آیفون 15 می تواند هوش مصنوعی ترین آیفونی باشد که اپل تاکنون عرضه کرده است

زمان مطالعه: 2 دقیقه

در حالی که اپل هرگز بیرون نمی آید و نمی گوید “AI”، مدت زیادی است که از در محصولات و خدمات خود استفاده می کند. در واقع، اکنون از یک LLM برای تصحیح خودکار در آی او اس 17 استفاده می کند (و این یک ارتقاء بزرگ است!). اکنون، با حرکت به سمت آیفون 15 و اپلیکیشن Health در آی او اس 17، اپل ممکن است از هوش مصنوعی زیادی استفاده کند.

این موضوع را دن آیوز، یکی از افراد داخلی صنعت، می‌گوید که ادعا می‌کند اپل قرار است بر نقش هوش مصنوعی در آیفون 15 بسیار بیشتر تأکید کند. با این حال، انتظار نداشته باشید اپل بگوید که از هوش مصنوعی استفاده می کند. اپل تمایل دارد از نام چیزهایی که سایر شرکت ها استفاده می کنند استفاده نکند. مانند 120 هرتز، هوش مصنوعی، یادگیری ماشینی و حتی واقعیت مجازی در هدست جدیدی که در WWDC معرفی شد.

به گفته این خودی، نکاتی وجود دارد که هوش مصنوعی به اپلیکیشن Health نیز می آید و می تواند یک تغییر دهنده بازی باشد. اساساً، پس از گذشت زمان و تعداد کافی تعامل بین کاربر و ماشین، هوش مصنوعی می‌تواند توصیه‌های شخصی‌سازی شده در مورد زندگی روزمره فرد را ارائه دهد. به عنوان مثال، نحوه تمرین و حتی توانایی پیشنهاد یک رژیم غذایی. و این برنامه ها بر اساس اطلاعات جمع آوری شده مانند داده های ضربان قلب، خواب و تنفس خواهد بود. چیزهایی که Apple Health قبلاً دارد.

آیفون 15 می تواند از هوش مصنوعی برای شناخت حالات شما استفاده کند

یکی از کارهایی که آیفون 15 می تواند انجام دهد این است که از هوش مصنوعی برای شناختن حال و هوای شما استفاده کند. این می تواند در آیفون 15 به دلیل ردیابی گفتار و/یا پیام های متنی کاربر توسط تلفن امکان پذیر باشد. هنوز مشخص نیست که این روش چگونه کار می کند یا اینکه چرا می تواند به آیفون 15 محدود شود.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  گوگل یک ابزار هوش مصنوعی خبرنویسی را به نیویورک تایمز، واشنگتن پست ارائه کرد

در حالی که آیفون 15 احتمالاً در ظاهر یکسان به نظر می رسد، به نظر می رسد تغییرات زیادی در داخل ایجاد می شود که می تواند امسال را برای ارتقاء به یک آیفون جدید تبدیل کند.

امتیاز بدهید
اشتراک گذاری

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *