در آیفون خود اعلان های متنی دریافت نمی کنید؟ در اینجا نحوه رفع آن آورده شده است

زمان مطالعه: 5 دقیقه

با مجله هشت پیک با مقاله ی در خود اعلان های متنی دریافت نمی کنید؟ در اینجا نحوه رفع آن آورده شده است همراه ما باشید

آیا در آیفون 15 پرو یا مدل دیگری از آیفون اعلان های متنی دریافت نمی کنید؟ نگران از دست دادن پیام های مهم هستید؟ نگران نباش! شما باید بتوانید در کوتاه ترین زمان مسائل را اصلاح کنید.

دلایل متعددی وجود دارد که شما اعلان های متنی را در آیفون خود دریافت نمی کنید که ما می توانیم آنها را کنیم. برخی از دلایل رایج عبارتند از پیکربندی نادرست تنظیمات، اشکالات نرم افزار، یا فعال بودن حالت مزاحم نشوید. بیایید این مشکلات احتمالی را حل کنیم تا اعلان‌های متنی شما پشتیبان‌گیری و اجرا شوند.

 

آیفونی که روی صندلی نشسته است.

چرا آیفون من اعلان های متنی دریافت نمی کند؟

راه های مختلفی برای تشخیص عدم دریافت اعلان های متنی وجود دارد. اولین علامت این است که بدانید شخصی برای شما پیامی ارسال کرده است، اما متوجه می شوید که مانند گذشته اعلانی برای آن دریافت نکرده اید. نشانه‌های دیگر عبارتند از عدم نمایش پیام‌های جدید در صفحه قفل آیفون، عدم وجود نقطه قرمز در برنامه پیام‌ها هنگام ورود پیام‌ها، و عدم وجود صداهای هشداری که باید هنگام دریافت پیام پخش شوند.

ممکن است دلایل مختلفی وجود داشته باشد که چرا اعلان های متنی را در تلفن خود دریافت نمی کنید. اگر اصلاً پیامی دریافت نمی کنید، ممکن است آیفون شما مشکل اتصال داشته باشد. در این صورت، بررسی کنید که آیا می‌توانید از Wi-Fi یا داده‌های تلفن همراه برای سایر عملکردهای تلفن خود مانند مرور اینترنت یا دانلود محتوای Apple Music استفاده کنید.

اگر پیام‌های متنی دریافت می‌کنید، اما اعلان‌های آن‌ها را دریافت نمی‌کنید، باید صدای گوشی خود را بررسی کنید و تنظیمات اعلان خود را بررسی کنید. اگرچه نادر است، اما ممکن است این مشکل ناشی از یک باگ نرم افزاری باشد.

عکس نمای نزدیک از برنامه پیام‌ها در آیفون.

چگونه اعلان‌های متنی را هنگامی که کار نمی‌کنند برطرف کنیم

اینها نکات بسیار کلی هستند، اما اقدامات خاص تری نیز وجود دارد که می توانید برای حل مشکل با اعلان های متنی خود انجام دهید. در اینجا چیزی است که ما توصیه می کنیم امتحان کنید.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  نحوه خاموش کردن SharePlay در Apple TV

مرحله 1: یک راه حل سریع این است که بررسی کنید که آیا حالت مزاحم نشوید یا حالت بی صدا آیفون شما فعال است یا خیر. ممکن است یکی از این موارد را روشن کرده باشید و آن را فرا کرده باشید. برای بررسی، وارد مرکز کنترل و انتخاب کنید نماد فوکوس. اگر تنظیمی غیر از «مزاحم نشوید» فعال باشد، باید اعلان‌های متنی را بازیابی کند با این فرض که مشکل همین بوده است.

اسکرین شات تنظیمات فوکوس آیفون را در قسمت Control Center نشان می دهد.

گام 2: شما هم چنین باید تنظیمات اعلان خود را بررسی کنید در گوشی شما می توانید این کار را با باز کردن آن انجام دهید برنامه تنظیمات و انتخاب اطلاعیه، سپس پیام ها. پس از رسیدن، اطمینان حاصل کنید که “اجازه دادن به اعلان‌هاکلید “روشن است. همچنین، بررسی کنید که اعلان‌ها برای تنظیم شده باشند تحویل فوری. همچنین باید تأیید کنید که تنظیمات برای صفحه قفل، مرکز اطلاع رسانی، و بنرها فعال هستند.

اسکرین شات هایی که نحوه بررسی تنظیمات اعلان پیام ها را در آیفون نشان می دهد.

مرحله 3: مورد دیگری که باید بررسی شود این است آیا مکالمات افراد را بی صدا کرده اید. با این حال، فرض بر این است که شما قبلاً با آنها چت کرده اید و مکالمات قبلی در برنامه پیام ها وجود دارد. برای بررسی، مکان مکالمه شخصی را که از او اعلان‌های متنی دریافت نمی‌کنید، پیدا کنید. در مرحله بعد، به دنبال هر مکالمه ای باشید که الف را نشان می دهد نماد زنگ خط کشیده در کنار آن اگر یکی پیدا کردی، انگشت خود را به چپ بکشید و روی نماد زنگ ضربه بزنید باصدا کردن

اسکرین‌شات‌هایی نشان می‌دهند که چگونه یک مکالمه را در برنامه پیام‌ها برای iPhone لغو صامت کنید.

مرحله 4: اگر از کسی پیامی دریافت نمی کنید، این امکان وجود دارد که شما آنها را مسدود کرده باشید. برای رفع انسداد آنها، این مراحل را دنبال کنید: برنامه تنظیمات، سپس انتخاب کنید پیام ها. انتخاب کنید مخاطبین مسدود شده. وقتی فرد مورد نظر را در این لیست پیدا کردید، انگشت خود را به چپ بکشید و ضربه بزنید رفع انسداد.

اسکرین شات نحوه رفع انسداد شخصی در آیفون را نشان می دهد.

مرحله 5: آیا در سایر دستگاه های اپل خود اعلان های متنی دریافت می کنید؟ شاید شما ارسال پیام را در آیفون مزاحم خود فعال کرده باشید. برای غیرفعال کردن آن، آن را باز کنید برنامه تنظیمات، انتخاب کنید پیام هاو سپس انتخاب کنید ارسال پیام متنی. ضامن هایی که فعال هستند را خاموش کنید.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  نحوه غیرفعال کردن انتقال تماس در آیفون و اندروید
اسکرین شات نشان می دهد که چگونه علامت ارسال پیام را در آیفون بردارید.

مرحله 6: چیز دیگری که می توانید امتحان کنید این است که بلوتوث را خاموش/روشن کنید. برای انجام این کار، وارد برنامه تنظیمات، سپس انتخاب کنید بلوتوث. آن را تغییر دهید خاموش، سپس دوباره روشن.

اسکرین شات هایی که نحوه روشن/خاموش کردن بلوتوث در آیفون را نشان می دهد.

مرحله 7: دو مرحله اضافی که می توانید برای حل این مشکل بردارید عبارتند از: آیفون خود را ریبوت کنید و به روز رسانی آی او اس را بررسی کنید. اگر به روز رسانی در دسترس است، آن را نصب کنید و ببینید که آیا مشکل حل شده است.

Apple iPhone 15 Plus و Apple iPhone 15 Pro Max از پشت دیده می شوند.

اگر اعلان‌های متنی هنوز رفع نشدند چه باید کرد؟

اگر هنوز اعلان‌های متنی در آیفون خود دریافت نمی‌کنید، دو گزینه نهایی وجود دارد که هر دو کمی زمان بیشتری می‌برند. اول، شما می توانید آیفون خود را به تنظیمات کارخانه بازنشانی کنید. دوم، شما می توانید آیفون خود را به فروشگاه اپل ببرید.

نیازی نیست تا این حد پیش بروید، اما در صورتی که روش های بالا هیچ کاری انجام ندادند، اینها را به عنوان گزینه های نهایی در اختیار دارید.

 

امیدواریم از این مقاله در آیفون خود اعلان های متنی دریافت نمی کنید؟ در اینجا نحوه رفع آن آورده شده است مجله هشت پیک نیز استفاده لازم را کرده باشید و در صورت تمایل آنرا با دوستان خود به اشتراک بگذارید و با امتیاز از قسمت پایین و درج نظرات ، ما را در مجله 8pic همراهی کنید . همچنین سایت هشت پیک فضای رایگان برای آپلود عکس و آپلود فایل را در بخش آپلود سنتر برای شما مهیا کرده است و آماده ی میزبانی از فایلهای شماست . در بخش مجله نیز میتوانید همواره از به روزترین مقالات هشت پیک استفاده کنید

 

امتیاز بدهید
اشتراک گذاری

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *