نحوه استفاده از صدا در Character.AI

زمان مطالعه: 4 دقیقه

با مجله هشت پیک با مقاله ی نحوه استفاده از صدا در Character.AI همراه ما باشید

سرویس چت ربات Character.AI شامل چندین ویژگی برای بهینه سازی تجربه ارتباط شما می باشد. عملکرد اصلی Character.AI یک ربات گفتگوی متن به گفتار است که به شما امکان می‌دهد پرس و جوها را تایپ کنید و پاسخ‌های شخصیت‌های مختلف از جمله شخصیت‌های مدرن و تاریخی، شخصیت‌های داستانی محب، و شخصیت‌های مفید را بخوانید. با این حال، می‌توانید یک ویژگی صوتی را نیز اجرا کنید که به شما امکان می‌دهد به پاسخ‌های شخصیت‌ها با صدایی شبیه انسان گوش دهید. این می‌تواند به‌عنوان یک گزینه دسترس‌پذیری کار کند، یا اگر تمایلی به خواندن پاسخ‌های خود ندارید.

Character.AI به شما امکان می دهد گزینه های صوتی را در شخصیت های شخص ثالثی که با آنها تعامل دارید فعال کنید و همچنین به شما امکان می دهد صداهای سفارشی برای شخصیت ها را در حساب خود آپلود کنید. در اینجا نکات و نکات کار با صداها در Character.AI آورده شده است.

صدای Character.AI را در یک کاراکتر شخص ثالث فعال کنید.

نحوه فعال کردن صدا در یک کاراکتر شخص ثالث

همانطور که گفته شد، ویژگی صدای فعال در Character.AI به شما این امکان را می دهد که صدای یک شخصیت را هنگامی که به نظر یا درخواست شما در یک مکالمه پاسخ می دهد، بشنوید. فرض کنید در حال چت کردن با یک شخصیت سوپر ماریو هستید که ممکن است شبیه لوله‌کش معروف با قابلیت صدا باشد.

مرحله 1: برای روشن کردن ویژگی صوتی برای چت شخصیت های شخص ثالث، یک گپ را باز کنید و روی نماد صدایی که شبیه خطوط صوتی با یک اسلاید به نظر می رسد کلیک کنید.

این به طور خودکار صدا را فعال می کند و نماد آبی رنگ می شود. الف را نیز خواهید دید صدا فعال متوجه ظاهر شدن و به سرعت ناپدید می شوند.

گام 2: از طرف دیگر، می توانید روی آن کلیک کنید نماد سه نقطه در سمت راست نماد صدا. در فهرست کشویی، نشانگر را روی نماد صدا نگه دارید – و آن را می خواند صدا را روشن کنید.

مرحله 3: روی نماد کلیک کنید و صدا از آنجا فعال می شود.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  نحوه تبدیل WMA به MP3 در مک، ویندوز و وب
یک صدای دلخواه Character.AI ایجاد کنید.

نحوه ایجاد یک صدای سفارشی

برای ایجاد صدای خود در Character.AI، باید یک کلیپ صوتی واضح بین 10 تا 15 ثانیه آپلود کنید. پس با آماده کردن آن شروع کنید.

این سرویس از این کلیپ برای آموزش الگوریتم استفاده می کند تا شخصیت ها بتوانند بر اساس آن صدای کوتاه به جزئیات پاسخ دهند. می‌توانید دوباره صدا را پیش‌نمایش کنید، اما اکنون بر اساس مقدمه شما به حدود سه ثانیه کاهش می‌یابد و پردازش می‌شود تا کمی تمیزتر و شبیه ربات به نظر برسد.

مرحله 1: هنگامی که تنظیمات خود را سفارشی کردید، کلیک کنید ایجاد صدا. اگر بخواهید صدای خود را عمومی کنید، یک اعلان تأیید اضافی دریافت خواهید کرد، کلیک کنید تایید و صدا برای استفاده در دسترس خواهد بود. کلیک انجام شده و صدا را در بخش صداهای نمایه عمومی خود خواهید دید.

از اینجا، می‌توانید صدا را به هر شخصیت جدیدی که می‌سازید اضافه کنید. اگر صدا را عمومی کنید، در انجمن Character.AI برای دیگران در دسترس خواهد بود تا برای شخصیت‌های خود از آن استفاده کنند.

اگر زمانی می خواهید صدا را کنید، می توانید آن را در نمایه عمومی خود انتخاب کنید، کلیک کنید ویرایش کنید، و حذف.

گام 2: برای شروع، کلیک کنید ايجاد كردن در تب Home Character.AI و سپس کلیک کنید صدا.

مرحله 3: این شما را به ایجاد صدا صفحه، جایی که می توانید کلیپ خود را بکشید و رها کنید یا روی آپلود کلیک کنید تا صدای خود را از فایل های رایانه خود انتخاب کنید. صدای خام شما به طور خودکار آپلود می شود و در صورت وجود هر گونه مشکل، فرصت پیش نمایش و بارگذاری مجدد آن را خواهید داشت.

اگر نه، سپس می توانید کلیک کنید تولید صدا.

مرحله 4: صفحه بعدی الف است صدای جدید صفحه تنظیمات، که در آن می توانید جزئیات مربوط به صدای خود را وارد کنید، از جمله مقدمه، نام صدا، و توضیحات. همچنین گزینه ای برای عمومی کردن صدای شما وجود دارد.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  چگونه سلامت باتری لپ تاپ خود را بررسی کنیم
صدا را به شخصیت Character.AI جدید اضافه کنید.

نحوه اضافه کردن صدا به یک شخصیت جدید

گنجاندن صدا برای ایجاد یک شخصیت در Character.AI ضروری است، بنابراین مراحل انجام این کار ساده است.

مرحله 1: کلیک ايجاد كردن در تب Home Character.AI و سپس کلیک کنید شخصیت. این شما را به صفحه کاراکتر جدید می برد که در آن تمام جزئیات لازم برای یک کاراکتر Character.AI جدید، از جمله نام، برچسب، توضیحات، احوالپرسی و تعریف را پر می کنید.

گام 2: وقتی به صدا رسیدید، کلیک کنید اضافه کردن و یک کادر با گزینه های صوتی ظاهر می شود. می توانید در میان گزینه های صوتی اسکرول یا جستجو کنید كشف كردن برگه

مرحله 3: سوئیچ به صداهای شما برای جستجوی هر صدایی که ایجاد کرده‌اید، را انتخاب کنید. ماوس را روی صدای مورد نظر خود نگه دارید و کلیک کنید انتخاب کنید.

مرحله 4: بقیه اطلاعات تنظیمات را پر کنید و سپس کلیک کنید ایجاد شخصیت برای تکمیل فرآیند

مرحله 5: هنگامی که شخصیت جدید شما زنده شد، می‌توانید مانند یک چت شخص ثالث در حساب خود با آن تعامل داشته باشید و صداها را قادر کنید تا صداهای سفارشی شما را در چت خود بشنوند.

امیدواریم از این مقاله نحوه استفاده از صدا در Character.AI مجله هشت پیک نیز استفاده لازم را کرده باشید و در صورت تمایل آنرا با دوستان خود به اشتراک بگذارید و با امتیاز از قسمت پایین و درج نظرات ، ما را در مجله 8pic همراهی کنید . همچنین سایت هشت پیک فضای رایگان برای آپلود عکس و آپلود فایل را در بخش آپلود سنتر برای شما مهیا کرده است و آماده ی میزبانی از فایلهای شماست . در بخش مجله نیز میتوانید همواره از به روزترین مقالات هشت پیک استفاده کنید

 

امتیاز بدهید
اشتراک گذاری

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *