فاش شدن مشخصات گلکسی واچ 6 تصویر کاملی از انتظارات را نشان می دهد

زمان مطالعه: 3 دقیقه

به گزارش مجله هشت پیک به نقل از Android Authority اندروید اتوریتی

galaxy watch 5 face

Kaitlyn Cimino / Android Authority

گزارشی از مجله هشت پیک :

  • مشخصات گلکسی واچ 6 و گلکسی واچ 6 کلاسیک به طور کامل فاش شده است.
  • هر دو ساعت دارای پردازنده Exynos W930 با 2 گیگابایت رم و 16 گیگابایت حافظه داخلی خواهند بود.
  • هر دو ساعت دارای باتری 300 یا 425 میلی آمپر ساعتی خواهند بود.

با نزدیک شدن به دومین رویداد Unpacked سال، اطلاعات فاش شده سامسونگ به سرعت منتشر می شود. آخرین مورد شامل Galaxy Watch 6 و Galaxy Watch 6 Classic است.

روز سه‌شنبه، اسنوپی‌تک، مشاور معتمد، کاری را که به بهترین شکل انجام می‌دهد، انجام داد و نشت قابل‌توجهی ارائه کرد. در پست اجتماعی خبردهنده، تصویری از یک سند را مشاهده خواهید کرد که کلمه محرمانه روی آن مهر زده شده است. به نظر می رسد این سند حاوی مشخصات گلکسی واچ 6 و واچ 6 کلاسیک باشد.

با تمرکز بر ساعت 6 ابتدا، نشت نشان می دهد که دو مدل وجود خواهد داشت: نسخه 40 میلی متری و نسخه 44 میلی متری. گفته می شود نوع 40 میلی متری دارای صفحه نمایش 1.31 اینچی AMOLED (432 x 432) از شیشه یاقوت کبود است. در حالی که نوع 44 میلی متری دارای صفحه نمایش مشابهی است، اما کمی بزرگتر در 1.47 اینچ (480 x 480) است.

ساخته شده از آلومینیوم، به نظر می رسد Watch 6 با استاندارد IP68، MIL-STD-810H و 5 ATM بادوام خواهد بود. با وجود تمام فلزات، شایعات می‌گویند که ساعت 28 درصد سبک‌تر از Watch 5 Pro و 40 درصد سبک‌تر از Watch 6 Classic خواهد بود.

به نظر می رسد این دستگاه دارای تراشه اگزینوس W930 با 2 گیگابایت رم و 16 گیگابایت حافظه داخلی خواهد بود. این با سیستم عامل Wear OS مجهز به سامسونگ همراه خواهد بود که طبق گزارشات، عملکردهای خواب جدیدی را برای اندازه گیری و تجزیه و تحلیل خواب شما توسعه داده است.

در نهایت، گفته می شود که دارای یک باتری 300 میلی آمپر ساعتی (40 میلی متر) و یک باتری 425 میلی آمپر ساعتی (44 میلی متر) است. و شما انتخاب خود را بین خاکستری گرافیت، طلایی یا نقره ای خواهید داشت.

با رفتن به واچ 6 کلاسیک، این دستگاه نیز در دو مدل عرضه خواهد شد: نسخه 43 میلی متری و نسخه 47 میلی متری. مانند Watch 6، کلاسیک ممکن است دارای صفحه نمایش AMOLED شیشه ای یاقوت کبود باشد که به نظر می رسد اندازه های مشابهی دارد. کلاسیک همچنین اندازه باتری، تراشه، دوام و نرم افزار Watch 6 را به اشتراک می گذارد. با این حال، جایی که آنها متفاوت هستند، در مواد، ویژگی ها و رنگ ها است.

طبق اطلاعات فاش شده، کلاسیک دارای قاب چرخشی از جنس استنلس استیل است و اعلان‌ها، لرزش، میکروفون و بلندگو و کنترل صوتی را ارائه می‌دهد. برای اتصالات، می توانیم انتظار Wi-Fi، 4G، بلوتوث 5.3، NFC و GPS را داشته باشیم. در مورد سلامتی، این گجت دارای گام شمار، سطح SPO2، مانیتور ضربان قلب، ECG، کالری شمار و خواب خوان است. آخرین اما نه کم اهمیت، سنسورها شامل شتاب سنج، مغناطیس سنج، فشارسنج، ژیروسکوپ، قطب نما و دماسنج هستند.

به نظر می رسد که رنگ بندی ها برای Watch 6 Classic کمی محدودتر خواهد بود و به جای سه گزینه، تنها دو گزینه را ارائه می دهد. از جمله این رنگ ها می توان به مشکی و نقره ای اشاره کرد. انتظار می‌رود سامسونگ در ۲۶ جولای در Unpacked لیستی از دستگاه‌های خود را به نمایش بگذارد، از جمله گلکسی واچ جدید.

امتیاز بدهید
اشتراک گذاری

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *