به طور خودکار ویدیوهای جدید YouTube را در توییتر به اشتراک بگذارید

زمان مطالعه: 5 دقیقه

به گزارش مجله هشت پیک به طور خودکار ویدیوهای جدید YouTube را در به اشتراک بگذارید
که در این بخش به محتوای این خبر با شما کاربران گرامی خواهیم پرداخت

اگر در یوتیوب فعال هستید، می‌دانید که پس از اتمام آپلود ویدیو، کار شما تمام نشده است. آنلاین کردن ویدیوی خود یک چیز است، اما اگر می خواهید بازدیدهای بیشتری از ویدیوهای خود داشته باشید، باید آنها را در کانال های اجتماعی مختلف به اشتراک بگذارید.

انجام آن به صورت دستی می تواند خسته کننده به نظر برسد و مانند یک حواس پرتی پیش پا افتاده از کار خلاقانه ای باشد که ترجیح می دهید انجام دهید. اکنون می‌توانید با استفاده از Zapier برای انتشار خودکار توییت برای هر ویدیوی YouTube که آپلود می‌کنید، دوباره روی پروژه‌های مهم تمرکز کنید.

هنگامی که حساب های یوتیوب و توییتر خود را به Zapier پیوند دهید، کار آسان است. فقط یک ویدیوی جدید آپلود کنید، و توییت به خودی خود تولید خواهد شد. حتی می‌توانید توییت را طوری قالب‌بندی کنید که هر کدام همان طور که می‌خواهید به نظر برسد.

تازه به Zapier؟ این ابزاری است که به هر کسی کمک می‌کند برنامه‌ها را متصل کند و گردش‌های کاری را خودکار کند—بدون هیچ کد پیچیده. ثبت نام رایگان.

به طور خودکار ویدیوهای YouTube را در توییتر به اشتراک بگذارید

با Zapier، می‌توانید گردش‌های کاری خودکار – به نام Zaps – ایجاد کنید که داده‌ها را از یک برنامه به برنامه دیگر ارسال می‌کند. می توانید یک Zap را از ابتدا بسازید یا از یکی از قالب های ما برای شروع استفاده کنید.

برای شروع با یک الگو، روی آن در زیر کلیک کنید و به ویرایشگر Zap هدایت خواهید شد. اگر هنوز این کار را نکرده اید، باید یک حساب کاربری Zapier ایجاد کنید. سپس، دستورالعمل های زیر را دنبال کنید تا Zap خود را راه اندازی کنید.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  ماسک انتقال توییتر به "X" را آغاز کرد

مرحله راه اندازی YouTube خود را تنظیم کنید

ابتدا یک ماشه راه اندازی می کنید. این رویدادی است که Zap شما را شروع می کند. جستجو و انتخاب کنید یوتیوب به عنوان برنامه ماشه و ویدیو جدید در کانال به عنوان رویداد ماشه، سپس کلیک کنید ادامه هید.

تصویری از یک مرحله راه اندازی YouTube در ویرایشگر Zapier.

سپس حساب YouTube خود را به Zapier متصل کنید. اگر قبلاً حساب خود را متصل کرده اید، می توانید آن را از منوی کشویی انتخاب کنید. اگر نه، کلیک کنید + یک حساب کاربری جدید وصل کنید و از طریق پنجره پاپ آپ وارد یوتیوب شوید.

کلیک ادامه هید.

اکنون شناسه کانال کانالی را که می‌خواهید Zapier از آن به دنبال ویدیوهای جدید بگردد، وارد کنید. برای پیدا کردن شناسه کانال خود از صفحه اصلی YouTube، روی نماد نمایه خود در گوشه سمت راست بالا کلیک کنید و انتخاب کنید کانال شما. شناسه کانال شما هر چیزی است که در ادامه آمده است youtube.com/ در URL

برای مثال، اگر URL زمانی که در کانال YouTube خود هستید، باشد youtube.com/channel/UClKO7be7O9cUGL94PHnAeOA، آیدی کانال شما است channel/UClKO7be7O9cUGL94PHnAeOA.

تصویری از یک URL کانال YouTube، که قسمت شناسه کانال از URL را برجسته می کند.

کلیک ادامه هید.

اکنون زمان آن است که ماشه خود را آزمایش کنید. کلیک کنید بر روی ماشه تست دکمه. Zapier سپس ویدیویی را از کانال YouTube شما می‌کشد تا از آن به عنوان داده‌های نمونه در حین تنظیم بقیه Zap استفاده کند.

تصویری از آزمایش موفقیت آمیز مرحله راه اندازی YouTube در ویرایشگر Zapier.

هنگامی که تست شما با موفقیت اجرا شد، کلیک کنید با رکورد انتخاب شده ادامه دهید.

مرحله اقدام توییتر خود را تنظیم کنید

زمان آن است که مرحله دوم Zap خود را تنظیم کنید – مرحله عمل. این رویدادی است که زمانی رخ می دهد که Zap شما راه اندازی می شود. انتخاب کنید توییتر به عنوان برنامه شما و ایجاد توییت به عنوان رویداد شما کلیک ادامه هید.

تصویری از تنظیمات یک مرحله اقدام توییتر در ویرایشگر Zapier.

مانند مرحله ماشه، از شما خواسته می شود حساب توییتر خود را به Zapier متصل کنید. کلیک انتخاب حساب… و یا یک حساب کاربری را از منوی کشویی انتخاب کنید یا کلیک کنید + یک حساب کاربری جدید وصل کنید.

تصویری از اتصال یک حساب توییتر به Zapier در ویرایشگر Zapier.

در مرحله بعد، مرحله اقدام توییتر خود را سفارشی خواهید کرد. یعنی توییت Zapier ایجاد می کند. در پیام در فیلد، آنچه را که می خواهید توییت شما بگوید را تایپ کنید. می‌توانید داده‌ها را از مرحله راه‌اندازی YouTube خود (مانند عنوان، توضیحات و URL ویدیو) بیرون بکشید و با استفاده از آن به توییت خود اضافه کنید درج داده ها کشویی

تصویری از راه اندازی تست موفقیت آمیز مرحله اقدام توییتر در ویرایشگر Zapier.

مطمئن شوید که URL ویدیوی YouTube خود را در توییت قرار دهید زیرا به این ترتیب ویدیو را در توییتر پخش می کنید.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  پلیس حذف تابلوی ستاد توییتر را در نیمه راه متوقف کرد

هنگامی که توییت خود را سفارشی کردید، کلیک کنید ادامه هید.

کلیک اقدام آزمایشی تا Zapier یک توییت جدید را بر اساس نحوه تنظیم آن ایجاد کند. ما همیشه توصیه می‌کنیم قالب را در توییتر بررسی کنید تا مطمئن شوید که آنطور که می‌خواهید به نظر می‌رسد.

تصویری از توییت ارسال شده توسط Zapier به عنوان گذشته از تست مرحله اکشن.

اگر همه چیز خوب به نظر می رسد، ادامه دهید و Zap خود را روشن کنید. اگر برخی از قالب‌بندی‌ها غیر فعال به نظر می‌رسند، به عقب برگردید و آن را تنظیم کنید و آزمایش دیگری را تا زمانی که آن را درست انجام دهید، اجرا کنید.

ویدیوهای YouTube خود را به صورت خودکار در توییتر ارسال کنید

دیگر نگران تبلیغ محتوای YouTube خود در توییتر نباشید و شروع به انجام خودکار آن کنید. سپس، هنگامی که YouTube خود را در Twitter Zap راه‌اندازی کردید، راه‌های دیگری را برای خودکار کردن YouTube جستجو کنید تا شروع به کارآمد کردن بیشتر محتوای تبلیغاتی خود کنید.

این مقاله در ابتدا در سپتامبر 2017 توسط ملانی پینولا منتشر شد. آخرین بار توسط ویل هریس در جولای 2023 به روز شد.

امیدواریم از این مقاله مجله هشت پیک نیز استفاده لازم را کرده باشید و در صورت تمایل آنرا با دوستان خود به اشتراک بگذارید و با امتیاز از قسمت پایین و درج نظرات باعث دلگرمی مجموعه مجله 8pic باشید

امتیاز بدهید
اشتراک گذاری

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *