رفع خطای Adobe IPC Broker. چگونه آن را غیرفعال یا حذف کنیم؟

زمان مطالعه: 5 دقیقه

به گزارش مجله هشت پیک رفع خطای Adobe IPC Broker. چگونه آن را غیرفعال یا حذف کنیم؟
که در این بخش به محتوای این خبر با شما کاربران گرامی خواهیم پرداخت

در این پست راه حل های کاری برای رفع مشکل به شما ارائه می دهیم خطای Adobe IPC Broker. همچنین نحوه غیرفعال کردن یا حذف آن را بررسی خواهیم کرد AdobeIPCBroker.exe. ممکن است در منابع سیستم مصرف کننده Task Manager با این فرآیند مواجه شده باشید و بخواهید آن را از فرآیندهای خود حذف کنید یا به طور کامل آن را از رایانه شخصی خود حذف کنید.

رفع خطای Adobe IPC Broker.  چگونه آن را غیرفعال یا حذف کنیم؟

AdobeIPCBroker.exe – خطای سیستم، اجرای کد نمی تواند ادامه یابد زیرا CRClient.dll پیدا نشد. نصب مجدد برنامه ممکن است این مشکل را برطرف کند.

Adobe IPC Broker یا AdobeIPCBroker.exe یک فرآیند برنامه است که با برنامه های Adobe مانند Photoshop، Acrobat Reader، Adobe Creative Cloud و غیره مرتبط است. IPC مخفف Inter-Process Communication است که نشان می دهد فرآیند Adobe IPC Broker مسئول تبادل داده در خانواده Adobe است. نمونه هایی از خطاهای مرتبط با Adobe IPC Broker عبارتند از:

  • تصویر بد AdobeIPCBroker.exe
  • AdobeIPCBroker.exe با مشکل مواجه شده است و باید بسته شود
  • AdobeIPCBroker.exe – خطای برنامه
  • AdobeIPCBroker.exe – خطای سیستم
  • AdobeIPCBroker.exe یک برنامه کاربردی Win32 معتبر نیست
  • نقطه ورودی AdobeIPCBroker.exe یافت نشد

دلایل خطاهای Adobe IPC Broker چیست؟

دلایل مختلفی وجود دارد که چرا ممکن است این خطای فایل Adobe را دریافت کنید. ممکن است خرابی فایل برنامه یا نصب ناقص معیوب، یا عدم وجود CRClient.dll یا msvcp140.dll وجود داشته باشد، که مشکلی مرتبط با Microsoft Visual C++ Redistributable است.

رفع خطای Adobe IPC Broker. چگونه آن را غیرفعال یا حذف کنیم؟

اگر با خطای Adobe IPC Broker در رایانه شخصی ویندوز خود مواجه شدید، راه حل های زیر را برای رفع این مشکل امتحان کنید:

  1. برنامه Adobe را دوباره نصب کنید
  2. فایل CRClient.dll را مجدداً ثبت کنید
  3. Visual C++ Redistributable را دوباره نصب کنید

اجازه دهید این راه حل ها را با جزئیات بررسی کنیم.

1]برنامه Adobe را دوباره نصب کنید

رفع خطای Adobe IPC Broker.  چگونه آن را غیرفعال یا حذف کنیم؟

اگر یکی از برنامه‌های Adobe این خطا را نشان می‌دهد، با دانلود آن از وب‌سایت رسمی Adobe و دنبال کردن دستورالعمل‌های روی صفحه برای نصب، آن را دوباره نصب کنید. در ویندوز 11، می توانید برنامه را از برنامه تنظیمات حذف نصب کنید، در حالی که در ویندوز 10، می توانید از کنترل پنل استفاده کنید. نصب مجدد برنامه آسیب دیده اطمینان حاصل می کند که هیچ مشکل نصب معیوب وجود ندارد یا اشکالاتی که ممکن است باعث ایجاد خطا شوند برطرف شده اند.

2]فایل CRClient.dll را مجدداً ثبت کنید

ix خطای Adobe IPC Broker.  چگونه آن را غیرفعال یا حذف کنیم؟

Adobe Crash Reporter Client DLL یک جزء حیاتی از عملیات Adobe است. اگر این فایل DLL خراب شود، ممکن است یک خطای Adobe IPC Broker را ایجاد کند. بهترین راه حل برای این کار ثبت مجدد کامپوننت با استفاده از Command Prompt است. برای ثبت مجدد فایل CRClient.dll Command Prompt را باز کرده و تایپ کنید regsvr32 CRCLIENT.DLL خط فرمان و کلید Enter را در صفحه کلید فشار دهید. برای اعمال تغییرات، کامپیوتر خود را مجددا راه اندازی کنید.

3]Visual C++ Redistributable را دوباره نصب کنید

رفع خطای Adobe IPC Broker.  چگونه آن را غیرفعال یا حذف کنیم؟

اگر خطا توسط msvcp140.dll ایجاد شود، مقصر باید Visual C++ Redistributable باشد. بهترین راه برای رفع این مشکل نصب مجدد آن از مایکروسافت است. آخرین نسخه را از وب سایت رسمی مایکروسافت دانلود و نصب کنید.

Adobe IPC Broker چیست؟

Adobe IPC Broker سرویسی است که برای برنامه های Adobe بسیار مهم است زیرا وظیفه ارتباط، همگام سازی و تبادل داده بین همه برنامه های Adobe را بر عهده دارد. شایعات مبنی بر ویروس بودن AdobeIPCBroker.exe صحت ​​ندارد. با این حال، یک ویروس می تواند خود را به عنوان یک فایل exe پنهان کند تا شناسایی نشود. همچنین، می‌تواند عوامل دیگری نیز وجود داشته باشد که می‌تواند این سرویس را با خطاهایی مانند مواردی که در این پست در مورد آن صحبت کردیم، تحریک کند.

ثابت: خطاهای پیکربندی Adobe 1، 15 یا 16

بروکر Adobe IPC در رایانه شخصی ویندوز کجاست؟

می توانید AdobeIPCBroker.exe را در این قسمت پیدا کنید C:\Program Files\Common Files زیر پوشه برای مثال می توانید مسیر را دنبال کنید C:\Program Files (x86)\Common Files\Adobe\OOBE\PDApp\IPC\ یا C:\Program Files (x86)\Common Files\Adobe\Adobe Desktop Common\IPCBox\ برای بدست آوردن مکان دقیق می‌توانید نحوه مصرف منابع سیستم را در سرویس Adobe IPC Broker در Task Manager نظارت کنید.

نحوه غیرفعال کردن یا حذف Adobe IPC Broker

اگر AdobeIPCBroker.exe عملکرد رایانه شما را غیرعادی می کند یا فقط می خواهید برنامه های Adobe را حذف کنید، می توانید از چندین راه برای غیرفعال کردن یا حذف آن استفاده کنید. به عنوان مثال، به آن را به طور موقت غیرفعال کنیدTask Manager را باز کرده و به قسمت زیر بروید استارت آپ بخش. در فرآیندها برگه، جستجو کنید Adobe IPC شکستr روی آن راست کلیک کرده و انتخاب کنید پایان کار. از طرف دیگر، می توانید AdobeIPCBroker.exe را در این قسمت پیدا کنید جزئیات گزینه.

اگر می خواهید Adobe IPC Broker را برای همیشه غیرفعال کنید، دکمه را فشار دهید دکمه پنجره + R و تایپ کنید Msconfig و ضربه بزنید وارد روی صفحه کلید رفتن به Startup > AdobeIPCBroker > Disable.

اگر می خواهید Adobe IPC Broker را از رایانه شخصی خود حذف کنید، آن را باز کنید صفحه کنترل و برو به یک برنامه را حذف نصب کنید. برای مثال، برنامه Adobe آسیب دیده را پیدا کنید، Adobe Creative Cloud. انتخاب کنید حذف نصب کنید. به این ترتیب برنامه و AdobeIPCBroker.exe را به طور کامل از سیستم خود حذف می کنید و در صورتی که بخواهید دوباره از آن استفاده کنید، باید آن را دوباره نصب کنید.

مکان CRClient.dll کجاست؟

CRClient.dll یک فایل متعلق به Adobe است. CRClient.dll معمولاً در پوشه نصب برنامه Adobe قرار دارد، اما ممکن است در پوشه System32 یا SysWOW64 نیز دیده شود.

در ادامه بخوانید: نحوه غیرفعال کردن Adobe Genuine Software Integrity Service.

امیدواریم از این مقاله مجله هشت پیک نیز استفاده لازم را کرده باشید و در صورت تمایل آنرا با دوستان خود به اشتراک بگذارید و با امتیاز از قسمت پایین و درج نظرات باعث دلگرمی مجموعه مجله 8pic باشید

1/5 - (3 امتیاز)
اشتراک گذاری

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *