نحوه انتخاب چندین فایل در مک

زمان مطالعه: 3 دقیقه

با مجله هشت پیک با مقاله ی نحوه انتخاب چندین فایل در مک همراه ما باشید

macOS یک سیستم عامل بصری و خلاقانه است. در طول سال‌ها، اپل بارها پلتفرم آزمایش شده و واقعی خود را اصلاح و تکامل داده است، اما تعدادی از ویژگی‌های اصلی وجود دارد که از ابتدا وجود داشته است. یکی از این موارد، امکان انتخاب چندین فایل به صورت همزمان است.

چند روش مختلف وجود دارد که می‌توانید این عمل را اجرا کنید، و ما دستورالعمل‌های دقیقی را برای هر روش به شما ارائه می‌دهیم.

تصویری از نحوه انتخاب چندین فایل در مک با استفاده از دستور و کلیک کردن.
 

هر بار یکی را انتخاب کنید

اگر به دنبال انتخاب ی مختلف در یک پوشه هستید اما لزوماً همه آنها را نمی خواهید، این بهترین گزینه است. برای انتخاب فایل های مختلف، ساده ترین راه نگه داشتن آن است Cmd و روی فایل های مورد نظر خود کلیک کنید. تا زمانی که دکمه Command را نگه دارید، می توانید هر تعداد فایلی را که می خواهید انتخاب کنید. آنها با رنگ آبی مشخص می شوند، بنابراین می توانید به راحتی ببینید کدام یک را انتخاب کرده اید.

تصویری از نحوه انتخاب چندین فایل در مک با کلیک کردن و کشیدن.
 

کلیک کنید و بکشید

اگر به دنبال این هستید که یک گروه بزرگ از فایل ها را به سرعت جمع آوری کنید، همیشه می توانید روی یک فضای خالی کلیک کرده و بکشید. با این کار کادری ایجاد می شود که با کشیدن آن می توانید اندازه آن را تغییر دهید. فقط آن را روی فایل های مورد نظر خود بکشید و آنها به طور خودکار انتخاب می شوند.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  نحوه دریافت رایگان GPT-4 — ابزار 20 دلاری در ماه را با 0 دلار دریافت کنید

از اینجا می‌توانید روی گروه کلیک کنید و سپس آن را در یک پوشه دیگر بکشید و رها کنید یا آن‌ها را انبوه حذف کنید. هرکاری که می خواهی بکنی.

تصویری از نحوه انتخاب همه در مک با کلیک کردن روی فرمان A.
 

همه را در مک انتخاب کنید

اگر به دنبال این هستید که به سرعت همه فایل‌ها را روی یا در Finder بگیرید، بهترین راه این است که فقط ضربه بزنید Cmd + A. با این کار همه چیز در آن بخش انتخاب می شود، چه دو فایل یا دویست فایل. این برای جابجایی سریع چیزها یا حذف انبوه موارد عالی است.

صفحه ای از چندین فایل انتخاب شده در Mac.
 

اولین و آخرین

اگر به دنبال انتخاب چندین فایل که از بالا به پایین مرتب شده‌اند، می‌توانید به راحتی با کلیک کردن بر روی اولین مورد، سپس نگه داشتن Shift و کلیک کردن بر روی آخرین مورد، فایل‌های مورد نظر خود را بگیرید. با این کار آن فایل ها و هر چیزی که بین آنها وجود دارد انتخاب می شود.

برای نکات بیشتر در مورد مک، راهنمای نکات و ترفندهای ما را بررسی کنید. همچنین می‌توانید بررسی ما را در مورد جدیدترین پرو و ​​مقایسه ما بین مک بوک پرو M2 و مدل M3 بخوانید.

امیدواریم از این مقاله نحوه انتخاب چندین فایل در مک مجله هشت پیک نیز استفاده لازم را کرده باشید و در صورت تمایل آنرا با دوستان خود به اشتراک بگذارید و با امتیاز از قسمت پایین و درج نظرات ، ما را در مجله 8pic همراهی کنید . همچنین سایت هشت پیک فضای رایگان برای آپلود عکس و آپلود فایل را در بخش آپلود سنتر برای شما مهیا کرده است و آماده ی میزبانی از فایلهای شماست . در بخش مجله نیز میتوانید همواره از به روزترین مقالات هشت پیک استفاده کنید

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  نحوه اتصال مک بوک به تلویزیون

 

امتیاز بدهید
اشتراک گذاری

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *