معرفی بهترین کافه‌های شبانه آنتالیا

زمان مطالعه: 4 دقیقه

 

سفر به آنتالیا همراه با تجربیات و خاطراتی به‌یادماندنی خواهد بود، به‌خصوص اگر با بهترین تفریحات این شهر آشنا باشید. یکی از بهترین تفریحات آنتالیا، تفریحات شبانه این شهر است که تماشای اپرا و باله، کافه‌گردی‌های شبانه، پیاده‌روی و گشت‌وگذار در شهر و کنار ساحل و بسیاری موارد دیگر را شامل می‌شود. در میان این تفریحات، مراجعه به کافه‌های شبانه آنتالیا لذت دیگری دارد. اگر به تفریحات شبانه علاقه دارید، توصیه می‌کنیم هتل دایما بیز آنتالیا را برای اقامت انتخاب کنید؛ زیرا خدمات آن به‌صورت 24ساعته است و ورود و خروج و استفاده از خدماتی مانند تاکسی‌سرویس هتل در هر ساعت از شبانه‌روز امکان‌پذیر است.

کافه باسکا اول

یکی از بهترین کافی‌شاپ‌های آنتالیا که ارائه خدمات آن شبانه‌روزی است و برای شب‌گردی و سرو یک نوشیدنی لذیذ در انتهای شب می‌توان به آن مراجعه کرد، کافه باسکا اول است. منوی این کافی‌شاپ شامل انواع نوشیدنی‌ها و دسرهای لذیذ ترکی و بین‌المللی است که در میان آن‌ها حتی چای ایرانی هم وجود دارد. پرسنل و کارکنان این کافه از میان افراد باتجربه و مجرب انتخاب شده‌اند و همگی به زبان انگلیسی مسلط هستند؛ درنتیجه، مشکلی در ارتباط‌گرفتن با آن‌ها نخواهید داشت.

اگر در فصل تابستان به آنتالیا سفر می‌کنید، توصیه می‌کنیم نوشیدنی‌ها و اسموتی‌های گیاهی و سرد این کافه را امتحان کنید و اگر در فصل زمستان راهی آنتالیا هستید، حتما چای لاته را امتحان کنید. فضای این کافه به سه بخش تقسیم شده که در یک بخش از آن می‌توانید غذاهای سبک را میل کرده، در بخش دیگر نوشیدنی صرف کنید و در سومین بخش به مطالعه کتاب بپردازید.

کافه ساد

از دیگر کافه‌های آنتالیا که سرویس شبانه هم دارد، می‌توان به کافه ساد اشاره کرد. این کافه به‌دلیل موقعیت قرارگرفتن آن در شهر، نوشیدنی‌ها و دسرهای لذیذ و پرسنل خوش‌برخورد، در بیشتر ایام سال شلوغ و مملو از مشتری است. اگر در هتل دایما بیز آنتالیا اقامت کنید، دسترسی راحتی به این کافه خواهید داشت، به‌خصوص اگر قصد مراجعه شبانه به آن را داشته باشید.

منوی شبانه این کافه نیز مانند منوی روز شامل انواع نوشیدنی‌ها و دسرها است. اگر در پارت شبانه به این کافه مراجعه کنید، امکان شرکت در رقص و پای‌کوبی جوانان را نیز خواهید داشت. کافه ساد دارای شعبه‌های مختلفی است که یکی از آن‌ها یعنی لیمان در کنار دریا قرار دارد و مهمانی‌های شبانه فوق‌العاده‌ای را در ساحل برپا می‌کند.

کافه دوز

یکی از متفاوت‌ترین کافه‌های آنتالیا که امکان تفریحات شبانه هم در آن وجود دارد، کافه دوز است. این کافه توسط پرسنل خانم ارائه می‌شود و در پارت شبانه تنها میزبان خانم‌ها است و امکان حضور آقایان در آن وجود ندارد. اگر خانم هستید و به‌دنبال یک فضای خصوصی و امن برای تفریح و دورهمی در آنتالیا می‌گردید، این کافه بهترین انتخاب برای شما است. در این کافه نیز انواع نوشیدنی‌های لذیذ و دسرهای خوشمزه سرو می‌شوند که از بهترین آن‌ها می‌توان به لاته کارامل شور اشاره کرد. اگر به این کافه مراجعه کردید، توصیه می‌کنیم که چیزکیک و رول موزارلا آن را نیز امتحان کنید که طعمی بهشتی و فوق‌العاده دارند.

کافه‌بار سلو

از دیگر کافه‌های آنتالیا برای تفریحات شبانه می‌توان به کافه‌بار سلو اشاره کرد. این کافه مخصوص افرادی است که به موسیقی راک و رپ علاقه دارند. این کافه هر شب میزبان یکی از موسیقی‌دانان و هنرمندان است که تا پاسی از شب به اجرای برنامه‌های هیجان‌انگیز می‌پردازد. اگر به‌دنبال جایی خاص برای رقص، پای‌کوبی، تفریحات هیجان‌انگیز و تخلیه انرژی هستید، توصیه می‌کنیم به این کافه مراجعه کنید.

در کافه سلو، انواع نوشیدنی‌ها، پیش‌غذا و میان‌وعده‌های بین‌المللی و محلی سرو می‌شوند. این کافه به‌صورت 24ساعته فعالیت دارد و امکان مراجعه به آن در هفت روز هفته وجود دارد؛ اما اگر قصد رزرو میز و مراجعه با دوستان به آن را دارید، بهتر است پیش از مراجعه به کافه هماهنگی‌های لازم را انجام دهید.

کافه‌بار هنگر

اگر به‌دنبال یک تجربه خاص و متفاوت هستید، توصیه می‌کنیم به کافه‌بار هنگر مراجعه کنید. این کافه درواقع یک خانه درختی جذاب است که باوجود محیط دنج و کوچک، خدمات مهیجی را به مشتریان ارائه می‌دهد. در این کافه نیز امکان سرو انواع نوشیدنی‌ها و دسرها وجود دارد؛ همچنین، برای تفریحات شبانه نیز یک انتخاب عالی محسوب می‌شود.

باتوجه‌به فضای محدود و نه‌چندان بزرگ کافه بهتر است قبل از مراجعه به آن تماس بگیرید تا از خالی‌بودن ظرفیت آن مطمئن باشید. این کافه هر روز هفته باز است و تا ساعت 12 شب می‌توانید از خدمات آن استفاده کنید.

کافه‌بار آپ‌شات

از دیگر کافه‌هایی که برای تفریحات شبانه در آنتالیا می‌توان به آن مراجعه کرد، کافه‌بار آپ‌شات است که همه‌روزه از 18 تا 4 بامداد خدمات‌رسانی دارد. این کافه، منویی جذاب از نوشیدنی‌های لذیذ دارد و پرسنل آن به چندین زبان مسلط هستند. در این کافه، همچنین موسیقی زنده هم وجود دارد که گرمابخش دورهمی‌های دوستانه و شبانه است.

کافه‌های شبانه آنتالیا، بهترین انتخاب برای سفری دوستانه

کافه‌های شبانه آنتالیا بهترین گزینه تفریحی برای سفرهای دوستانه هستند. در این کافه‌ها، می‌توانید تا پاسی از شب به رقص و پای‌کوبی بپردازید، بازی کنید و همراه با دوستان خود از سرو نوشیدنی‌های لذیذ و دسرهای خوشمزه لذت ببرید. برای رفت‌وآمد راحت به این کافه‌ها، بهتر است رزرو هتل آنتالیا را در منطقه‌ای انجام دهید که تعداد کافه‌های شبانه نزدیک به آن بیشتر باشد. برای مثال، هتل دایما بیز آنتالیا یک گزینه مناسب برای این منظور است. جهت رزرو هتل های آنتالیا کافی است به بخش مربوطه در سایت یا اپلیکیشن فلای تودی مراجعه کنید. در فلای تودی، علاوه‌بر رزرو هتل، امکان خرید بلیط هواپیما آنتالیا نیز وجود دارد و کل این پروسه تنها در چند مرحله و با چند کلیک انجام می‌شود.

1/5 - (1 امتیاز)
اشتراک گذاری

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *