بلیزارد برخی از بازی های رایانه شخصی خود را به استیم می آورد

زمان مطالعه: 2 دقیقه

با مجله هشت پیک با مقاله ی بلیزارد برخی از بازی های شخصی خود را به استیم می آورد
همراه ما باشید

بازی های رایانه شخصی بلیزارد به استیم می آیند. این حرکتی است که احتمالاً بسیاری از گیمرهای رایانه شخصی به دلایلی از آن راضی هستند. این روزها، انجام بازی های رایانه شخصی اغلب به این معنی است که شما باید بیش از چند مشتری رایانه شخصی نصب کنید. که کتابخانه بازی شما را به مکان های مختلف تقسیم می کند. برای طرفداران بازی بلیزارد، نیاز به نصب battle.net به ناپدید شدن نزدیک‌تر می‌شود.

البته این همه به این بستگی دارد که بلیزارد تصمیم دارد کدام بازی را ارائه دهد. و شایان ذکر است که این یکباره اتفاق نخواهد افتاد. طبق پست رسمی بلیزارد در انجمن های بلیزارد، بازی ها به صورت مرحله ای به استیم می آیند. و بلیزارد نمی گوید همه بازی هایش در حال انتقال هستند. فقط عناوین منتخب آورده خواهند شد.

بازی‌های بلیزارد که به استیم می‌آیند با Overwatch 2 آغاز خواهند شد

Overwatch 2 اولین بازی از کتابخانه بلیزارد خواهد بود که به Steam می‌رود. و بلیزارد می‌گوید این بازی از تاریخ 10 آگوست در دسترس خواهد بود. مایک یبارا، رئیس بلیزارد، در پست انجمن رسمی بلیزارد می‌گوید: «ما شنیده‌ایم که بازیکنان می‌خواهند Steam را برای مجموعه‌ای از بازی‌های ما انتخاب کنند.

Ybarra همچنین مشتاق بود به این نکته اشاره کند که battle.net همچنان در اولویت Blizzard “اکنون و در آینده” باقی خواهد ماند. بنابراین، battle.net به جایی نمی‌رسد، و اگر ترجیح می‌دهید از آن برای تمام دسترسی‌های عنوان بلیزارد خود استفاده کنید، می‌توانید. برای کسانی که از طریق Steam به بازی‌های این استودیو دسترسی خواهند داشت، برای اجرای آن‌ها همچنان به یک حساب Battle.net نیاز دارید. پس این تغییر نمی کند

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  چگونه فضای دیسک را در رایانه های شخصی ویندوز 10/11 آزاد کنیم

هر چند بازی در Steam مزایای خود را خواهد داشت. اگر از طریق استیم بازی می‌کنید، به دستاوردهای استیم دسترسی خواهید داشت و بلیزارد تأیید می‌کند که این موارد با Overwatch 2 در ماه آینده در دسترس خواهند بود. همچنین می‌توانید لیست دوستان Steam خود را مانند هر بازی دیگری ببینید و دعوت‌های درون بازی برای بازی با شما ارسال کنید. مشخص نیست که کدام عناوین پس از Overwatch 2 به Steam خواهند آمد. اما تصور افرادی مانند Diablo IV کار سختی نیست. بلیزارد می‌گوید در زمان مناسب، بیشتر در مورد عناوین «بالقوه» اضافی به اشتراک می‌گذارد.

امیدواریم از این مقاله مجله هشت پیک نیز استفاده لازم را کرده باشید و در صورت تمایل آنرا با دوستان خود به اشتراک بگذارید و با امتیاز از قسمت پایین و درج نظرات باعث دلگرمی مجموعه مجله 8pic باشید

امتیاز بدهید
اشتراک گذاری

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *