رئیس بخش امنیت و اعتدال محتوا در توییتر استعفا داد

زمان مطالعه: 3 دقیقه

رئیس بخش اعتماد و امنیت توییتر از این شرکت جدا شد

 

 

الا اروین، رئیس امنیت و نظارت محتوا در ، این کار را انجام داده است از سمت خود استعفا داد. خبر استعفای او ساعاتی پیش در اینترنت منتشر شد و گرد و غباری را در بین کاربران اینترنتی به پا کرد. دوران او در توییتر به عنوان رئیس بخش ایمنی و نظارت محتوا تا یک سال طول نکشید.

او در نوامبر سال گذشته به جای یول راث، ساکن قبلی آن موقعیت، مسئولیت را بر عهده گرفت. اکنون که او از شرکت خارج می شود، شخص دیگری باید نقش او را پر کند و جزئیات در مورد آن در دسترس نیست. دلیل خروج او از توییتر مشخص نیست، زیرا او از اشتراک گذاری این اطلاعات با دو منبع خودداری می کند.

این منابع هر دو تایید می کنند که توییتر نیز اطلاعاتی در مورد خروج الا اروین از شرکت ارائه نمی دهد. اما شباهت هایی بین خروج الا و یوئل، ساکن قبلی آن موقعیت وجود دارد. کاربران شبکه همچنین در حال ارتباط بین استعفای الا و موضوع اخیری هستند که ادعاهای آزادی بیان توییتر را زیر سوال برده است.

رئیس بخش ایمنی و نظارت محتوای توییتر به دنبال یک موضوع مرتبط با آزادی بیان، شرکت را ترک می کند

به گفته ایلان ماسک، یکی از اهداف اصلی او از خرید توییتر، اعطای آزادی بیان به کاربران بود. این بسیار ایده آل به نظر می رسد زیرا همه کاربران توییتر نظر دارند و آنچه باید شنیده شود. علی‌رغم مخالفت‌هایی که ایلان از سوی گروه‌های خاصی داشت، هنوز چند نفر بودند که حمایت خود را کردند و به رویای ایلان اطمینان داشتند.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  این تنظیمات جدید توییتر می تواند منجر به آزار و اذیت از طریق DM شود

یکی از این افراد، یوئل راث، رئیس وقت مدیریت ایمنی و محتوا در توییتر بود. اما بعد از خرید توییتر، یوئل استعفای خود را اعلام کرد و گفت که “خوش بینی او در نهایت محو شد.” این خوش بینی محو شده نتیجه سبک انجام کارها و تمایل او به انجام اقدامات شخصی است.

الا اروین پس از به عهده گرفتن تیم نظارت بر ایمنی و محتوا، قاطعانه در کنار ایلان بود. اما در کمتر از یک سالی که او موقعیت خود را در توییتر اشغال کرده است، در حال کناره گیری است. کاربران اینترنت اکنون استعفای او را به موضوعی مرتبط می‌کنند که مردم در آن درگیر هستند دیلی وایر و توییتر.

قبل از اولین نمایش فیلمشان “What is a Woman”، تیم Daily Wire برای تبلیغ با توییتر تماس گرفت. پس از موافقت اولیه با ارائه یک بسته تبلیغاتی برای فیلم، توییتر سپس به سخنان آنها بازگشت. آنها سپس به Daily Wire اطلاع دادند که تبلیغات انجام نخواهد شد و فیلم به عنوان محتوای نفرت انگیز پرچم گذاری خواهد شد.

این تصمیم پس از بازبینی فیلم توسط توییتر گرفته شد که هویت واقعی یک زن را زیر سوال می برد. به گفته توییتر، این فیلم دختران و افراد تراجنسیتی را به اشتباه می اندازد، بنابراین نیاز به محدود کردن دسترسی آن به این پلت فرم است. این اقدام علیه آزادی بیانی است که ایلان ماسک برای خرید توییتر خود با آن مبارزه می کرد.

آیا این موضوع دلیل اصلی خروج الا اروین به عنوان رئیس بخش ایمنی و نظارت محتوا در توییتر است؟ هیچ پشتوانه ای برای این ادعا وجود ندارد، زیرا این دو رویداد ممکن است در یک دوره اتفاق افتاده باشند. اما این موضوع گرد و غبار زیادی را در اینترنت به پا کرده است، زیرا برخی معتقدند توییتر در تلاش است صدای کاربران خود را محدود کند.

 

5/5 - (1 امتیاز)
اشتراک گذاری

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *