در اینجا کاری است که نمی توانید در Threads انجام دهید

زمان مطالعه: 6 دقیقه

پس از مدتی انتظار، بالاخره می‌توانیم Threads، پاسخ متا به توییتر را امتحان کنیم. مردم در حال نفوذ به برنامه هستند و همه چیزهایی را که می توانند انجام دهند را پیدا می کنند. در طرف مقابل آن سکه، آنها همچنین در حال پیدا کردن آنچه هستند نمی تواند در Threads انجام دهید. در اینجا خلاصه ای از آن چیزها است.

این به معنای دور کردن شما از برنامه نیست. به هر حال، آن را امتحان کنید و ببینید که “زاک” چه چیزی در آستین های خود دارد. با این حال، یک نکته قابل توجه این است که باید انتظار داشته باشید که برنامه به مرور زمان عملکردی را اضافه کند. کارهایی وجود دارد که نمی‌توانید در حال حاضر انجام دهید، اما ممکن است چند ماه یا حتی چند هفته دیگر اینطور نباشد. فقط در نظر داشته باشید که.

قبل از شروع، Threads چیست؟

اگر با این برنامه آشنایی ندارید، این نسخه متا توییتر است. به گفته این شرکت، این یک برنامه رسانه اجتماعی است که با اینستاگرام مرتبط است. با این حال، جدا از این واقعیت که می توانید با اعتبار اینستاگرام خود وارد شوید، آن را به اینستاگرام متصل نمی کنید.

این فرمول توییتر را از نزدیک دنبال می کند. می‌توانید پست‌های مبتنی بر متن ایجاد کنید، و آنها در یک فید همیشه پیمایش ارائه می‌شوند. علاوه بر متن، شما همچنین می توانید عکس و فیلم ارسال کنید.

کارهایی که نمی توانید در Meta’s Threads انجام دهید

بنابراین، شما به تازگی Threads را دانلود کرده‌اید و یکی از بیش از 100 میلیون نفری هستید که با آن‌ها دنبال می‌شوند. همه چیز خوب و شیک است. با این حال، در این مرحله اولیه پلتفرم، به سرعت متوجه خواهید شد که برخی از کارها وجود دارد که نمی توانید انجام دهید.

بدون DM: با عرض پوزش، امروز لغزشی نداریم

یکی از جنبه های اصلی رسانه های اجتماعی، ارسال سریع و آسان پیام به فرد یا گروه دیگری است. به همین دلیل است که همه پلتفرم‌های اصلی رسانه‌های اجتماعی دارای عملکرد DM (پیام‌رسانی مستقیم) هستند. با این حال، Threads هنوز به شما اجازه پیام دادن به افراد دیگر را نمی دهد.

آرم موضوعات 3 ق

این عجیب است که اینستاگرام یک عملکرد DM دارد و Threads و Instagram دوقلوهای به هم پیوسته هستند. خیلی خوب است اگر متا بتواند یک تابع پیام رسانی برای Threads به ما بدهد.

با این حال، از آنجایی که Threads و Instagram بسیار به هم مرتبط هستند، اگر این شرکت بتواند یک تجربه پیام رسانی یکپارچه را به ما ارائه دهد، خوب است. اگر پیام‌های Threads و پیام‌های اینستاگرام شما می‌توانند در یک صندوق ورودی در هر دو برنامه وجود داشته باشند.

هنگامی که صندوق ورودی خود را در هر یک از برنامه ها باز می کنید، یک برگه خواهید داشت که فقط پیام های اینستاگرام شما را نشان می دهد و یک برگه که فقط پیام Threads شما را نشان می دهد. همچنین ممکن است یک برگه وجود داشته باشد که هر دو را نشان دهد. باید منتظر بمانیم تا ببینیم متا قصد دارد چه کاری انجام دهد.

ارسال فایل‌های GIF از صفحه‌کلید: تو باید برای آن کار کنی…

همه ما می دانیم که GIF برای بسیاری از ما مانند زبان دوم است. ما می‌توانیم آن‌ها را به عنوان پاسخی مصور به برداشت داغ یک نفر در توییتر پست کنیم. اخیراً مردم این امکان را پیدا کرده اند که آنها را در اینستاگرام پست کنند. وقتی صحبت از Thread ها می شود، می توانید آنها را پست کنید، اما یک نکته وجود دارد.

شما نمی توانید آنها را مستقیماً از صفحه کلید خود پست کنید. صفحه‌کلیدهای دیجیتالی مانند Gboard دارای یک برگه GIF هستند که می‌توانید GIF‌ها را با یک ضربه وارد کنید. اگر سعی کنید این کار را انجام دهید، با ناامیدی مواجه خواهید شد.

نحوه درج فایل های GIF

شما می توان GIF ها را در Thread ها و پاسخ های خود وارد کنید، اما این فقط شامل چند مرحله اضافی است. شما باید GIF را از اینترنت دانلود کنید و GIF را به عنوان پیوست وارد کنید. شما می خواهید GIF را با استفاده از موتور جستجوی انتخابی خود جستجو کنید. GIF را در دستگاه خود ذخیره کنید. فقط مطمئن شوید که فایل .gif واقعی را دانلود می کنید و نه jpeg یا png.

پس از دانلود فایل، به برنامه Threads بروید و پست یا پاسخ خود را شروع کنید. روی نماد گیره کاغذ کوچک زیر قسمت متن ضربه بزنید. سپس برنامه رابط کاربری انتخابگر رسانه را نمایش می دهد. بعد از اینکه گیف را وارد کردید، قبل از اینکه واقعاً آن را پست کنید، باید بتوانید حرکت آن را ببینید.

آرم موضوعات 2 ق

اگر از Gboard استفاده می کنید، این روند کمی آسان تر خواهد بود. GIF مورد نظر خود را در برگه GIF در Gboard جستجو کنید. روی آن ضربه بزنید. پیام خطا را دریافت خواهید کرد، بله، اما نماد «برو به پیوند» را می‌بینید که روی GIF که روی آن ضربه زده‌اید ظاهر می‌شود – کادر با یک فلش کوچک به سمت بیرون. با ضربه زدن روی آن به URL واقعی GIF می رسید. انگشت خود را روی GIF نگه دارید و آن را ذخیره کنید. بقیه مراحل به همین شکل باقی خواهد ماند.

جدول زمانی فقط کسانی را که دنبال می کنید ببینید: متوجه شدیم، افراد مشهور وجود دارند!

متاسفم که این را برای شما خراب می کنم، اما درست مانند سایر سایت های رسانه های اجتماعی، شما با Threads با الگوریتم مبارزه می کنید. برای پسر کوچک سخت است که در رسانه های اجتماعی مورد توجه قرار گیرد. اکثر مردم عکس ها و ویدیوها را برای تعداد انگشت شماری بازدید ارسال می کنند در حالی که دیگران میلیون ها بازدید را جمع آوری می کنند. یک چیز تاسف بار در این مورد این است که افراد مشهور، اینفلوئنسرها و تولیدکنندگان محتوای معروف ابزاری برای به دست آوردن میلیون ها فالوور، بازدید، لایک و نظر هستند.

در مورد Threads هم تقریباً همینطور است. وقتی وارد Threads می‌شوید، با فید افراد فوق‌العاده مشهور مواجه می‌شوید. شما افراد مشهور و اینفلوئنسرهایی را خواهید دید که حتی آنها را دنبال نکرده اید. خواهید دید که تعداد فالوورهای آنها در ثانیه افزایش می یابد در حالی که تعداد فالوورهای شما به این سرعت نمی رسد.

با این حال، اینستاگرام با ارائه فید فالو شده مشکل فید خود را برطرف کرد. این چیزی است که مردم می خواهند از Threads ببینند. افراد فوق‌العاده مشهور در حال حاضر میلیون‌ها فالوور در سراسر اینترنت دارند. Threads یک پلتفرم جدید، فرصتی برای شروعی جدید و احتمالاً یک جامعه جدید از مردم است. داشتن همان اتفاقی که با سایر پلتفرم‌ها می‌افتد، کمی بد است.

کوتاه کردن ویدیوها: شما باید از برنامه های دیگر استفاده کنید… لعنتی

Threads به شما امکان ارسال عکس و فیلم را می دهد. می‌توانید ویدیوهایی را تا چند دقیقه پست کنید، اما اگر از حداکثر طول یک ویدیو تجاوز کنید، نمی‌توانید به سرعت چربی‌ها را برای تناسب آن کوتاه کنید.

پس از اینکه ویدیو را از کتابخانه رسانه خود انتخاب کردید، فقط یک پیش نمایش از ویدیو دریافت خواهید کرد و تمام. اگر روی ویدیو ضربه بزنید، به رابط کاربری انتخابگر رسانه بازگردانده می شوید. همچنین، اگر ویدیو خیلی طولانی باشد، به نظر می‌رسد که برنامه تلاش می‌کند آن را آپلود کند و پیام «آپلود نشد» را به شما می‌دهد. امیدواریم این برنامه به شما اجازه دهد ویدیوهای خود را کوتاه کنید.

ویرایش عکس ها: زاکربرگ، آیا مطمئن هستید که این یک برنامه اینستاگرام است؟

Threads یک برنامه اینستاگرام است و به شدت در حال استفاده از برنامه اصلی خود است. با این حال، اگر در حال برنامه ریزی برای آپلود یک تصویر هستید، با یک تجربه بدون وقفه مواجه خواهید شد. شما نمی توانید عکس های خود را قبل از پست کردن برش دهید. همچنین، نمی‌توانید فیلتر اضافه کنید یا تنظیماتی را انجام دهید.

آرم اینستاگرام AH 1 newAH
آرم اینستاگرام AH 1 newAH

به شما یک تجربه ابتدایی ویرایش عکس در اینستاگرام داده شده است. شما می توانید عکس خود را برش دهید، رنگ ها و روشنایی را تنظیم کنید، جلوه ها را اعمال کنید و موارد دیگر. امیدواریم که Threads برخی از مهارت‌های ویرایش عکس اینستاگرام را به ارث ببرد.

بدون حذف اکانت اینستاگرام اکانت خود را حذف کنید: با هم سوار شوید، با هم بمیرید

همه پشیمانی خریدار را تجربه می‌کنند (یا معادل ثبت نام در یک حساب کاربری فقط برای اینکه بفهمیم از آن متنفر هستید)، و ما هر از چند گاهی خود را در جستجوی دکمه «حذف حساب» می‌یابیم.

در مورد Threads، اگر تصمیم گرفتید که نمی خواهید حساب خود را در اطراف نگه دارید، تنها راهی که می توانید از شر اکانت Threads خود خلاص شوید، حذف اکانت اینستاگرام خود در این فرآیند است. این افتضاح است.

به نظر می‌رسد متا از اینستاگرام Threads ساخته است تا آن را به بازار بیاورد و از سقوط ایلان ماسک با کشتی سرمایه‌گذاری کند. بنابراین، Thread ها ممکن است آنقدر به اینستاگرام گره بخورند که اساساً به هم متصل شوند. اگر اینطور باشد، متا توپ را رها کرد.

این شرکت اعلام کرد که به دنبال راهی برای کاربران برای حذف حساب‌های جداگانه از یکدیگر است. عجیب به نظر می رسد که این شرکت در حال تلاش برای کشف این موضوع است برنامه خودش. در هر صورت، می توانید در نهایت انتظار این ویژگی را داشته باشید.

امتیاز بدهید
اشتراک گذاری

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *