نحوه استفاده از Waterbending در فورتنایت

زمان مطالعه: 2 دقیقه

با مجله هشت پیک با مقاله ی نحوه استفاده از Waterbending در همراه ما باشید

Korra در هنر کلید Fortnite.
های حماسی

این نمی شود فورتنایت و آواتار بدون اینکه بازیکنان بتوانند به برخی از هنرهای خمشی عنصری محبوب دومی دست پیدا کنند، همکاری کنند. در طول فورتنایت x آواتار در این رویداد، می‌توانید تکنیک Waterbending را در قالب یک آیتم نادر اسطوره‌ای کاملاً جدید به دست آورید. با این قدرتی که در اختیار دارید، مطمئناً در مسابقه‌های بتل رویال زمان بسیار خوبی خواهید داشت، بنابراین بیایید نگاهی بیندازیم که در کجا می‌توانید تکنیک Waterbending و نحوه عملکرد آن را پیدا کنید.

تکنیک Waterbending را در فورتنایت از کجا پیدا کنیم و کار می کند

آب خم شدن در فورتنایت
بازی های حماسی

تکنیک Waterbending یک آیتم کمیاب اسطوره ای است، اما اگر به طور کامل در حال کاوش باشید، به طور شگفت انگیزی در سراسر نقشه رایج است. می توان آن را به عنوان لوت کف یا در هر نوع سینه، از جمله صندوقچه های المپوس و سینه های زیرزمینی یافت. حتی احتمالاً یکی از آنها را در Supply Drops نیز پیدا خواهید کرد.

هنگامی که تکنیک Waterbending را پیدا کردید، یک شی از موجودی شما را اشغال می کند. سپس می‌توانید از آن برای پرتاب تکه‌های یخ به سمت دشمنان در صورت تجهیز استفاده کنید، و اگرچه مهمات آن بی‌پایان است، پس از هر ده شلیک باید آن را مانند یک تفنگ دوباره پر کنید.

اما آسیب تنها چیزی نیست که تکنیک Waterbending ارائه می دهد. همچنین به طور غیر فعال شما را در آب بهبود می بخشد و سرعت شنای شما را بهبود می بخشد. حتی بهتر از آن، برای به دست آوردن این پاداش‌های غیرفعال، نیازی به تجهیز آن ندارید، به این معنی که می‌توانید با هر تفنگ یا آیتم دیگری تعویض کنید و در عین حال مزایای تکنیک Waterbending را به دست آورید.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  9 بهترین راه حل برای اینکه اپلیکیشن الکسا آمازون در آیفون و اندروید کار نمی کند

با توجه به خروجی آسیب زیاد و درمان غیرفعال آن، ما به شدت توصیه می‌کنیم که یک تکنیک Waterbending را همیشه پس از جمع‌آوری در فهرست موجودی خود نگه دارید. فقط فراموش نکنید که به جای استفاده از وسایل درمانی ارزشمند خود، شنا کنید!

 

امیدواریم از این مقاله نحوه استفاده از Waterbending در فورتنایت مجله هشت پیک نیز استفاده لازم را کرده باشید و در صورت تمایل آنرا با دوستان خود به اشتراک بگذارید و با امتیاز از قسمت پایین و درج نظرات ، ما را در مجله 8pic همراهی کنید . همچنین سایت هشت پیک فضای رایگان برای آپلود عکس و آپلود فایل را در بخش آپلود سنتر برای شما مهیا کرده است و آماده ی میزبانی از فایلهای شماست . در بخش مجله نیز میتوانید همواره از به روزترین مقالات هشت پیک استفاده کنید

 

امتیاز بدهید
اشتراک گذاری

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *