل را در بخش آپلود سنتر برای شما مهیا کرده است و آماده ی میزبانی از فایلهای شماست . در بخش مجله نیز میتوانید همواره از به روزترین مقالات هشت پیک استفاده کنید

 

امتیاز بدهید
اشتراک گذاری

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *