ارتش ایالات متحده قرار است در ماه آینده عینک جدید مایکروسافت هولولنز 1.2 را آزمایش کند

زمان مطالعه: 2 دقیقه

با مجله هشت پیک با مقاله ی ارتش ایالات متحده قرار است در ماه آینده عینک جدید مایکروسافت هولولنز 1.2 را آزمایش کند
همراه ما باشید

اولین تلاش مایکروسافت برای ایجاد عینک IVAS (سیستم تقویت بصری یکپارچه) مبتنی بر هولولنز برای ارتش ناامیدکننده بود، زیرا بسیاری از سربازان حالت تهوع و مشکلات دیگر را تجربه کردند. در حال حاضر، در توسعه اخیر، انتظار می رود مایکروسافت دستگاه های جدید HoloLens IVAS 1.2 را تا پایان ماه جاری به ارتش تحویل دهد.

در حالی که تغییرات خاص همچنان نامشخص است، ظاهراً این هدست طراحی باریک‌تر، سبک‌تر و متعادل‌تر ارائه می‌دهد و در عین حال نگرانی‌های قبلی را با حالت تهوع برطرف می‌کند. این آزمایش که برای اواخر آگوست برنامه ریزی شده است، شامل دو تیم با استفاده از 20 نمونه اولیه عینک IVAS و ارزیابی عملکرد آنها در شرایط کم نور، قابلیت اطمینان کلی و عوارض جانبی احتمالی مانند حالت تهوع، سردرد و خستگی چشم می شود.

چرا IVAS مهم است؟

به گفته استاد گروهبان. عینک‌های مارک کروگ، هولولنز IVAS مایکروسافت، پیشرفت قابل‌توجهی برای ارتش هستند، زیرا آنها سربازان را قادر می‌سازند تا در سناریوهای واقعی‌تر با استفاده از واقعیت افزوده تمرین کرده و آموزش دهند و آنها را بهتر برای موقعیت‌های جنگی واقعی آماده کنند. علاوه بر این، در سناریوهای نبرد، قابلیت‌های دید در شب پیشرفته عینک‌ها راهی محتاطانه را برای سربازان فراهم می‌کند تا حملات را هماهنگ کنند و مراقب علائم آسیب باشند.

اگرچه هولولنز می‌تواند به یک دارایی مهم برای ارتش تبدیل شود، نسخه‌های قبلی این عینک با مشکلاتی مواجه بودند که باعث شد کنگره سفارش‌های بیشتر را در ژانویه متوقف کند. در نتیجه، مایکروسافت 40 میلیون دلار برای بازسازی سخت افزار و رفع مشکلات شناسایی شده دریافت کرد.

بنابراین، در صورت موفقیت آمیز بودن آزمایشات، ارتش ممکن است قراردادی را برای دومین مطالعه میدانی بین ژوئیه و سپتامبر 2024 در نظر بگیرد که احتمالاً منجر به آزمایش رزمی عملیاتی در آوریل 2025 می شود. پس از تکمیل مرحله آزمایش، ارتش قصد دارد بیش از 121000 واحد IVAS را در ده سال آینده مستقر کند.

با این حال، برآورده نشدن مجدد انتظارات ارتش می تواند منجر به لغو برنامه شود که ضرر قابل توجهی برای مایکروسافت خواهد بود و شک و تردیدهایی را در مورد قابلیت اطمینان فناوری هولولنز ایجاد می کند.

امیدواریم از این مقاله مجله هشت پیک نیز استفاده لازم را کرده باشید و در صورت تمایل آنرا با دوستان خود به اشتراک بگذارید و با امتیاز از قسمت پایین و درج نظرات باعث دلگرمی مجموعه مجله 8pic باشید

امتیاز بدهید
اشتراک گذاری

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *