اکنون، TikTok به شما امکان می‌دهد پست‌های متنی ایجاد کنید

زمان مطالعه: 2 دقیقه

با مجله هشت پیک با مقاله ی اکنون، TikTok به شما امکان می‌دهد پست‌های متنی ایجاد کنید
همراه ما باشید

در حال حاضر، جنگی بین Threads و هنرمندی که قبلاً به نام توییتر شناخته می شد، در جریان است. آنها برای برتری میکروبلاگینگ می جنگند، اما ارتش جدیدی وارد میدان جنگ شده است. TikTok اکنون به کاربران خود اجازه می دهد تا پست های مبتنی بر متن ارسال کنند.

این نباید باعث شگفتی شود. TikTok خجالت نمی‌کشد که روی دیگر پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی/اشتراک‌گذاری ویدیو قدم بگذارد. ما باران را در رژه اینستاگرام با آوردن پست‌های عکس دیده‌ایم، و این پلتفرم به شما امکان می‌دهد استوری بسازید.

TikTok به کاربران خود اجازه می دهد تا پست های مبتنی بر متن ارسال کنند

این ویژگی در راحت ترین زمان ارائه می شود. توییتر… یا X، به آرامی در حال انفجار است. متا به ما نشان داد که یک کلون توییتر با پشتیبانی خوب چه کاری می تواند انجام دهد. این مانند یک طوفان کامل است و TikTok می‌خواهد از آن استفاده کند.

به گفته The Verge، این ویژگی اکنون برای کاربران TikTok در دسترس است. اگر هنوز این ویژگی را نمی‌بینید، ممکن است بخواهید محکم بنشینید، زیرا ممکن است هنوز در حال انتشار باشد. هنگامی که یک پست مبتنی بر متن ایجاد می کنید، شبیه به یک داستان می شود. همچنین می‌توانید پس‌زمینه، موسیقی و استیکر اضافه کنید.

در حالی که این یک داستان اساسی به نظر می رسد، آنها متفاوت هستند. برای شروع، این پست ها می توانند حداکثر 1000 کاراکتر باشند. همچنین، TikTok نگفته است که این پست‌ها پس از مدتی منقضی می‌شوند. اساساً، این پست‌ها مانند پست‌های مبتنی بر متن هستند که در پلتفرم‌های دیگر می‌بینید، اما با پس‌زمینه، برچسب‌ها و موسیقی افزوده شده‌اند.

چگونه پست های خود را بسازید

اگر در مورد ایجاد پست های متنی خود هیجان زده هستید، انجام آنها آسان است. ابتدا مطمئن شوید که برنامه شما به روز است. آن را در Play Store یا Apple App Store پیدا کنید و به‌روزرسانی را بررسی کنید. ما نتوانستیم در سرفصل های اندروید به این ویژگی دسترسی پیدا کنیم و نسخه را اجرا می کنیم 30.4.5.

اگر آخرین نسخه را دارید، به ادامه مطلب بروید ايجاد كردن صفحه نمایش در آنجا باید سه گزینه برای نوع محتوا ببینید: عکس، ویدیو و متن. برای انتخاب آن انگشت خود را بکشید متن گزینه.

وقتی این کار را انجام دادید، به رابط کاربری ورودی متن منتقل می شوید. پیام خود را تایپ کنید، آن را سفارشی کنید، و آن را برای همه دنبال کنندگان خود ارسال کنید!

امیدواریم از این مقاله مجله هشت پیک نیز استفاده لازم را کرده باشید و در صورت تمایل آنرا با دوستان خود به اشتراک بگذارید و با امتیاز از قسمت پایین و درج نظرات باعث دلگرمی مجموعه مجله 8pic باشید

امتیاز بدهید
اشتراک گذاری

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *